arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۴۴۳۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۱۰ - ۱۵ اسفند ۱۳۹۰

جوابیه تند همسر داوود رشیدی خطاب به سلحشور

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
گفته های اخیر فرج ا.. سلحشور مبنی بر اینکه در جشنواره امسال فجر از یک ساواکی(!) تقدیر به عمل آمده بود با واکنش تند احترام برومند همسر داوود رشیدی روبرو شده و وی با نگارش یادداشتی خطاب به سلحشور به وی گفته شجاعت داشته باشد و ساواکی تقدیر شده در جشنواره را معرفی کند. متن کامل یادداشت برومند را به نقل از «بانی فیلم» می خوانید:

جرات ندارند نام ببرند
این آقای محترم{فرج ا.. سلحشور} در اظهاراتشان به مناسبت موفقیت یک فیلم ایرانی در اسکار و انتقاد نسبت به جشنواره و فیلم فجر ناگهان ادعا فرمودند یکی از کسانی که در جشنواره فیلم فجر از او تجلیل شده است ساواکی است...!ایشان حتی جرأت نکرده‌اند نام این شخص را ببرند، چون به خوبی می‌دانند ادعایشان از بیخ و بن غلط است... البته در یک اقدام شجاعانه آقای شورجه و آقای حسین زندباف را مستثنی نموده‌اند.

آقای سلحشور کاش شهامت داشتید
حالا می‌ماند آقای داوود رشیدی، آقای بزرگ‌نیا و آقای زرین‌دست. ای کاش آن قدر شهامت داشتند که نام شخص مورد نظرشان را قید می‌کردند تا ببینیم کسی که ادعای مسلمانی دارد چطور می‌تواند به شخصیت‌های مورد احترام جامعه اتهام‌های ناروا وارد کند. در حال حاضر ایشان مثل یک بچه شده‌اند که هرچه می‌کنند و هرچه می‌گویند یک بزرگتر به ایشان تذکر نمی‌دهد. اول هنرپیشه‌ها را مورد اهانت و تمسخر قرار می‌دهند. بعد به جامعه زنان هنرمند لقب‌های فاخر عطا فرمودند....

به دبیر جشنواره بی احترامی می کنند
حالا کار به جایی رسیده که به شخص وزیر، معاونت سینمایی و دبیر جشنواره فیلم فجر بی‌احترامی می‌کنند یعنی این آقایان می‌آیند از یک ساواکی تجلیل ‌کنند؟! بعد از سی و دو سال مسؤولان ما نمی‌دانند شخص مورد نظر ایشان که اتفاقاً بر عکس این آقا که برای توده مردم ناشناخته هستند، مورد احترام و شناخت جامعه است، ساواکی است؟! واقعاً به همین سادگی می‌شود به یکدیگر اتهام وارد کرد بدون اینکه به بار قانونی و اخلاقی و وجدانی اتهامات بی‌اساس فکر کرد.

آقای خزاعی از عملکرد خود دفاع کنید
بنده ضمن، تشکر فراوان و عرض خسته نباشید خدمت‌ آقای خزاعی دبیر محترم جشنواره فیلم فجر تقاضا دارم از عملکرد خود و حیثیت جشنواره فیلم فجر دفاع کنند. از سعدی که خدایش بیامرزد مدد می‌گیرم تا احساس قلبی‌ خودم را به خوبی بیان کنم...
سنگ بد گوهر اگر کاسه زرین بشکست
قیمت سنگ بیفزاید و زر کم نشود

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۳
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۵
2
19
آفرین بسیار عالی نوشتند
این اقای سلحشور دیگه داره زیادی خوش را ...
نظرات بینندگان