arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۴۵۷۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۱۲ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۰

هدایتی: کسی ۱۲ میلیارد تومان بابت خرید داماش نمی‌دهد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مالک باشگاه استیل آذین با اشاره به دلایل انصرافش از خرید باشگاه داماش گیلان گفت: آقایان قیمتی روی این باشگاه گذاشته‌اند که کسی طرف آن نرود.

حسین هدایتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به آخرین وضعیت تیم فوتبال استیل آذین در لیگ دسته اول باشگاه کشور اظهار کرد: این تیم همچنان در لیگ دسته اول در حال مبارزه است و در صورتی که بتوانیم ۱۲ امتیاز حذف شده را برگردانیم می‌توانیم به صعود به مرحله پلی اف امیدوار باشیم.

وی با اشاره به اینکه با کسب این ۱۲ امتیاز استیل آذین هم اکنون شرایط خوبی ندارد، گفت: خوشبختانه تلاش‌های زیادی برای بازگرداندن ۱۲ امتیاز کسر شده انجام داده‌ایم و پیشرفت‌های بسیار خوبی را هم داشته‌ایم که امیدوارم به نتیجه برسد و با اضافه شدن این تعداد امتیاز بتوانیم به مرحله پلی اف لیگ دسته اول برای صعود لیگ بر‌تر برسیم.

هدایتی در ادامه با اشاره به انتخابات روز گذشته فدراسیون فوتبال که با انتخاب کفاشیان به عنوان رئیس این فدراسیون به پایان رسید، گفت: من فکر می‌کنم در این انتخابات استقلال مجمع حفظ شد. ما باید به این انتخاب احترام بگذاریم.

وی افزود: من برای کفاشیان آرزوی موفقیت می‌کنم اما امیدوارم او ۴ سال گذشته فدراسیون فوتبال را چراغ راه خود قرار داده و از خطا‌ها، اشتباهات، کم کاری‌ها و کوتاهی‌هایی که دائما آن‌ها را گردن این و آن می‌انداخت، درس بگیرد و در ۴ سال آینده رعایت کند.

هدایتی در رابطه با ترکیب هیات رئیسه فدراسیون نیز اظهار کرد: من فکر می‌کنم تیمی که انتخاب شد تیم خوبی بود و امیدوارم بهترین تصمیمات از جانب آن‌ها برای فوتبال کشور اتخاذ شود.

مالک باشگاه استیل آذین در پاسخ به این سوال که شما در این انتخابات به چه فردی رای دادید؟ اظهار کرد: مهم این نیست که به چه کسی رای دادم بلکه مهم این است که کفاشیان امروز رئیس فدراسیون فوتبال است و همه ما باید او را حمایت کنیم.

وی در ادامه در پاسخ به سوالی درخصوص دلایل انصرافش از خرید باشگاه داماش گیلان گفت: قوه قضاییه گویا در حال کار‌شناسی است و نرخ ۱۲ و نیم میلیارد تومانی را برای آن تعیین کرده‌اند.

هدایتی افزود: با این قیمتی که روی داماش گذاشتند کسی طرف خریدن آن نمی‌رود. به نظر می‌رسد شاید خود قوه قضاییه می‌خواهد این باشگاه را بخرد و تیمداری کند یا شاید هم کس دیگری برای خرید آن حاضر شود.

وی در پاسخ به این سوال که قیمت پیشنهادی شما برای خرید باشگاه داماش چقدر بود؟ تصریح کرد: من قیمت مورد نظرم را به دوستان اعلام کردم اما قیمت ۱۲ و نیم میلیاردی مبلغی است که قطعا برای خرید باشگاه داماش حاضر به پرداخت آن نخواهم بود.

مالک باشگاه استیل آذین در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه گویا احتمال انحلال باشگاه داماش قوت گرفته، خاطرنشان کرد: بهتر است پاسخ این سوال را از مسئولین این باشگاه بخواهید اما این را هم بدانید که من می‌خواستم این باشگاه را بخرم ولی نگذاشتند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
آرمین 23
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۶
0
5
متاسفانه در بحث اختلاس چندهزار میلیاردی اخیر باشگاه داماش رشت ناخواسته آسیب های شدیدی دید.. هیچ کس هم به فکر نیست.. 18 تیم فوتبال داریم یکی از یکی بیچاره تر.. باشگاه شاهین هم رفته ترکیه پول هتلشان را یک خیر قبول کرده که پرداخت کند.. این است وضع فوتبال ما که مشخض نیست سالی حداقل 400, 500 میلیارد هزینه به کجا می رود, و اصلا نتیجه و بازدهی اش چیست؟؟
نظرات بینندگان