arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۴۰۵۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۹ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۰
قائم مقام معاونت بازاریابی و فروش سایپا خبر داد:

عرضه محصولات سایپا تا پایان سال بدون افزایش قیمت

عرضه کلیه محصولات در نمایندگی های مجاز گروه خودروسازی سایپا بدون افزایش قیمت و محدودیت تا پایان سال 90 ادامه خواهد داشت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

عرضه کلیه محصولات در نمایندگی های مجاز گروه خودروسازی سایپا بدون افزایش قیمت و محدودیت تا پایان سال 90 ادامه خواهد داشت. 

به گزارش سایپا نیوز ، فرامرز طاهری قائم مقام معاونت بازاریابی و فروش سایپا با اشاره به اینکه این شرکت عرضه محصولات خود را متناسب با نیاز مشتریان انجام داده و با توجه به اعلام قبلی تا پایان اسفند ماه سال جاری عرضه خودروهای سایپا ادامه خواهد داشت گفت : مشتریان عزیز می توانند با مراجعه به نمایندگی های مجاز گروه خودروسازی سایپا در سراسر کشور نسبت به خرید خودروهای مورد علاقه خود اقدام کنند و به جهت سهولت در ارائه خرید مشتریان طرح 7+1 سین در نمایندگی های گروه خودروسازی هم اکنون برقرار است.

وی تصریح کرد : همچنین به جهت هدایت جو روانی بازار پیش فروش خودروهای سایپا برای سال آینده باتسهیلات وسود مشارکت مناسب برقرار است که مشتریان می توانند با شرکت در این طرح برای خرید سال آینده خود نیز برنامه ریزی کنند .

طاهری افزود : ثبت نام در کلیه نمایندگی های گروه خودروسازی سایپا در حال انجام بوده و نمایندگی های مجاز سایپا مجاز به افزایش قیمت نیستند و مشتریان گرامی می توانند تا پایان سال در تمامی روزهای هفته و ایام تعطیلات نسبت به تکمیل روند ثبت نام خودرو در نمایندگی های گروه خودروسازی سایپا اقدام کنندو در صورت مشاهده هرگونه تخلف با شماره تلفن های 44906750 -44906790 و44907183 تماس بگیرند و پیگیری موضوعات را انجام دهند
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
0
0
حالا اگر شما توانستید مگان رو از این شرکت بگیرید درست میفرمایند.
دانشجو خارج از کشور
|
UNITED STATES
|
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
0
0
پس خبر پراید 10 میلیونی چیه؟
نظرات بینندگان