arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۴۱۶۴
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۱۴ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۰

لاریجانی: حرف‌های زمان انتخابات نباید تبدیل به کینه شود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان این که شاید در زمان تبلیغات انتخاباتی حرف‌هایی زده شده که درست نبود اما نباید تبدیل به کینه شود، گفت: نباید کارهای خلاف قانون در انتخابات باشد و کسانی که این کار را می‌کنند به انتخابات و نظام لطمه می‌زنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قم، علی لاریجانی پس از آن که رأی خود را در صندوق اخذ رأی در حرم حضرت معصومه(س) در قم انداخت، در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: این طور که مشخص است، مردم از دقایق اولیه صبح حضوری پرشور در انتخابات داشتند و امیدواریم این موضوع تا شب نیز ادامه داشته باشد.

وی با بیان این که امیدواریم دیگران نیز در عرصه انتخابات حضور داشته باشند، گفت: در این شرایط که دشمن نگاه وسوسه آمیز به کشور اسلامی ما دارد باید با رفتارمان به آنها بفهمانیم که در اصل صیانت از حقوق ایران همه با هم متحد و پایدار هستیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی با تأکید بر این که ملت و مسئولان نظام با یکدیگر هماهنگ بوده و در راستای سازندگی کشور تلاش می‌کنند، تصریح کرد: کسی نمی‌تواند منکر هماهنگی مسئولان کشور برای سازندگی آن باشد.

وی با بیان این که انتخابات نماد شخصیت ایران است و ملت ایران با حضور در این انتخابات برای سرنوشت خود تلاش می کنند، گفت: حضور پرشور مردم پای صندوق های رأی پاسخ دشمنان را خواهد داد.

لاریجانی با بیان این که انتخابات میدان رقابت است و میدان دشمنی نیست، تأکید کرد: اگر کسی برای خدمت آمده باشد بعد از پیروزی در این انتخابات باید به اعتماد مردم احترام گذاشته و وقتش را صرف حل مشکلات مردم کند و اگر کسی هم که رای نیاورد باید آداب این موضوع را رعایت و به برادر دیگری که رای آورده کمک کند.

وی در پایان با بیان این که شاید در زمان تبلیغات انتخاباتی حرف‌هایی زده شده که درست نبود اما نباید تبدیل به کینه شود، گفت: نباید کارهای خلاف قانون در انتخابات باشد و کسانی که این کار را می‌کنند به انتخابات و نظام لطمه می‌زنند.
نظرات بینندگان