arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۴۵۱۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ : ۱۹ - ۱۵ اسفند ۱۳۹۰

کفاشیان: رای گیری فدراسیون فوتبال کاملا واقعی بود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان تاکید کرد که رای امروز مجمع این فدراسیون کاملا واقعی و بی‌سابقه بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی کفاشیان در حاشیه مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران با ابراز تشکر از اعتماد دوباره جامعه فوتبال به وی اظهار کرد من امروز بسیار خوشحالم که مجمع فدراسیون فوتبال علیرغم نقاط ضعفی که در ۴ سال گذشته وجود داد به من اعتماد کرد تا دوباره به عنوان رئیس این فدراسیون خدمت کنم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا در مرحله دوم انتخابات از مجمع خواستید به رقیب شما رای بدهند گفت: به هرحال من دوست داشتم در مرحله دوم به همه اعضای مجمع توصیه کنم که قریب هم می‌توانند به فوتبال کشور کمک کنند، به همین خاطر توصیه کردم اعضای مجمع محمدحسین قریب را نیز مد نظر قرار داشته باشند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا می‌خواستید با این گفته نشان دهید تحت فشار وزارت ورزش هستید؟ گفت: به هر حال ما باید همه را راضی می‌کردیم.

رئیس فدراسیون فوتبال همچنین در رابطه با اولویت‌های ۴ سال آینده‌اش نیز گفت: من برنامه خود را به طور کامل ارائه کردم اما بیش از هر چیز به دنبال حرفه‌ای کردن ساختار فوتبال کشور خواهم بود من اکنون بیشتر به دنبال این هستم که باید در ۴ سال آینده چه کارهایی بکنم.


وی در رابطه با فریادهای امیر عابدینی در زمان رای گیری هم گفت: عابدینی بعد از گفته‌های من که از مجمع خواستم به قریب هم توجه داشته باشند، عصبانی شد و بعد هم آرام گرفت.

کفاشیان در پایان در پاسخ به این سوال که آیا عزیز محمدی را در کادر آینده فدراسیون فوتبال حفظ خواهید کرد یا خیر، گفت: این تصمیمی است که باید با نظر مجمع و اعضای هیات رئیسه اتخاذ شود و مطمئنا در اولین جلسه هیات رئیسه در این خصوص تصمیم گیری خواهیم کرد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ارومیه
|
NETHERLANDS
|
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۵
0
15
مگه دفعه قبل واقعی نبود
آرمین 23
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۵
0
10
ما که شک نداریم!! هیچکی شک نداره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
نظرات بینندگان