arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۴۰۴۵
تاریخ انتشار: ۴۱ : ۱۶ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۰

تکذیب پناهندگی بازیکن تیم ملی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
بازیکن مصدوم تیم ملی هندبال گفت: برای درمان به قطر رفتم نه پناهندگی و نمی دانم این شایعه را از کجا در اورده اند.

سجاد استکی در گفت‌و‌گو با فارس درخصوص شرایط مصدومیتش و این موضوع که رفتنش به قطر موجب ایجاد شایعاتی درخصوص پناهندگی‌اش شده بود، اظهار داشت: واقعاً برای درمان به قطر رفته بودم و برخی شایعات موجب شد تا درمانم به صورت کامل انجام نشود.

وی ادامه داد: در حالی که تمام کارهایم به صورت قانونی بود اشتباه کردم که برای رفتن اجازه نگرفته بودم. MRI جدیدی گرفته‌ام تا اگر دکتر صلاح دید بازهم عمل کنم، اما خوشبختانه دردم بسیار کمتر شده است.

بازیکن مصدوم تیم ملی هندبال ایران گفت: نمی‌دانم بحث پناهندگی را از کجا درآورده‌اند. خودم به کوزه‌گری نامه دادم و از وی خواستم تا برای درمانم در تیم ملی حاضر نشوم. موضوع پناهندگی خیلی اذیتم کرد و تا شنیدند که به قطر رفته‌ام شایعه درست کردند.

آقای گل مسابقات جام‌جهانی جوانان در مورد اینکه برخی‌ها می‌گویند کمتر کسی برای درمان به قطر سفر می‌کند، تصریح کرد: پیش از من رونالدینیهو و مسی هم برای درمان به همان بیمارستانی آمده بودند که من رفتم؛ یعنی آنها بازیکنان کوچکی هستند؟ چند بازیکن NBA  هم آمده بودند و تمام دکترهای اروپایی در آنجا فعالیت می‌کردند.

وی افزود: فعلاً استراحت می‌کنم تا کمرم بهتر شود. دلم واقعاً برای هندبال تنگ شده و دو ماه است که دست به توپ نزده‌ام و از این بابت اعصابم خورد است! فکر می‌کنم در سال جدید تمریناتم را شروع می‌کنم. در چند سال اخیر خیلی تحت فشار بودم و به صورت فشرده در مسابقات مختلف حاضر بودم.
استکی با اشاره به مشکلاتی که در تیم ملی پیش آمد اظهار داشت: باید به درد بازیکنان ملی هم گوش دهند؛ نمی‌شود یک طرفه به قاضی رفت. امسال راحت می‌توانستیم در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا قهرمان شویم. شانس بسیار بزرگی را از دست دادیم، چون سایر تیم‌ها بسیار افت کرده بودند و ما بسیار قدرتمند بودیم.
بازیکن مصدوم تیم ملی هندبال ایران گفت: رقابت‌های جام ملت‌های آسیا به خاطرات پیوست و امیدوارم در سال‌های آینده حسرت این موقعیت را نخوریم.
نظرات بینندگان