arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۴۶۲۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۰۱ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۰

افزایش 50 درصدی قیمت بلیط سینما !

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
قیمت بلیط سینماها از فروردین 91 شش هزار تومان می‌شود.

به گزارش انتخاب؛ حبیب کاوش سخنگوی شورای صنفی نمایش در گفتگو با ایلنا با اعلام این مطلب افزود: در جلسه شورای صنفی نمایش افزایش قیمت بلیت سینما تصویب شد و به تایید ارشاد نیز رسید.

وی ادامه داد: براساس این مصوبه قیمت بلیت پردیس‌های سینمایی از اول فروردین سال 90 پنجاه درصد افزایش پیدا می‌کند و در پردیس‌های آزادی، ملت، زندگی، جوان و فرهنگ نرخ جدید بلیت‌ها در سال 91، 6 هزار تومان اعلام شده است. قیمت بلیت در سینماهای ممتاز 4 هزار تومان، درجه یک 3 هزار تومان مصوب شده است همچنین قیمت بلیت سینماهای شهرستانها نیز افزایش پیدا کرده است.

وی علت این افرایش قیمت را بالا بودن هزینه سینماداری و خدماتی که پردیس‌های سینمایی ارائه می‌کنند اعلام کرد و افزود: افزایش قیمت بلیت سینماها از اول فروردین 91 اجرا می‌شود ضمن آنکه سینماها همچنان می‌توانند روزهای سه‌شنبه به صورت نیم‌بها بلیت بفروشند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
آرمین 23
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۷
0
0
مبارکه.. خیلی فیلمای محبوب مردم رو درست اکران می کنند, قیمتها رو هم اینجوریش کردن.. از همین الان اطمینان داشته باشید (بوسیدن روی ماه و برف روی کاج ها) با اینکه به اون!! دلیل دارن اکرانشو توو شرایط بد قرار میدن, پر فروش ترین و محبوب ترین فیلم سال میشن..
نظرات بینندگان