arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۴۶۳۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۱۱ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۰

دیدار با وزیر برای حل مشکلات بازنشستگان تأمین اجتماعی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رئیس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی از قول مساعد وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای دیدار با نماینده بازنشستگان خبر داد و گفت: در دیدار روز شنبه مشکلات حقوق و عیدی بازنشستگان را منعکس می کنیم.

علی اکبر خبازها در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: به منظور بررسی و رفع مشکلات بازنشستگان و مستمری بگیران در سال جاری چندین بار با مسئولان وزارت رفاه و تامین اجتماعی مکاتبه کرده و تقاضای دیدار و یا برگزاری نشست را داشته ایم اما متاسفانه پاسخی داده نشده بود و همین امر منجر به اعتراض ما شد که سرانجام شیخ الاسلامی دیدار با ما را پذیرفت.

به گفته وی، روز شنبه هفته آینده شیخ الاسلامی پذیرفته که به عنوان نماینده بازنشستگان با وی دیدار داشته باشیم و در این جلسه مشکل عیدی بازنشستگان را عنوان خواهیم کرد.

قرار بود بازنشستگان امروز چهارشنبه به منظور اعتراض به مبلغ عیدی 350 هزار تومانی خود مقابل وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی تجمع کنند که با موافقت وزیر، این اعتراض منتفی شده است.

رئیس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی در مورد پرداخت عیدی بازنشستگان نیز تاکید کرد: عیدی این افراد در حال پرداخت است ولی ما نسبت به مبغ 350 هزار تومان آن اعتراض داریم و به گفته معاون سازمان تامین اجتماعی چنانچه افزایش مبلغ عیدی مورد موافقت شیخ الاسلامی قرار گیرد مرحله بعد اضافه آن به بازنشستگان پرداخت خواهد شد.

خبازها گفت: هرچه ما از سازمان تامین اجتماعی و وزارت تعاون درخواست می کنیم مطابق قانون است و هیچ درخواست غیر قانونی نداریم.

وی افزود: در صورت عدم موافقت وزیر بازهم به مراجع ذیصلاح اعتراض می کنیم.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
یک بازنشسته
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۷
0
0
ای بابا.ما که خسته شدیم از بس این خبر ها رو دنبال کردیم ولی به هیچی نرسیدیم.حداقل کاش این دفعه گره از مشکلات ما بازنشستگان باز شود
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۸
0
0
دورد بر اقاي خبازها كه حداقل شما به فكر اين بازنشسته و مستمري بگيران هستيد
نظرات بینندگان