arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۴۵۸۶
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۱۵ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۰

آیت الله مهدوی کنی: تلویزیون نباید افرادی که حجاب خوب نداشتند را نشان می داد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
ایسنا نوشت: آیت الله مهدوی کنی، رئیس مجلس خبرگان طی سخنرانی خود در اجلاس خبرگان به مسائل فرهنگي كشور اشاره كرد و گفت: در زمان انتخابات در راديو و تلويزيون شاهد بوديم كه چشم‌پوشي‌هايي اتفاق مي‌افتاد تا به دشمنان نشان دهند همه اقشار جامعه پشت انقلاب و نظام هستند و اينكه همه ايراني‌ها به رهبري و انقلاب علاقه‌مند هستند. گاهي شاهد مواردي بوديم كه افراد حجاب خوب نداشتند كه اين موضوع نبايد در تمام موارد اتفاق بيفتد و براي اينكه بخواهيم آنطرف‌آبي‌ها را راضي كنيم كار خوبي نيست. ما از راديو و تلويزيون رعايت مسائل فرهنگي و كنترل فرهنگ عمومي را توقع داريم و بايد توجه داشته باشيم كه اگر كار خوب نمي‌كنيم، خراب‌تر نكنيم و روي مردم را باز نكنيم.

رييس مجلس خبرگان رهبري با اشاره به اينكه "در گذشته به وزير ارشاد درباره مسائل فرهنگي تذكر داده‌ام و ايشان گفتند دفع افسد به فاسد مي‌كنيم"، خاطرنشان كرد: بايد ببينيم فاسد‌ها چند افسد را از بين بردند. البته شايد نيت خير باشد اما بايد كاري را انجام دهيم كه مومنان، مسلمانان، مراجع و علما و آنهايي كه به انقلاب دل بسته‌اند، مي‌خواهند.

مهدوي‌كني با اشاره به اينكه "در رابطه با مشكلات فرهنگي با مقام معظم رهبري نيز صحبت‌هايي داشته‌ايم و ايشان نيز فرمودند مشكلات را مطرح كنيد"، تصريح كرد: رسانه‌ها و بخصوص رسانه ملي بايد به مسائل فرهنگي توجه كنند و در عين حال، ما هم مشكلات را درك مي‌كنيم و مي‌فهميم.
نظرات بینندگان