arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۳۹۸۲
تعداد نظرات: ۱۲۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۰۰ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۰

کیهان: "جدایی نادر.." مردم ايران را ملتي عقب افتاده، دروغگو و حقه باز معرفي مي كند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت: اين فيلم «جدايي نادر از سيمين» چه ويژگي داشت كه جايزه اسكار گرفت؟
گفتم: چه عرض كنم؟! ولي وزارت خارجه آمريكا، سخنگوي كاخ سفيد، رئيس جمهور فرانسه و بسياري از دولتمردان آمريكايي و اروپايي اهداي اين جايزه را تبريك گفته اند و رژيم صهيونيستي اعلام كرده كه قصد دارد اين فيلم را بار ديگر در سينماهاي اسرائيل اكران كند.
گفت: بالاخره نگفتي اين فيلم چه ويژگي هايي داشت كه با استقبال گسترده دولتمردان كودك كش اسرائيل و مقامات دولتي آمريكا و انگليس و فرانسه روبرو شد؟
گفتم: اين فيلم، مردم ايران را ملتي عقب افتاده، دروغگو و حقه باز معرفي مي كند كه بزرگترين آرزوي آنها زندگي كردن در آمريكا يا يك كشور اروپايي است!
گفت: خب معلومه كه چرا آب از لب و لوچه اسرائيلي ها راه افتاده و ذوق زده شده اند ولي چرا برخي از مسئولان فرهنگي خودمان هم از اين فيلم ضد ايراني تقدير كرده اند؟!
گفتم: چه عرض كنم؟! يارو مي خواست گردو بشكند، گردو را گذاشته بود زير پاش و بعد با سنگ مي زد توي سر خودش!
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۲۱
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۵۰
حق گو
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
188
1564
کیهان تو رو خدا بس کن دیگه
خجالت هم خوب چیزیه به خدا
مگه این همون فیلمی نیست که از وزارت ارشاد مجوز گرفته و تو جشنواره فیلم فجر جایزه برده؟
چرا ما ایرانیها فقط بلدیم با هم بجنگیم و نمیتونیم پیشرفت همدیگه رو ببینیم؟
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۳:۲۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
چرا ناراحت میشوید؟ کیهان اینطوری فیلم را فهمیده که مثلا این فیلم به چند نفری(مردم) توهین کرده .
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۳
پیشرفت ؟ها ها ها خندیدم !!!! این فیلم ایران و ایرانی را به گند کشیده .اخه چرا نمی فهمید.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
1444
214
مگه غیر از اینه؟

اگه کسی غیر این فکر کنه باید به خودش شک کنه
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
لطفا يك نفر به اين آقا و همچنين كيهان آب سرد بده.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
باشه بهش می گم !!!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
پس بهتر ميباشد راجب خودت تاملي داشته باشي.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
هرکی مثل تو فکر نمی کنه باید به خودش شک کنه؟ تو فکر کردی کی هستی؟!
ناشناس
| GERMANY |
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
متاسفانه درسته به دوستانی که منفی زدن هم توصیه می کنم بدون تعصب به اطرافیانشون دقت کنند
رضا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
یعنی واقعا نمی فهمید که فیلم موضوعی بشری و انسانی را ورای مرزهای جغرافیایی مطرح می کند
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۲
باشه ما هممون به خودمون شک داریم و فقط تو بی نقصی
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۲
حرف شما حق است و تلخ، برای همین منفی گرفته است
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
189
1017
كيهان عادت داره هميشه ساز مخالف جامعه رو بزنه، اينهم يك مدل اظهار وجوده.
پاسخ ها
ناشناس
| MALAYSIA |
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
البته درسته و مخصوصاکیهان عقب مونده است
فرهاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
105
558
و باز هم کیهان .......
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
بی .......تر از همیشه
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۳۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
0
6
مگه تو این فیلم احترام فوق العاده زیاد به پدر به تصویر کشیده نشده؟ مگه نادر به ترمه نمی گه اگه فکر می کنی حق با من نیست به مامانت بگو برگرده؟ مگه سیمین که می خواد خارج بره یه آدم کامل و نادر یه آدم احمقه؟ مگه اونجایی که سیمین میگه نمی خوام بچه ام تو این شرایط بزرگ بشه و قاضی میگه چه شرایطی سیمین سکوت نمی کنه به نشانه کم آوردن؟ مگه به گفته بیشتر کارشناسان ترمه پدرشو انتخاب نمی کنه و مادر که راهی خارج از کشوره در نهایت بازنده نمیشه؟
حیف نیست این همه زیبایی رو ندیدن؟ کیسه کشیدن پشت پدر سیاه نماییه؟ سر روی پشت پدر گذاشتن و گریه کردن سیاه نماییه؟ مگه ما امثال شهاب حسینی رو تاحالا ندیدیم؟ مگه امثال پیمان معادی تو جامعه ما وجود نداره؟ مگه ترمه و ترمه ها کم اند؟ چه سیاه نمایی ای شریعتمداری جان چه کشکی چه دوغی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۴۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
1
3
بیائید عادت کنیم بدون حب و بغض به حرف های هم گوش دهیم،حتی اگر مخالف نظراتمان باشد.به خدا در آن صورت ایران گلستان می شود.ان شاءالله.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
1
2
مخم و مخم مخالفم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
2
2
عشق به پدر که در بدترین شرایط جسمی گرفتار شده و سوگند نخوردن به قران که باعث کسب پولی هنگفت از سوی زن خدمتکار میشد از دروغ گفتنهای فیلم بود!!!!!!!!!!.کیهان عادت کرده برخلاف جریان مردم شنا کند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
1
6
لابد انتظار داشتی به دنیا بگوئیم در اوج قله های افتخاریم چرا سرتون را زیر برف کردید و این معضل دروغگویی و درویی و قانون شکنی در جامعه را که در حال نهادینه شدن هست رو نمی بینید ؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
1
3
حسود ها خوشحال نشدن و آنهای که قدرت درک ارزش جایزه این فیلم را نداشتند !
ahmadi2000@yahoo.com
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
1
3
خوب همینه دیگه. یعنی شما معتقد هستی ما ادمهای صادق و درستکاری هستیم. واقعا شما اینطوری فکر میکنی؟ یه صبح تا ظهر رو بیا تو خیابونا همه چیز دستت میاد.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
1
2
ههه خنديدم!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
1
3
نمی دانم روزنامه کيهان چه مشکلی داره که هميشه عصبانی است.اينطور نيست؟
تعجب
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
2
3
کیهان میخواد وحدت رو تو جامعه بیشتر کنه !!!!!!!!
حسين
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
2
1
همسايمون يخچال سايد باي سايد داره ماشين داره خونه داره تلوزيون داره تو قرعه كشي برنده شده . اينا خيلي بده خيلي . (يعني : منم ميخوام فقط دستم نميرسه . فكر كنم براي اين موضوع هزاران كامنت ارسال شده خدايي فقط ٤ تا انصاف نيست درج بشه .
غلام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
1
4
اتفاقا این فیلم چهره ایران را خیلی بهتر از اون چیزی که هست نشان داده - واقعیت های تلخی که ما هر روز شاهد اون هستیم هزاران بار بدتر از اینه - روزنامه کیهان هم که برای همه شناخته شده است - کل دنیا - کل کائنات - تمام مردم دنیا - تمام حیوانات زنده و اشیاء موجود در این دنیا و آن دنیا رو دشمن و صهیونیسم و خائن و فتنگر میدونه به جز خودشو - وسلام
پوریا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
1
3
نمیدونم این کیهانیان به ائمه اعتقادی دارند یا خیر :

