arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۴۳۳۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۴۴ : ۰۰ - ۱۴ اسفند ۱۳۹۰

بازیکن سرشناس استقلال یک عکاس را کتک زد!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
تمرین امروز استقلال که آخرین تمرین آبی پوشان قبل از حرکت به دوحه محسوب می شد، با یک اتفاق عجیب همراه شد که البته این اتفاق از چشم‌ها مخفی ماند!

آندرانیک تیموریان هافبک مصدوم استقلال امروز به همراه برادرش سرژیک در تمرین حاضر شد تا به تماشای تمرین همبازیانش بپردازد اما این بازیکن قبل از ورود به محل تمرین و در پارکینگ ورزشگاه دستگردی از خجالت یک عکاس در آمد!.

ماجرا از این قرار بوده که عکاسی جوان وقتی می بیند آندو با یک دستگاه وانت باری در محل تمرین حاضر شده، تصمیم به عکس‌برداری می گیرد که در همین حین تیموریان با لحن نامناسبی از او می خواهد عکس نگیرد و در ادامه وقتی عکاس مذکور به ادبیات نامناسب تیموریان معترض می شود از سوی وی مورد ضرب و شتم و فحاشی قرار می گیرد!

این اتفاق با دخالت لیدرهای استقلال پایان می پذیرد اما عکاس مضروب قصد پیگیری این ماجرا را دارد.

مسوولان استقلال تا این لحظه به این اتفاق واکنشی نشان نداده اند!
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
آرمین 23
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۴
1
32
در هر حالی هم بوده, هیچوقت برخورد فیزیکی آن هم از یک ورزشکار را نمی شود زشت نخواند.. یک استقلالی دوآتشه هستم ولی برای بعضی فوتبالیست ها که تعدادشان کم هم نیست, شدیدا متاسفم..
امیر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۵
2
12
یه عده جامعه ورزشی رو زیر سوال میبرند و تر و خشک با هم میسوزند. میتونست با ملایمت انجام شود.حالا با یک وانت اومدی مگه چیه؟ حتما باید با ماشین مدل بالا بیایی تا ازت عکس بگیرند؟
نظرات بینندگان