arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۴۳۵۸
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۱۱ - ۱۴ اسفند ۱۳۹۰

وزارت ارشاد: استفاده از نشان تجاری KFC ممنوع است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : مدیر‌کل دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: استفاده از نشان تجاری KFC‌ در تابلوی سر‌در واحد‌های صنفی ممنوع است.

به گزارش خبرگزاری فارس، احسان‌الله حجتی با اشاره به فعالیت‌های تبلیغاتی محصولات دارای نشان تجاری KFC مربوط به رستوران‌های زنجیره‌ای اظهار داشت: دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هیچگونه مجوزی برای تبلیغات و نیز استفاده از این نشان تجاری در تابلوی سر‌در واحدهای صنفی صادر نکرده است.

حجتی افزود: KFCکه نشان تجاری رسمی رستوران‌های زنجیره‌ای مواد غذایی آماده آمریکاست، باید مجوز لازم را برای فعالیت از طریق مراجع قانونی دریافت و به این دفتر ارسال می‌کرد اما تا کنون مدرکی دال بر تأیید این موضوع به دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی ارائه نشده است.

وی خاطرنشان کرد: استفاده از عنوان مذکور در تابلوهای سردر مغازه‌ها با قانون ممنوعیت بکارگیری اسامی و اصطلاحات بیگانه مغایرت دارد لذا در صورت استفاده واحدهای صنفی از نشان تجاری مذکور در تابلوهای سردر مغازه‌ها، از طریق مراجع قانونی و نیروی انتظامی برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.
نظرات بینندگان