امام صادق عليه السلام:

قالَ لُقمانُ لاِبنِهِ: وَلِلحاسِدِ ثَلاثُ عَلاماتٍ: يَغتابُ إِذا غابَ وَيَتَمَلَّقُ إِذا شَهِدَ وَيَشمَتُ بِالمُصيبَةِ؛

لقمان به فرزندش گفت: حسود را سه نشانه است: پشت سر غيبت مى كند، روبه رو تملّق مى گويد و از گرفتارى ديگران شاد مى شود.


امام على عليه السلام:

اَلحَسَدُ عَيبٌ فاضِحٌ وَشُحٌّ فادِحٌ لايَشفى صاحِبَهُ إِلاّ بُلوغُ آمالِهِ فيمَن يَحسِدُهُ؛

حسادت عيبى رسوا و بخلى سهمگين است و حسود تا به آرزوى خود درباره محسودش نرسد آرام نمى گيرد.

امام على عليه السلام:

اَلحَسودُ سَريعُ الوَثبَةِ، بَطى ءُ العَطفَةِ؛

حسود زود خشمگين مى شود و دير كينه از دلش مى رود.

امام صادق عليه السلام:

يَقولُ إِبليسُ لِجُنودِهِ: أَلقوا بَينَهُمُ الحَسَدَ وَالبَغىَ، فَإِنَّهُما يَعدِ لانِ عِندَ اللّه الشِّركَ؛

شيطان به سپاهيانش مى گويد: ميان مردم حسد و تجاوزگرى بياندازيد چون اين دو، نزد خدا برابر با شرك است.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
9
2
خفه شو پدرسگ مادر جنده. همتون جر خوردین کس کشا. به تخم اصغر فرهادی که چاپ نمیکنی کون کش.
م.م
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
1
4
چرا اون موقع که تو فجر بهش جایزه میدادید ضد ایرانی نبود ولی حالا چون تو آمریکا جایزه گرفته هر وصله ای رو بهش میچسبونید!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
1
2
به گفته رئیس جمهور منتخب خودتان، محل مربوطه را که دچار مشکل شده در یخ بگذارید.همه چیز حل میشود!
پوریا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
1
2
نمیدونم این کیهانیان به ائمه اعتقادی دارند یا خیر :

امام صادق عليه السلام:

قالَ لُقمانُ لاِبنِهِ: وَلِلحاسِدِ ثَلاثُ عَلاماتٍ: يَغتابُ إِذا غابَ وَيَتَمَلَّقُ إِذا شَهِدَ وَيَشمَتُ بِالمُصيبَةِ؛

لقمان به فرزندش گفت: حسود را سه نشانه است: پشت سر غيبت مى كند، روبه رو تملّق مى گويد و از گرفتارى ديگران شاد مى شود.


