arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۴۲۱۷
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۲۳ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۰

پایان رأی‌گیری مجلس نهم؛ آغاز شمارش آراء

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
اطلاعیه شماره 32 ستاد انتخابات کشور صادر شد.

‌متن اطلاعیه شماره 32 این ستاد به شرح زیر است: با سپاس بیکران به درگاه خداوند متعال که توفیق خدمتگزاری به مردم شریف و ایران اسلامی را به ما عطا فرمود و تشکر از امت حزب الله و حماسه آفرین که تجسم وحدت ملی و انسجام اسلامی را امروز در پای صندوق‌های اخذ رای در برابر دیدگان جهانیان به نمایش گذاشت و برگ زرین دیگری به دفتر حماسه‌های انقلاب اسلامی افزود، پایان رای‌گیری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میان دوره مجلس خبرگان رهبری را در ساعت 23 اعلام می‌نماید.

اعضای محترم شعب ثبت نام و اخذ رای باید تمامی مراجعه کنندگان عزیز را که در صف رای دادن حضور دادند به داخل شعب هدایت نموده و سپس درب شعبه را بسته و رای گیری را از حاضرین به عمل آورند و هنگامی که مطمئن شدند هیچ کس برای رای دادن در داخل شعبه باقی نماینده مرحله شمارش آراء را طبق انتخابات مجلس شورای اسلامی و آئین نامه‌ اجرایی آن آغاز نمایند.

فرصت را مغتنم شمرده و از همه کسانی که از ساعات آغازین امروز با دل‌هایی مملو از ایمان و عشق به آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) و رهنمودهای والای مقام معظم رهبری در انتخابات حضور یافتند، تقدیر و تشکر می‌نماییم.

ستاد انتخابات کشور

شمارش آراء در شعب سراسر کشور آغاز شد

در پی پاپان مدت زمان رای‌‌گیری، شمارش آراء صندوق‌های اخذ رای در شعب سراسر کشور آغاز شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، به دنبال پاپان مدت زمان رای‌‌گیری در شعب سراسر کشور، شمارش آراء صندوق‌های اخذ رای آغاز شد.

 ‌در حالی مدت زمان اخذ رای دقایقی پیش به پایان رسید که این مدت از سوی ستاد انتخابات کشور به دلیل حضور گسترده مردم، چهار بار پیاپی تمدید شد.
نظرات بینندگان