arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۴۲۰۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۲۳ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۰

بازی با احساسات خانواده شهید باکری با یک شایعه و مرتبط کردن آن با انتخابات!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
بازتاب گزارش داد: انتشار شایعه یافته شدن پیکر سردار رشید اسلام حمید باکری و سپس تکذیب آن باعث دلگیری شدید خانواده این شهید به خاطر بازی با احساساتشان شده است.

بنا بر این گزارش، منشا این شایعه، «خبرگزاری دانشجو» بود که نوشته بود: "پیکر پاک شهید حمید باکری پس از 30 سال تفحص شد که می توان این اتفاق مبارک را هدیه خداوند به مردم ایران به دلیل حضور غیرتمندشان در انتخابات مجلس نهم دانست."!

اما ساعتی بعد سردار سید محمد باقرزاده رئیس بنیاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، با اشاره به شایعات منتشره در رابطه با پیدا شدن پیکر سردار شهید حمید باکری گفت: این شایعه ۱۰ روز پیش توسط یک نفر در خوزستان به بنده گفته شد و همانجا آن را تکذیب کرده و گفتم که این خبر اشتباه است.

وی ضمن ابراز تعجب از گسترش این شایعه در جامعه و ضمن تکذیب مجدد آن، افزود: این کار بازی با احساسات پاک و تعلق خاطر مردم شریف ایران به شهدای گرانقدر است.

رئیس بنیاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس تصریح کرد: در پی این شایعه، امروز از طرف خانواده این شهید عزیز چندین بار با ما تماس گرفته شد و آنها با نگرانی این خبر را پیگیری می‌کردند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
آرمین 23
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۲
0
27
یک انسان بزرگ به تمام معنا.. برای شادی روحش صلوات..
نظرات بینندگان