امام على عليه السلام:

اَلحَسَدُ عَيبٌ فاضِحٌ وَشُحٌّ فادِحٌ لايَشفى صاحِبَهُ إِلاّ بُلوغُ آمالِهِ فيمَن يَحسِدُهُ؛

حسادت عيبى رسوا و بخلى سهمگين است و حسود تا به آرزوى خود درباره محسودش نرسد آرام نمى گيرد.

امام على عليه السلام:

اَلحَسودُ سَريعُ الوَثبَةِ، بَطى ءُ العَطفَةِ؛

حسود زود خشمگين مى شود و دير كينه از دلش مى رود.

امام صادق عليه السلام:

يَقولُ إِبليسُ لِجُنودِهِ: أَلقوا بَينَهُمُ الحَسَدَ وَالبَغىَ، فَإِنَّهُما يَعدِ لانِ عِندَ اللّه الشِّركَ؛

شيطان به سپاهيانش مى گويد: ميان مردم حسد و تجاوزگرى بياندازيد چون اين دو، نزد خدا برابر با شرك است.
حافظ
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
2
2
در پاسخ به کیهان:

ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست
عرض (آبرو) خود میبری و زحمت ما میداری


ممنون میشم اگه منتشر کنی
able
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
1
2
یکی نیست بگه آقای شریعت مداری لصفأ :هیس
پوریا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
1
3
نمیدونم این کیهانیان به ائمه اعتقادی دارند یا خیر :

امام صادق عليه السلام:

قالَ لُقمانُ لاِبنِهِ: وَلِلحاسِدِ ثَلاثُ عَلاماتٍ: يَغتابُ إِذا غابَ وَيَتَمَلَّقُ إِذا شَهِدَ وَيَشمَتُ بِالمُصيبَةِ؛

لقمان به فرزندش گفت: حسود را سه نشانه است: پشت سر غيبت مى كند، روبه رو تملّق مى گويد و از گرفتارى ديگران شاد مى شود.


امام على عليه السلام:

اَلحَسَدُ عَيبٌ فاضِحٌ وَشُحٌّ فادِحٌ لايَشفى صاحِبَهُ إِلاّ بُلوغُ آمالِهِ فيمَن يَحسِدُهُ؛

حسادت عيبى رسوا و بخلى سهمگين است و حسود تا به آرزوى خود درباره محسودش نرسد آرام نمى گيرد.

امام على عليه السلام:

اَلحَسودُ سَريعُ الوَثبَةِ، بَطى ءُ العَطفَةِ؛

حسود زود خشمگين مى شود و دير كينه از دلش مى رود.

امام صادق عليه السلام:

يَقولُ إِبليسُ لِجُنودِهِ: أَلقوا بَينَهُمُ الحَسَدَ وَالبَغىَ، فَإِنَّهُما يَعدِ لانِ عِندَ اللّه الشِّركَ؛

شيطان به سپاهيانش مى گويد: ميان مردم حسد و تجاوزگرى بياندازيد چون اين دو، نزد خدا برابر با شرك است.
عليرضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
2
2
برزهم خود شيريني كردي كيهان،بابا پاچه خواري تا چه حد
پوریا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
1
2
نمیدونم این کیهانیان به ائمه اعتقادی دارند یا خیر :

امام صادق عليه السلام:

قالَ لُقمانُ لاِبنِهِ: وَلِلحاسِدِ ثَلاثُ عَلاماتٍ: يَغتابُ إِذا غابَ وَيَتَمَلَّقُ إِذا شَهِدَ وَيَشمَتُ بِالمُصيبَةِ؛

لقمان به فرزندش گفت: حسود را سه نشانه است: پشت سر غيبت مى كند، روبه رو تملّق مى گويد و از گرفتارى ديگران شاد مى شود.


امام على عليه السلام:

اَلحَسَدُ عَيبٌ فاضِحٌ وَشُحٌّ فادِحٌ لايَشفى صاحِبَهُ إِلاّ بُلوغُ آمالِهِ فيمَن يَحسِدُهُ؛

حسادت عيبى رسوا و بخلى سهمگين است و حسود تا به آرزوى خود درباره محسودش نرسد آرام نمى گيرد.

امام على عليه السلام:

اَلحَسودُ سَريعُ الوَثبَةِ، بَطى ءُ العَطفَةِ؛

حسود زود خشمگين مى شود و دير كينه از دلش مى رود.

