arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۴۱۰۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۱۳ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۰

بررسی پرونده اختلاس عظیم در اجلاس خبرگان

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

یک عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری از بررسی موضوع تحولات مربوط به بیداری اسلامی و پرونده مهم فساد اقتصادی اخیر در یازدهمین اجلاس مجلس خبرگان رهبری خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد خاتمی با اشاره به برگزاری یازدهمین اجلاس مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: این مراسم دومین اجلاس عادی این مجلس، در سال جاری است که به بررسی مسائل مهم ملی و بین المللی می پردازد.

وی افزود: این اجلاس دو روزه از روز شانزدهم اسفندماه با نطق آیت الله مهدوی کنی، رئیس مجلس خبرگان رهبری و نطق های قبل از دستور و جمع بندی تدوین بیانیه نهایی آغاز می شود.

امام جمعه موقت تهران که با مرکز خبر حوزه گفت وگو می کرد، با بیان این که «در این اجلاس دو روزه، روال عادی برنامه های مجلس طی می شود» خاطرنشان کرد: ارائه و بررسی برخی از طرح های پیشنهادی و اجرایی در کمیسیون آیین نامه از دیگر فعالیتهای دو روزه اجلاس خبرگان رهبری، خواهد بود.


خاتمی ادامه داد: یازدهمین اجلاس مجلس خبرگان رهبری، با دعوت از دکتر علی اکبر ولایتی، مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل و حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای، دادستان کل کشور، به بررسی مسائل مهم داخلی و خارجی می پردازد. این عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان خاطرنشان کرد: موضوع سخنرانی دکتر ولایتی، ارایه مباحث سیاسی و تحولات اجتماعی و فرهنگی در مسئله بیداری اسلامی است و حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای در مورد فساد اخیر اقتصادی به ارائه گزارش دقیق خواهد پرداخت.

خاتمی گفت: با توجه به اهمیت موضوع بیداری اسلامی، تاثیرات آن در منطقه و جهان اسلام و نقش جمهوری اسلامی در این عرصه و همچنین بررسی بازخوردهای انتخابات مهم مجلس شورای اسلامی از جمله مباحثی است که به طور طبیعی در جمع خبرگان رهبری به بحث گذاشته می شود.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
فرود
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
0
4
مگر جزء وظایف خبرگان است؟!
نظرات بینندگان