arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۴۱۷۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۱۶ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۰

دیشب تخریب ها علیه لاریجانی به اوج رسید

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
شب نامه، پیامک و سی دی های توهین آمیز نسبت به علی لاریجانی در بخش های مختلف شهر قم سبب شد تا فاز تخریب علیه رئیس مجلس توسط برخی نیروهای تندرو در قم از غروب روز پنج شنبه وارد مرحله جدیدی شود.

به نوشته بازتاب، در حالی که این شب نامه ها و سی دی های تخریبی علیه لاریجانی با برخورد شهروندان قمی و بی اعتنایی به آنها رو به رو شد، اما به شماره های همراه اول و ایرانسل پیامک هایی ارسال شده با این مضمون که لاریجانی از کاندیداتوری انصراف داده است.

هر چند در این باره هم شهروندان قمی با علم به موج تخریب های ایجاد شده از سوی چهره های تندرو علیه لاریجانی به این شیوه های تخریبی بی اعتنا هستند، اما از تلاش دو جریان مشخص برای تخریب لاریجانی کاسته نشده است.

یکی از مسئولان ستاد انتخاباتی لاریجانی در قم در گفت و گو با بازتاب امروز تاکید کرد مردم قم پاسخ بی اخلاقی های این جریان افراطی را خواهند داد.

 

لاریجانی در دوره گذشته، به عنوان رای اول قم توانست آرای حدود 65 درصد واجدین شرایط در قم را به دست بیاورد. با توجه به عملکرد وی در یک دوره مجلس هشتم، رقبای تندروی وی درصدد هستند تا با انواع تخریب ها، سبب شوند تا از آرای وی در این دوره کم شود تا بتوانند در تعیین رئیس آینده مجلس نهم، از این امر به نفع فرد مورد نظر خود استفاده کنند.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۲
55
55
بنده در قم در یکی از مساجد شهر شاهد بودم که عده ای درپای صندوقهای رای علیه جناب آقای دکتر لاریجانی حرف می زدند که به احتمال قوی از پیش برنامه ریزی شده بود و حتی با توجه به اینکه تبلیغات انتخابات طبق قانون از ساعت 8 صبح پنج شنبه 12/11 به پایان رسیده بود در یکی از مناطقی که بنده بودم تعدای از ماشینها عکس آقای ذوالنور را دور تا دور به ماشین چسبانده بودند و اطراف صندوقهای رای مانور می دادند و تعجب تر اینکه کسی اعتراضی نمی کرد!!!!!!!!!!!! وباز هم عرض می کنم که این کارها از پیش برنامه ریزی شده بوده و ....
نظرات بینندگان