امام صادق عليه السلام:

يَقولُ إِبليسُ لِجُنودِهِ: أَلقوا بَينَهُمُ الحَسَدَ وَالبَغىَ، فَإِنَّهُما يَعدِ لانِ عِندَ اللّه الشِّركَ؛

شيطان به سپاهيانش مى گويد: ميان مردم حسد و تجاوزگرى بياندازيد چون اين دو، نزد خدا برابر با شرك است.
بیگی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
1
2
ولی روزنامه های ایرانی نظر دیگری دارند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
2
2
کیهان خفه شو
لطفا
حامی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
2
3
کیهان چیه؟ خوردنیه!
محمد مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
1
4
بر فرض که تحلیل کیهان درست باشه .... ولی مگه واقعیت غیر از اینه ؟
کمرو
|
UNITED STATES
|
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
1
3
فکر کردیم کیهان ایندفعه دیگه روش نمیشه با همه مردم ایران طرف بشه ولی دیدیم بازم روش شد. عجب روئی...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
1
3
هیچکس به اندازه کیهان به شعور مردم در این سی سال توهین نکرده.
1360
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
1
2
کیهان خودشو نماینده کل دنیا میدونه بابا یه نماینده بزار ببین مردم چقدر بهش رای میدن فقط دنبال اتهام زدن به اینو اونی
Hojjat
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
1
3
مشکل جامعه ما همین آدم هایی هست که خودشان را حق می دانند و اسلام و ایمان را مطابق خواسته خودشان تعریف می کنند، غافل از آنکه قیامتی هم هست.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
1
4
مگه مردم ایران تا حدود زیادی اینطوری نیستن آقای کیهان؟فیلم حقیقت رو میگه
پوریا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
1
2
نمیدونم این کیهانیان به ائمه اعتقادی دارند یا خیر :

امام صادق عليه السلام:

قالَ لُقمانُ لاِبنِهِ: وَلِلحاسِدِ ثَلاثُ عَلاماتٍ: يَغتابُ إِذا غابَ وَيَتَمَلَّقُ إِذا شَهِدَ وَيَشمَتُ بِالمُصيبَةِ؛

لقمان به فرزندش گفت: حسود را سه نشانه است: پشت سر غيبت مى كند، روبه رو تملّق مى گويد و از گرفتارى ديگران شاد مى شود.


امام على عليه السلام:

اَلحَسَدُ عَيبٌ فاضِحٌ وَشُحٌّ فادِحٌ لايَشفى صاحِبَهُ إِلاّ بُلوغُ آمالِهِ فيمَن يَحسِدُهُ؛

حسادت عيبى رسوا و بخلى سهمگين است و حسود تا به آرزوى خود درباره محسودش نرسد آرام نمى گيرد.

امام على عليه السلام:

اَلحَسودُ سَريعُ الوَثبَةِ، بَطى ءُ العَطفَةِ؛

حسود زود خشمگين مى شود و دير كينه از دلش مى رود.

امام صادق عليه السلام:

يَقولُ إِبليسُ لِجُنودِهِ: أَلقوا بَينَهُمُ الحَسَدَ وَالبَغىَ، فَإِنَّهُما يَعدِ لانِ عِندَ اللّه الشِّركَ؛

شيطان به سپاهيانش مى گويد: ميان مردم حسد و تجاوزگرى بياندازيد چون اين دو، نزد خدا برابر با شرك است.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
1
1
نمی دانم روزنامه کيهان چه مشکلی داره که هميشه عصبانی است.اينطور نيست؟
سهراب
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
2
1
آقا چه اشکالی داره...خوب یه کی هم اینجوری فکر میکنه...مهم اینه این فیلم در ایران و با مجوز ساخته شده در مهمترین جشنواره داخلی جایزه گرفته و در بهترین زمان اکران شده و بازم از طرف وزارت ارشاد به عنوان نماینده ایران به اسکار معرفی شده....خوب همه اینا یعنی مسئولینی فرهنگی و هنری این کشور با این فیلم مشکلی نداشتن و ندارن...یه عده ام به هر دلیلی نظر خودشونو میدن....مگه همه باید در یک موضوع واحد مشترک النظر باشن؟
حسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
5
3
برای خودم متاسفم که در کشورم کارگردانی از کشورم فیلمی میسازد و من را دروغگو و حقه باز معرفی میکند و بعد میگوید این جایزه را تقدیم میکنم به مردمم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
2
3
درود بر کیهان
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
57
330
بسیار فیلم جالبی بود . یک موضوع راکه اخیرا خانواده ها به ان یعنی به پیران کم توجه هستندرا مورد بررسی به شکل بسیار هنرمندانه قرار داده و الحق باید ازهنرمندان و بازیگران ان تقدیر و تشکر نمود. شایسته است دست اندرکاران روزنامه کیهان در ارائه انتقاد به دلائل مردم پسند اشاره داشته باشندو ....
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
2
0
حالا به متفاوت بودن و بی نظیر بودن مطمئن تر شدم.
علي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
2
0
با اينكه براي آقاي شريعتمداري احترام قائل هستم ،اما اين مورد را تو جاده خاكي پشت سر كاميون بدون رانده حركت كرده است .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
122
460
مگر مهمه كيهان چي نوشته ؟
پاسخ ها
ناشناس
| GERMANY |
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۲
والا، همینو بگو!
الناز
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۸
مهم نيست كه كيهان چي نوشته ولي مهمه كه فيلم مي خواد به دنيا چي بگه يه كم فكردن خوبه كاملا معلوم فيلم ضد ايرانيه
وجدان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
2
2
تو این فیلم مملکتمونو همونجوری که هست نشون داده , شکل زندگی , طرز فکر ,ساختار دادسرا و شکل پیگیری شکایات و.... توفیلم چیزی به دروغ نشون داده نشده , بهتره واقع بین بود , کسایی که میگن ما رو عقب افتاده نشون داده یه سر به ادارات دولتی و دادسراها بزنن , واقعیت اینه ... در ضمن بهتره جنبه های مثبت فیلم رو هم دید.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
165
798
گفت : دمه عیده
گفتم : چیکار کنم ؟؟؟
گفت : نمی خوای خونه تکونی کنی .
گفتم : موندم از کجا شروع کنم .
گفت : شروع کن به تمیز کردن شیشه ها و پنجره ها .
گفتم : هر بار تمیز می کنم با کثیف میشن .
گفت : یه راه حله رویایی که دیگه شیشه ها و پنجره ها کثیف نشن .
روزنامه کیهان بخر با اون پنجره هاتونو پاک کن دیگه کثیف نمیشن .

