arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۴۵۹۵
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۱۶ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۰

سعید آقاخانی: بیننده هنوز به کارهای لولایی و صادقی می خندد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
شکیبا گرگانی: سعید آقا خانی بازیگر خجالتی که چندان رابطه ای با مطبوعاتی ندارد مدتی است که مثل خیلی از بازیگرها دارد کارگردانی را هم تجربه می کند ولی در طول این کارها نشان داده که بیشتر بازیگر خوبی است تا ...بماند.به بهانه پخش سریال' نقطه سر خط' گفتگوی کوتاهی با او ترتیب داده ایم که از نظرتان می گذرد:

*آقای آقاخانی به نظر می آید که نقطه سر خط هم مثل خیلی از سریالهای دیگرسوژه نخ نما وتکراری دارد؟

**تکراری؟!نمی دانم شاید چون آدمهای آن از جنس خودمان هستند چون از دل زندگی روزمره مان بیرون آمده اند چون کارهایشان به جنس زندگی نزدیک است این شبهه پیش بیاد که موضوع کار تکراری است.

*در این کارنقش های حمید لولایی،مرجانه گلچین ،علی صادقی و...مثل بقیه کارهایشان هستند وباز هم خودشان را برای چندمین بار تکرار کرده اند.

**بله قبول دارم ولی من می خواستم برای این کار از بازیگران چهره ومحبوب مردم استفاده کنم.چون این آدمها هنوز برای بیننده تکراری نشده اند بیننده هنوز آنها را دوست دارد وبه کارهایشان می خندد.

*با توجه به چیزهایی که گفتید این ایرادات به شما بر می گردد به نویسنده فیلمنامه ،بازیگران محدود ومحبوب چهره یا .....؟

**ببینید ما برای بیان برخی مشکلات آن هم به زبان طنز یکسری محدودیتها داریم.ازاینها گذشته چیزی که ما می خواستیم ومد نظرمان بود با چیزی که شمامی بینید زمین تا آسمان فرق دارد.من همه چیزهایی که شما گفتید را تا حدی قبول دارم ولی بالا رفتن سرعت کار برای اینکه خب کارما الان روی آنتن است وباید به وقت به پخش برسد را هم در رسیدن به چیزی که می گویید بی تاثیر ندانید.

*چطور در این کار مثل سریال قبلی خودتان بازی نداشتید؟

**چون عملا تمرکزم برای کارگردانی کاربهم می ریزد.من اگر مجبور شوم بازی می کنم وگرنه ترجیح می دهم یک کاررا با تمرکزبیشتر انجام دهم.

*به عنوان آخرین سئوال بفرمایید با توجه به اینکه دو سریال طنز هم زمان از دو شبکه در حال پخش است اصلا این قضیه به نظرتان درست است؟

**درست وغلط بودنش را که حتما دست اندکاران تشخیص داده اند ولی اینکه دو سریال طنز همزمان از یک شبکه در حال پخش است را من اشکالی در آن نمی بینم این به شما فرصت می دهد که انتخاب کنید که کدام را ببینید به نظرم نباید کار نادرستی باشد.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۶
24
5
واقعا تکراری نشده
بهروز
|
SWITZERLAND
|
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۶
7
28
دیگه اتفاقا خنده دار نیستند...
آرمین 23
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۶
11
32
به شددددت تکراری, بی مزه و فوق العاده ضعیف در فیلنامه.. فقط یک قسمت رو دیدم, عمقا پشیمون شدم.. امثال عطاران و مدیری را بیرون می کنند تا سزیال ها رو تحویل مردم بدهند..
حکم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۶
10
31
به جز عطاران و مدیری کارگردان طنز نداریم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۸
2
9
آقای آقا خانی عزیز
آخه شما چرا همه چیز را از عطاران تقلید می کنید؟ بازیگران را که از سریال بزنگاه کوپی پست کردید، نوع بازی گرفتن ها ، نوع طنز ساختن، از خودت هیچی نداشتی؟
نظرات بینندگان