arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۴۰۴۰
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۱۶ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۰

شمس: شمسایی منتظر تنبیه باشد!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
حسین شمس درباره تقدیر و تشکر شمسایی از وی، در گردهمانی اهالی فوتسال تصریح کرد: شمسایی منتظر تنبیه باشد، زیرا در گذشته نیز بازیکنان تیم ملی که این صحبت‌ها را کرده اند تنبیه شده‌اند.

حسین شمس در گفت‌وگو با فارس در خصوص عدم حضورش در گردهمانی اهالی فوتسال عنوان کرد: آقایان خوشحال شدند که در این مراسم حضور نداشتم و توانستند مرا از فوتسال جدا کنند. رفتاری که با من کردند با هیچ شخصی در این مملکت صورت نگرفته است. زمانی گفتند سعیدلو مرا برکنار کرده، در حالی که کفاشیان این موضوع را رد کرد. به علت اینکه از افکار عمومی و مطبوعات می‌ترسند جرات ندارند حرف بزنند.

وی ادامه داد: چون جایی در این فوتسال ندارم بهتر است وزارت آموزش و پرورش و فدراسیون ناشنوایان از من تقدیر کند. تا زمانی که این آقایان در فدراسیون هستند من جایی نخواهم داشت.
شمس درباره اینکه ترابیان اعلام کرده او به دنبال اهداف خاصی است گفت: من قصد دارم او از صحنه فوتسال برود. وی منافقانه رفتار می‌کند و با چنین شخصی نمی توان کار کرد. زمانی می‌گوید سعیدلو باعث برکناری من شده در حالی که کفاشیان این موضوع را رد کرده است.

وی درباره تقدیر و تشکر شمسایی از وی، در مراسم روز گذشته تصریح کرد: شمسایی منتظر تنبیه باشد، زیرا در گذشته نیز بازیکنان تیم ملی که این صحبت‌ها را کرده اند تنبیه شده‌اند. خواهش می‌کنم بازیکنان این تقدیر و تشکر را نکنند، زیرا آن قدر آقایان کینه‌ای هستند که انتقام خواهند گرفت. بازیکنان بگویند حسین شمس از لحاظ فنی ضعیف است، بلکه به تیم ملی دعوت شوند. به هر حال از این بازیکنان که شجاعت به خرج داده و در حالی که می‌دانند تلافی خواهند کرد، اما این کار را انجام ‌می‌دهند، تشکر می‌کنم.
شمس در خصوص عدم ذکر یاد و خاطره بابک معصومی در این مراسم عنوان کرد: با زنده بابک آن رفتارها را انجام دادند چه انتظاری می‌رود که هم اکنون تقدیر و تشکر کنند. آقایان هستند که برای فوتسال زحمت کشیده‌اند و پدر فوتسال هستند نه افرادی مثل بابک معصومی، عدالت‌خواه، مهدی اربابی و حسین شمس. نوکر مردم هستم و تا آخر نیز خواهم بود. مردم نیز کسانی را دوست دارند که نوکری آنها را بکنند نه اینکه به کارهایی که انجام نداده‌اند افتخار کنند. چه کسانی فوتسال را سر پا نگه داشته‌اند؟ آقایان از زمانی که آمده اند از مسئولیت فقط سفرهای خارجی را یاد گرفته‌اند.
نظرات بینندگان