انتخاب امیدوارم که منتشر کنی .
پاسخ ها
ناشناس
| NETHERLANDS |
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
فوق العاده بود آفرین ...
محمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
خیلی باحال بود دمت گرم
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
بیشتر میشه!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۲
عالی بود
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۷
متاسفم براي توهين كردنت وبراي انتخاب.
باران
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
101
461
وای وای بخندیم !
از خنده یخ کردیم.چقدر شما خلاقیت دارین واسه گفت و شنود...الهی الهی.موش بخورتتون کیهانی ها !!!
پس چرا خود جشنواره فجر هم بهش جایزه دادن ؟؟ اینو نگفتین.
گفت : چرا کیهان این چیزا رو می نویسه.
گفتم : حسود هرگز نیاسود !!
باران
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
2
2
جناب کیهان !
اونوقت چرا ایرانی ها دز فیلم جدایی نادر از سیمین از نظر شما عقب افتاده دروغگو و حقه باز هستند ؟؟
چون در فیلم انقدر پای بند عقاید هستن که دست رو قرآن میزنن و دروغ نمیگن ؟؟ چون دلسوز هستند و تا پای جون از پدری که آلزایمر داره مراقبت میکنن ؟؟ چون سر از تنشون جدا شه ایمان و دینشون جدا نمیشه و حتی به یه جاج آقا زنگ میزنن تا بفهمن گناهه یا نه که اون پدر پیر رو لباسشو عوض کنن ؟؟؟ یا چون زنی انقدر فداکاره که بخاطر بدهی های همسرش از صبح تا شب میره سرکار؟؟ چرا انقدر بدبین تشریف دارین کیهان.میدونستید بدبینی یک بیماریه ؟ چرا یاد نمیگیرید که نیمه پر لیوان و ببینید و این دید رو به مردم جامعه هم تزریق کنید ؟؟؟؟
چرا به این فکر نمیکنید که این فیلم مردم ایران رو دلسوز و مهربان نشون داد.دلسوز و مهربان و با غیرت و فداکار و با ایمان و معتقد.
ناشناس
|
NETHERLANDS
|
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
2
1
البته دریافت جایزه اسکارآخرین حلقه ازکسب افتخارات این فیلم بود.پیش ازهمه اینها، فیلم بااستقبالی که ایرانیان بدون هرگونه حمایت خاص دولتی وبلیت رایگان حکومتی ازآن کردندجایزه راازمردم گرفته بود.ضمنادرجشنواره های شرق وغرب عالم برنده شده بودونه فقط ازکشورهای غربی .لذابه نظرمن همین جملات طنزنمای کیهان خودمویدی است برمحتوای فیلم آقای فرهادی.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
1
2
خوب بگو تو یک فیلم بساز و بفرست ببینیم چند مرده حلاجی ؟؟؟
ضمنا در این فیلم واقعیت های زیادی از جامعه ما وجو داشت از معتقد بودن شخصیت دوم زن فیلم که به نظرم کاملا صحیح بود تا .......
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
137
466
این کیهان فقط دوست داره اظهار وجود کنه.بابا توام هستی همه میدونن.دیگه اینقد حسادت!!!!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
59
557
فعلا که تو این حرفها رو زدی کیهان و تو گفتی که ما دروغگو و حقه باز و عقب افتاده ایم.
چون ما از فیلم جدایی نادر از سیمین فهمیدیم که مردم دلسوز و با ایمانی هستیم.
جلال
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
852
198
متاسفانه حقیقت برای برخی ها تلخ است حتی اگر آن حقیقت از زبان کیهان برآید . من مخالف کیهانم ولی به خدا قسم می خورم که آنچه در این مورد گفته عین واقعیته مگر اینکه کسی خودش را به خریت بزنه
پاسخ ها
واقع بين
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
انكه خود را به خريت زده امثال شمائيد . حال موافق يا مخالف كيهان باشيد . كمي واقع بين باشيد
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
انتخاب به نظر شما خریت توهین نیست؟؟ نکن انتخاب
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۲
آخرادبی تو
توصیه میکنم زیاددرباره خودت فکرنکن جلال جان ضمنا به آینه همنگاه نکن
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۲
ممنون انتخاب جان که نظرآق جلال رامنتشرکردی تا همه بدونن مخالفان فکروفرهنگ ایران ریشه درکجاها دارند
محسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
2
3
حاج حسین آقا فیلم اصغر فرهادی هر چی بود واقعیت جامعه ایران بود...
سارا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
2
2
فکر کنم کیهان اصلا فیلمو ندیده.یعنی واقعا درک نکرده که بخاطر آمریکا رفتن زندگی این خونواده از هم پاشیده و این یعنی ضد تبلیغ آمریکا؟یا اون سکانسی رو که اون خانوم خدمتکار به قرآن قسم نخورد؟یا اون جایی که نادر و سیمین درعین گناهکاری باصداقت رفتن بیمارستان سراغ اون خانم؟خیرخواهی سیمین و حقیقت طلبی ترمه رو کسی درک نمیکنه؟
واقع گرا بودن عیبه؟هرکدوم از ماهها که بودیم توی همچین شرایطی همین کارایی رو میکردیم که نادر کرد.درد کیهان از اینجاس که جدایی آیینه ای روبروی خودشه.برادر من تو فقط میتونی راجع به خودت حرف بزنی.اگر تو دروغگو و حقه بتز هستی جوابشو خودت به خدا میدی.ملت رو تو آیینه ی خودت نبین.
پدرام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
2
1
بابا طرف بزرگترين جايزه بينالمللي دنيا را براي ايران به ارمغان آورده .كيهان !! كمي چشمهايت را بشور و به واقعيات جامعه آنگونه كه هست نگاه كن نه آنگونه كه ميخواهي.واقعاً متاسفم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
2
0
آقا جون من ، این فیلم فرهادی دقیقا مرات(آینه) بود. به هر حال کیهان خودشو تو این فیلم اینجوری دیده بود و یه کس دیگه ای هم کمک به مستمند رو توش میبینه و یه کسی هم تو این فیلم مذمت دروغ رو میبینه. به هر حال هر سه تاش درسته نه کیهان جون؟
گفت: این فیلم چرا اینقدر سیاهه؟
گفتم: آخه تو این آینه داری خودتو میبینی.
نوید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
1
0
این آینه برای دروغگویان بسیار زشت است.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
1
1
درود بر کیهان
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
2
2
آقا چرا چشم نداری موفقیت هم وطن خودتو ببینی

