arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۴۱۱۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۱۶ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۰

مجید انصاری: حتما در انتخابات شرکت می‌کنم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مجید انصاری عضو شورای مرکزی مجمع روحانیون مبارز و معاون سیدمحمد خاتمی در دولت اصلاحات با روشن خواندن ضرورت شرکت در انتخابات مجلس نهم گفت: حتما در انتخابات شرکت می‌کنم.

حجت‌الاسلام مجید انصاری، دبیر اجرایی عضو شورای مرکزی مجمع روحانیون مبارز در گفتگو با خبرنگار مهر در پاسخ به اینکه چه توصیه‌ای به همفکران خود برای شرکت در انتخابات مجلس نهم دارید، گفت: فقط می‌توانم بگویم که خودم در انتخابات شرکت می‌کنم. چون امروز زمان تبلیغات انتخابات پایان یافته است نمی‌توانم بگویم به چه کسانی رأی می‌دهم.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب در این گفتگوی کوتاه درباره ضرورت شرکت در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: ضرورت شرکت در انتخابات روشن است.

مجید انصاری نماینده مردم در دوره‌های اول، دوم، سوم، پنجم و ششم مجلس شورای اسلامی بود. همچنین انصاری سرلیست اصلاح‌طلبان در تهران در رقابت‌های انتخابات مجلس هشتم نیز بود که با پیروزی رقبای اصولگرایش، موفق به حضور در مجلس هشتم نشد.     

به گزارش مهر، 31 استان کشور روز 12 اسفند ماه با حضور بیش از 3200 کاندیدا و 48 میلیون و 288 هزار و 799 نفر واجد رأی دادن در 1000 حوزه اصلی و فرعی و 47 هزار و 665 شعبه اخذ رأی در سراسر کشور شاهد برگزاری سی‌امین انتخابات در جمهوری اسلامی ایران خواهند بود.

صحنه رقابت‌های انتخابات مجلس نهم با حضور کلیه سلیقه‌های سیاسی اعم از اصولگرا و اصلاح طلب، منتقد و حامی دولت، مستقل و ... شکل گرفته و قطار انتخابات پیش رو می‌رود که فردا در ایستگاه آخر قرار گیرد و نام ایران را بار دیگر در ردیف کشورهایی قرار دهد که مردمش بالاترین مشارکت سیاسی را دارند.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
38
1
بچه ها با حضور در پای صندوقهای رای فردا مشت محکمی بر دهان آمریکا و مزدوران صهیونیست خواهیم زد
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
بچه ها که نمیتونن شرکت کنند!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
0
10
مجید انصاری نماینده مردم در دوره‌های اول، دوم، سوم، پنجم و ششم مجلس شورای اسلامی بود. همچنین انصاری سرلیست اصلاح‌طلبان در تهران در رقابت‌های انتخابات مجلس هشتم نیز بود که با راهی شدن رقبای اصولگرایش به خانه ملت ، موفق به حضور در مجلس هشتم نشد.
نظرات بینندگان