arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۴۳۱۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۱۷ - ۱۳ اسفند ۱۳۹۰

عادل فردوسی پور از وضعیت پخش برنامه نود می گوید

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
تهیه کننده و مجری برنامه 90 با بیان اینکه در تلاش است تا برنامه اش را یکشنبه شب و قبل از انتخابات فدراسیون فوتبال روی آنتن ببرد در مورد احتمال پخش این برنامه در زمان مورد نظرش گفت: فعلا هیچ چیز مشخص نیست.

براساس برنامه ریزی های قبلی قرار بود در برنامه دوشنبه شب هفته گذشته با حضور سه نامزد ریاست فدراسیون فوتبال به انتخابات روز 15 این فدراسیون پرداخته شود اما به دلیل در پیش بودن انتخابات مجلس و ویژه برنامه های این انتخابات، برنامه 90 لغو شد. براین اساس قرار بود این برنامه قبل از انتخابات فدراسیون فوتبال برگزار شود اما تا ظهر روز شنبه نه تنها با پخش آن موافقت نشد بلکه برنامه دوشنبه شب هم تعطیل شد.

عادل فردوسی پور در این مورد به قدس آنلاین گفت: ما آمادگی مان را برای روی آنتن بردن برنامه در شب دوشنبه که شب انتخابات فدراسیون فوتبال میشود اعلام کرده ایم اما هنوز خبری نشده. اگر یکشنبه شب برنامه نداشته باشیم قطعا دوشنبه برنامه نخواهیم داشت.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
آرمین 23
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۳
3
46
درود بر شرف عادل, که روز به روز بر محبوبیتش داره اضافه میشه.. عادل هیچ وقت دنبال نان به نرخ روز خوردن نمی ره.. خیییییییییییییییییلی دوسٍٍِِـت داریم جناب عادل..
فربودازبوشهر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
0
0
ازبرنامه بسیارخوب نودتشکرمیکنیم ماهمیشه دوشنبه هامنتظراین برنامه عالی میمانیم ازاقای فردوسی پورتشکرفراوان داریم
نظرات بینندگان