آخه بخل و غرور و تکبر تا کجا

وقتی یکی باعث افتخار مملکت ما میشه که اینجوری رفتار میکنی هزار تا انگ و ورچسب میزنی

حالا اگر باب دل کیهان جان باشه که از صبح تا شب بوق و کرنا میکنید که آی هوار که ما جایزه بین المللی گرفتیم

بنده به عنوان یه ایرانی افتخار میکنم که بر بام بلندای جهان ایستاده ام و با افتخار سرم را بالا میگیرم میگم ایرانی هستم و به ایرانی بودنم افتخار میکنم

فرهادی جان دمت کرم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
2
1
اگر تمام کارای غرب بده لطف بفرمایید از محصولات و تکنولوژی ساخته اون بلاد هم استفاده نکنید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
2
1
جدی نگیریدش
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
2
1
کجای فیلم مردم را ملتي عقب افتاده، دروغگو و حقه باز معرفی میکند؟
اختلاس و گرانی وافزایش جرایم...... چطوری ما را معرفی میکند؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
1
1
ترا بخدا نگذارید افراد مغرض بدیگری تهمت بزنند اجازه بدید این کارگردان با دلی شاد به ایرانمون برگرده بیچاره الان دودله به ایران برگرده یانه یا در ایران بمونه یا نه اخه چرا چرا مغزها را روی ندانم کاری ازدست میدیم
نيما
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
2
1
كيهان بايد بگه چرا مردم از ايران ميخوان برن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
2
1
به حسودها و عقده‌ای‌ها بگویید از ما عصبانی باشند و از این عصبانیت بمیرند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
2
2
کیهان عزیز اختلاس سه هزار میلیاردی مردم ايران را ملتي عقب افتاده، دروغگو و حقه باز معرفي مي کند نه فیلمی که ارزش هنری دارد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
2
2
از نظر کیهان هیچ چیزی خوب نیست مگر خلافش ثابت بشه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
1
3
آفرین بر حاج حسین شریعتمداری که همواره راستی و حقیقت گویی را باید از ایشان آموخت. مرگ بر فتنه گر
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
2
2
این فیلم عین واقعیته و کسی که در این کشور زندگی کنه متوجه این واقعیت میشه.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
2
1
اين فيلم «جدايي نادر از سيمين» چه ويژگي داشت كه جايزه اسكار گرفت؟ جواب:آنچه را داشت که چشم حسودان از حسادت به ایرانیان به ترکیدن رسید و گارگردان و دولت اسرایلی را مات کرد و او را غمگین.
از قدیم هم گفتن : حسود هرگز نیاسود.تا کورشه هر کی نتونه شادی این ملت رو ببینه.تا بترکه چشمشون.تا غمبادک بزنه اون دلشون.ملت ایران باز هم تبریک .
ازادی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
2
2
کیهان تو درست میگی............چون الگوی این فیلم دقیقا شبیه تیتر های توست
شاهد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
75
285
اهای انتخاب کلیک هات اشکال داره درستش کن
من 50 تا کلیک کردم همه ثبت شد
اینم فیلتر کن
اکبر ترابی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
0
2
با سواد به جای توهین به کیهان فیلم و تحلیل کن بگو بابا این فیلم گفته ایران جای زندگیه .........
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
1
1
بعضی ها فکر دنیا رو فقط بخاطر اونها خلق کرده اند اگر نباشند و حرف نزنند شاید اتفاقی بیفته
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
2
1
‫ما که اینرا در فیلم ندیدیم، بلکه ملتی را دیدیم که با همه مشکلات زندگی شهری در جامعه ای درگیر، سعی دارد شرف خود و مبانی اخلاقی خود را حفظ کند، اگر چه سخت، و گهگاه باشکست، اما صادق وپاکباز! دیدگاه کیهان دیدگاه نخوت آمیز زاهد متنسکی است که به گناهان خود اعتراف نمیکند، و نگاه اصغر فرهادی دیدگاه مومنی است که گاه از پا می افتد، اما به خود و خدای خود دروغ نمیگوید. به نظر شما خدا کدام را دوست دارد؟ حکایت فروتنی گناهکار توبه کار و خودستایی عابد معجب!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
