arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۴۵۶۲
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۱۲ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۰

اطلاعيه اعزام به خدمت مشمولان ديپلم و زير ديپلم در اسفند 90

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سازمان وظیفه عمومی ناجا در اطلاعیه ای مشمولان دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ هیجدهم و نوزدهم اسفند سال 1390 را فراخوان کرد.
اداره اجتماعی سازمان وظیفه عمومی ناجا اعلام کرد: مشمولان دیپلم و زیر دیپلم (غایب و غیرغایب) و متولدان سال های 1355 تا پایان سال 1371 که برگ آماده به خدمت از سازمان وظیفه عمومی ناجا به تاریخ‌ های هیجدهم و نوزدهم اسفند 1390 دریافت کرده اند، برای اعزام به خدمت به این شرح اقدام کنند.
- در تهران( مشمولان ساکن تهران بزرگ)
مشمولان دیپلم غایب و غیر غایب که زمان اعزام آنها در برگ آماده به خدمت، اسفند سال 1390 قید شده است باید در ساعت 6صبح روز شنبه بیستم اسفند 1390 و مشمولان عادی(زیر دیپلم) غایب و غیر غایب در ساعت 6 صبح روز یکشنبه مورخ بیست و یکم اسفند 1390 به محل و مراکزی که سازمان وظیفه عمومی ناجا در قالب برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح ابلاغ کرده است، حضور یابند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.
- در استانها ( مشمولان ساکن شهرستانها)
مشمولان دیپلم غایب و غیر غایب که زمان اعزام آنها در برگ های آماده به خدمت صادره از سازمان وظیفه عمومی ناجا اسفند سال 1390 قید شده است در ساعت 7 صبح روز شنبه مورخ بیستم اسفند1390 و مشمولان عادی(زیر دیپلم) غایب و غیر غایب در ساعت 7 صبح روز یکشنبه مورخ بیست و یکم اسفند 1390 به معاونت وظیفه عمومی استان محل سکونت مراجعه کنند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.
آن دسته از مشمولانی که به هر علتی تاکنون موفق به دریافت برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح نشده اند، می توانند به نزدیکترین دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10) مراجعه و بر اساس اطلاعات مندرج در آن عمل کنند.
نظرات بینندگان