arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۴۵۴۱
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۱۱ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۰

بی‌پولی شاهینی ها را ازپرواز بازداشت!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال شاهین بوشهر به دلیل بی پولی از پرواز آنتالیا به استانبول در اردوی ترکیه جا ماندند.

به گزارش انتخاب به نقل از پانا ، بازیکنان شاهین پس از اردوی آماده سازی خود در ترکیه ، صبح امروز قرار بود با پرواز ساعت 7:30 آنتالیا به استانبول رفته و پس از آن راهی تهران شوند ولی گویا مشکلات عجیب این تیم جنوبی پایان ندارد.

داستان از این قرار است که مسئولان هتل محل اقامت شاهین به علت اینکه مسئولان این تیم علی رغم حضور پسر افراشته ، رییس هیات مدیره شاهین در هتل، هزینه اقامت اردوی اخیر را پرداخت نکرده بودند ، اجازه ندادند تا کاروان شاهین هتل را ترک کند. بالاخره پس از چند ساعت چانه زنی و با چند واسطه ، پول هتل پرداخت شد ولی شاهینی ها نتوانستند به موقع خود را به فرودگاه آنتالیا رسانده و از پرواز جا ماندند.

آنها قرار است تا ساعتی دیگر و با پرواز دوم ، آنتالیا را به مقصد استانبول ترک کنند ولی هنوز معلوم نیست بتوانند خود را به پرواز استانبول - تهران برسانند یا خیر.

نکته جالب تر اینکه مسئولان شاهین به خاطر اضافه بار ناشی از وسایل تمرین از قبیل توپ و کاور و جریمه شدن از سوی گمرک فرودگاه ، از بازیکنان نفری 30 لیره پول گرفتند تا این جریمه را پرداخت کنند.
بازیکنان شاهین نیز از وضعیت به وجود آمده به شدت شاکی و معتقدند در آستانه فینال جام حذفی ، مسئولان باشگاه باید بیشتر به فکر این تیم باشند.
گفتنی است ، پیش پرداخت هتل محل اقامت شاهین در ترکیه نیز از سوی یکی از خیرین محلی پرداخت شده بود و مسئولان این تیم نتوانسته بودند این کار را انجام دهند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
آرمین 23
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۶
0
2
خب چه کاریه با این وضع پاشدن رفتن ترکیه آبروریزی هم کردن؟؟!! گرچه وقتی رییس فدراسیونمون ....... . ولش کن اصلا, دوباره سردرد می گیریم با فکر کردن به وضع موجود..
رضا تیز بین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۶
1
0
بدون شرح
آرمین 23
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۷
0
2
خب چه کاریه با این وضع پاشدن رفتن ترکیه آبروریزی هم کردن؟؟!!! یکی از خیرین رفته پوله هتل و حساب کرده!!! اینا تیمای فدراسیون کفاشیانن دیگه, نه؟؟؟؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۷
0
1
حالا خوبه اسپانسرشم یه بانک دولتیه !!!
نظرات بینندگان