2
2
جای تعجب است که همه چیز را فقط کیهانی ها می دانند
خب واسه همینکه بهشون می گن کیهانی
بقیه هم که زمینی هستند ، با عرض پوزش از مرد م،از فرهنگ و ادبیات چیزی نمی دانند
اا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
2
2
مگه ايرانيها دوست ندارن برن يه كشور ديگه و راحت تر زندگي كنن؟ مگه دروغه ؟ اين سياه نمايي است يا واقع نمايي ؟ خودتون قضاوت كنين.
پاییری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
1
1
والله تا جایی که ما دیدیم ، شخصیت اصلی فیلم که پیمان معادی باشه، سرشار بود از صفات اسلامی از جمله احترام به پدر، صداقت، درستی و ایمان. اینها کجاش سیاه نمایی ایرانی هاست؟ شخصیت بد فیلم هم شهاب حسینی بود که میخواست با کلک ، اخاذی کنه. خب این ماهیت هر قصه یا فیلمه که به هر حال تشکیل شده از شخصیت های خوب و بد که با هم در تقابل هستند.مهم اینه که قاطبه بینندگان و مخاطبان چه برداشت کلی از فیلم بکنن. که 95 درصد برداشت ها از پیام این فیلم مثبت و خوب بوده.
اون 5 درصدی که پیام فیلم رو ، دروغگو جلوه دادن ایرانی ها می دونن ، دو حالت داره : 1- یا واقعا درک و فهمشون ایراد داره 2- یا خودشون دروغگوئن و از روز حسادت و تنگ نظری فقط میخوان ایراد بگیرن.
arash
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
1
2
تو رو بخدا کمی دقیقتر به این فیلم نگاه کنید در عین حال که نیازی به دقت نظر هم نداره چون واضحه که کیهان حق داره این میائل رو عنوان کنه چون واقعا تو این فیلم به شعور ایرانی اسلامی ما توهین کردن و من سوالم اینه که چرا این فیلم از طرف صهیونیست و....مور استقبال مواجه شده فکر کردید اونها منتظر پیشرفت ما هستن یابلعکس با این همه تحدید ها وتحریم ها منتظر نابودی ما کمی بیشتر فکر کنید و با دقت بیشتر فیلم رو نگاه کنید نه فقط برای وقت گذرونی
مانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
0
0
در احاديث اسلامي آمده است: روزي دو كودك خردسال هر كدام خطي نوشته بودند; براي انتخاب بهترين خط، به حضور امام حسن(عليه السلام) رسيدند. حضرت علي(عليه السلام)كه ناظر اين صحنه بود، فوراً به فرزندش گفت: فرزندم! درست دقت كن كه چگونه داوري مي كني; زيرا اين خود نوعي قضاوت است و خداوند در روز قيامت درباره آن از تو سؤال مي كند.
سعید دهقانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۲
2
1
کیهان راست میگه
وحید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۲
1
1
دم روزنامه کیهان گرم که اینقدر واقعه گراست واگرهم دراین موردهم حرفی زده مثل همیشه براش مدرک قابل قبول داره اگرشماهم فکر میکنیدحرفتون حقه چرانمیتونیدبراش مدرک روکنید!!! اصلا فیلمهای دیگری هم وزارت ارشاد مجوزداده خیلی بافرهنگایرانی سازگار بودن؟؟؟!!!!!
آریا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۲
1
8
نکنه اخراجی های 3 ملت ما بزرگ نشان داد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۲
21
7
تو هم خوبی کیهان!
حالا آروم باش و بشین سر جات!
هاشم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۳
1
1
حقیقت این است درنگاه عمومی نمیتوان این فیلم را غیر قابل قبول انگاشت چراکه به نمایش برخی رفتارها وروحیاتی پرداخته که متأسفانه در بدنه جامعه ایرانی ما رواج داردوای بسابتوان ادعا کرد تبدیل به عادتی رفتاری شده. وشاید اگر مورد اقبال خارج مرزنشین ها قرار نمیگرفت درداخلٍ،بی طرفانه قضاوت میکردندو اتفاقی نسبی به دست می آمد که:
فیلم جدائی نادر ازسیمین به خوبی به برخی از آسیب های جامعه ما پرداخته است.
نکته مهم وتأمل برانگیز اینجاست که این فیلم علاو بر بیشتر هنرمندان خوب داخلی مورد استقبال کسانی نیز قرار گرفت که کینه دیرینه آنان نسبت به آئین ومردم این مرزوبوم برای هرمنصفی غیر قابل انکار است.
