arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۴۴۱۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۲۰ - ۱۴ اسفند ۱۳۹۰

وزارت ارشاد نشست مطبوعاتی آلبوم ایرج را لغو کرد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : رونمایی از آلبوم صدای زندگی به خوانندگی حسین خواجه امیری به علت عدم صدور مجوز ازسوي وزارت ارشاد برگزار نشد. همچنین گویا مسئولان ارشاد از برگزارکنندگان خواسته بودند تا صحبت‌هایی که قرار بود در این نشست مطرح شود؛ به‌طور کامل براي آنها توضیح داده شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، آلبوم قصه زندگی كه عنوان آن طي انتشار فراخواني ازسوي مخاطبان انتخاب شده است، تازه‌ترين اثر ايرج محسوب مي‌شود و قطعات آن در فضاي موسيقي پاپ ساخته شده است.

اين آلبوم از 8 قطعه «قصه زندگي»، «قسم»، «زنگي بزن»، «غصه نخور عزيزم»، «بي تو مي رم»، «دلخون» و «بگو» تشكيل شده است. البته ايرج قطعه «قصه زندگي» را با دو تنظيم متفاوت اجرا كرده است.

كار آهنگسازي و تنظیم همه قطعات این آلبوم را «بهنام خدارحمی» و سرايش ترانه‌هاي آن را «نسرین سیفی» انجام داده‌اند. ۵ قطعه از اين آلبوم در فضایی کاملا پاپ ساخته شده و سه قطعه دیگر آن را ایرج در فضا موسيقي کوچه بازاری قدیمی اجرا كرده است.

حسین خواجه امیری به تاریخ در خالدآباد نطنز در خانواده‌ای هنرمند به دنیا آمد. وی پس از پایان تحصیلات ابتدایی به تهران رفته و در سال 1326 به مکتب استاد ابوالحسن صبا راه می‌یابد و به مدت دو سال پیاپی در محضر ایشان دانسته‌های خویش را تکمیل می‌نماید و به رادیو ایران معرفی می‌شود. او شروع به اجرای برنامه با ارکستر ابراهیم خان منصوری می‌كند. ایرج در سال 1336به دعوت داوود پیرنیا به برنامه گلها راه مي‌يابد و در اولین همکاری خود با برنامه گلها برگ سبز 43 را در مایه‌ی شور-ابوعطا و با همکاری علی تجویدی و فرهنگ شریف و امیر ناصر افتتاح می‌خواند و همکاری‌اش با برنامه گلها ادامه می‌يابد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
IRAN
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۴
0
37
اینقدر درمانده شدند که به این کارها هم گیر میدن ولی نمیدونند که با این کار خودشون رو بیشتر از جلو چشم مردم میندازند.
ایرج یکی از اساتید مسلم موسیقی معاصر محسوب میشه و ما دوستش داریم.
آرمین 23
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۴
0
18
پاینده باد استاد شجریان, استاد ایرج, استاد فرهادی, استاد ناظری..
نظرات بینندگان