arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۴۰۵۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۱۸ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۰

چه کسی برنامه تلویزیونی احمدی نژاد را لغوکرد؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 برنامه تلویزیونی احمدی نژاد که قرار بود , در هفته جاری انجام شود , دلایل مختلفی به تعویق افتاد و احتمالا هفته اینده و پس از اعلام نتایج انتخابات انجام خواهد شد.

به گزارش قدس انلاین به نقل از منابع مطلع حاکی است که احمدی نژاد , رییس جمهوری قصد داشت در یک برنامه تلویزیونی با مردم صحبت کند و ضمن تشویق مردم به حضور در انتخابات و تشریح اوضاع جاری کشور در مقابل تحریمها و راههای دولت برای دور زدن تحریمها ومقابله با آن, درد دلهایی را که درخصوص هدفمندی یارانه ها و مشکلات بودجه ای داشت با مردم در میان بگذارد .

او قبلا صریحا عنوان کرده بود که درخصوص اجرای قانون و قوانین مصوب مجلس حرفهای مفصلی با مردم دارد .

بخش اصلی سخنان رییس جمهور به گلایه های وی از مجلس درخصوص طرحهای مد نظر دولت و بویژه هدفمندی یارانه ها اختصاص داشت که این بخش از برنامه رییس جمهور با مخالفت مواجه شد .

بنا بر شنیده ها , اگرچه رییس جمهور قصد داشت این سخنان را قبل از انتخابات بیان کند ودرخصوص کسانی که به اعتقاد او چوب لای چرخ حرکت دولت به سمت توسعه اقتصادی میگذاشتند با مردم سخن بگوید , اما این مساله مهیانشد وبرخی مسایل و عدم همراهی صداوسیما باعث شد تا برنامه گفتگوی رییس جمهور با مردم به بعد از اعلام نتایج انتخابات موکول شود.
تاثیر گذاری بر مشارکت مردم در انتخابات و احتمال جانبداری از برخی کاندیداها و تاثیر بر رای برخی نمایندگان مطرح مجلس شورای اسلامی که هم اکنون نیز جزو کاندیداها هستند , عمده دلایل انجام نشدن این گفتگوی تلویزیونی بوده است .
درعین حال اخبار رسیده حکایت از این دارد که تقریبا کلیات مرحله دوم هدفمندی یارانه ها نهایی شده واین احتمال وجود دارد که احمدی نژاد پس از اعلام اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه ها که خبرها از اعلام ان درمشهد حکایت دارد , دریک برنامه تلویزیوی درد دلهای خود را بامردم درمیان بگذارد .
این درحالی است که وی طی هفته های اخیر در برخی جلسات خصوصی تر که با اعضای ستادهای انتخاباتی اش برگزار کرده بخشی از گلایه ها خودرا مطرح کرده است که البته اخباری جسته وگریخته از ان در مطبوعات درز کرد .
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
4
86
هر کی بوده دمش گرم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
112
5
از محبوبیت او می ترسند .
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
3
72
دست های پشت پرده!
نظرات بینندگان