اگر آن طرف آب نشین هاخوشحالند ازاین که یک هنرمند ایرانی -خواسته یاناخواسته- أثری ارائه دادکه نشانگر رکود برخی صفات انسانی در ایران است؛مابه عنوان شاهدان عینی چنین عادات رفتاری در جامعه باید نگران وناراحت باشیم که چرا برخی آسیب های اخلاقی واجتماعی درایران عزیز درحال پیشرفت است.
پس به جای اینکه صورت مسأله راپاک کنیم؛باید به فکر اصلاح آن باشیم وصد البته این مسئولیت در درجه اول باید روی شانه متولیان فرهنگی سنگینی کند که گویانشانه ها حاکی از آن است که به جز تعدای سایر اصحاب فرهنگ،احساسی به نام (درد ودغدغه فرهنگی)ندارند والا به تعبیر رهبر انقلاب،فرهنگ را از مظلومیت بیرون می آوردند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۳
2
1
خدایا امان از دست اون کسانی که فکر می کنن هدف سینماست و به هر وسیله ای باید متوسل شد تا به اسکار رسید.
محسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۴
6
5
من خوشحال ميشم كه يه فيلم ايراني اسكار بگيره و يا هر افتخار ديگه بياره ولي اين فيلم اثر انچنان هنري نبود كه اسكار بگيره ولي چرا اسكار گرفت چون همه جامعه ايران را دروغگو نشون مي داد به جز سيمين كه دوست داشت خارج زندگي كنه منظورش اينكه همه تو ايران دروغگو هستند به جز كسايي كه طرف فرهنگ غرب هستن و مي خوان خارج زندگي كنند فيلم خيلي براي يه ايراني نا اميد كننده بود
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۷
برو فیلمو یه بار دیگه ببین
الناز
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۳۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۰
به نظر من نياز نيست محسن دوباره فيلم را ببينه اون درست ميگه فيلم مي خواد بگه ما يه ملت عقب افتاده ايم شما دوباره ببين شايد موتوجه بشي فيلم چي ميگه محسن ممنون از نقد خوبت
ايراني
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۵
4
1
از اون حرفا بود ها.............كاش واقعيتهاي زندگي برامون بيشتر قابل درك بود
ابتين
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۶
1
3
اگه كسي فكر كنه اينا به هنر ما اسكار دادن خيلي بايد ساده باشه اين فيلم به همه دنيا ميگه كه ما ايرانيا بلد نيستيم زندگي كنيم و دروغگوييم و فقط ارزومون اينكه خارج زندگي كنيم راستي اينا كه به فيلم فرهادي اسكار دادن همون كسايي هستن كه فيلم 300 ساختند
موسی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۷
1
1
با سلام خدمت دوستان، هر کسی میتونه از دید خودش این فیلمو ببینه و نظر بده، و چون دیدگاه اشخاص متفاوته نظرات هم به تبع ان مختلف خواهد بود، من بعد دیدن فیلم نسبت به جامعه خودمان احساس یاس و نامیدی پیدا کردم. ولی آیا واقعیت خانوادها و جامعه ما همش همینه؟ اگه همینه، که مطمئنا نیست، پس خیلی عقب افتاده ایم و دنیا هم به خاطر همین زندگی تلخمان ما را ستوده است؟
مهرداد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۷
3
2
دم كيهان گرم كه هميشه حرف حق ميزنه000000000
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۷
3
2
اگه به جای این فیلم اخراجیهای 3 یا پایان نامه می رفت اسکار کیهان خیلی خوشحال میشد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۸
3
2
اگراین فیلم درامریکاتولیدمی شد ایا اجازه اسکارگرفتن به ان میدادند؟فکرنمیکنم.
سحر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۹
1
1
نظر آقای محمد جای فکر داره و ارزش بررسی ولی بیشتر نظرات احساسیه.من فیلم رو به خاطر سیمرغش تو سینما دیدم.وقتی اومدم بیرون احساس افسردگی کردم.برام جای سواله که چرا سیاسیون آمریکایی انقدر برای این فیلم کف میزنند،جایی نشنیدم اینا متخصص فیلم سازی یا جز مجموعه هنرمندان باشند؟!
كورش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۴:۱۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۰
1
0
تا وقتي كارگرداني مثل اقاي فرهادي داريم كه فيلم جدايي را مي سازه ديگه غرب نياز نيست زحمت بكشه فيلم 300 بسازه چون فيلم جدايي در دوره مدرن ايرانها را عقب افتداده نشون ميده براي مردمم متاسفم كه همه بهشون خيانت ميكنن حتي يه كارگردان ايراني
نظرات بینندگان