arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۴۶۹۳
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۱۷ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۰

اردوغان: شايعه سرطانم ادعايي‌ گستاخانه است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رجب طیب اردوغان' نخست وزیر تركیه با تقبیح ادعاهایی مبنی بر اینكه او به بیماری سرطان مبتلاست ، این ادعاها را گستاخانه خواند.

به گزارش انتخاب به نقل از ایرنا، نخست وزیر تركیه در پی انتشار گزارشی از موسسه اطلاعاتی استانفورد آمریكا در رسانه های خبری تركیه مبنی بر اینكه او به بیماری سرطان مبتلا شده و حداكثر دو سال دیگر زندان خواهد بود ، این سخنان را گستاخانه و بی پروا دانست .

اردوغان روز چهارشنبه در نشستی با حضور مسوولان استانی حزب حاكم ' عدالت و توسعه' در آنكارا گفت: صاحب جسم آدمی خداوند است و تنها اوست كه می داند امانت خود را چه زمانی پس خواهد گرفت.

نخست وزیر تركیه در ادامه گفت: عمر انسان را نیز تنها خداوند تعیین می كند و ما اعتقاد داریم كه اجل انسان زمانی كه فرا رسید ، نمی توان ساعت و دقیقه در آن تغییر داد.

وی گفت: افرادی كه با توجه به ' شایعات' عمر مرا تعیین می كنند، گستاخ و بی پروا هستند و رسانه هایی كه این ادعاها را با تیترهای برجسته منعكس می كنند، نیز آلت دست منابع خارجی شده اند.

موسسه اطلاعاتی ' استانفورد' آمریكا ادعا كرد كه حداكثر دو سال از عمر ' رجب طیب اردوغان ' نخست وزیر تركیه باقی مانده است.

در پستهای الكترونیكی منتشر شده از سوی ویكی لیكس گزارشی در مورد وضعیت سلامتی ' رجب طیب اردوغان' نخست وزیر تركیه از سوی موسسه اطلاعاتی ' استانفورد' آمریكا وجوددارد كه در آن ادعا شده است اردوغان حداكثر دو سال دیگر زنده خواهد بود.

به استناد اطلاعات ارایه شده از سوی یك فرد نزدیك به اردوغان و نیز پزشكان معالج وی تهیه شده است، پزشكان پیش بینی می كنند نخست وزیر تركیه كه به دلیل ابتلا به بیماری سرطان روده بزرگ در ماه های گذشته تحت عمل جراحی قرار گرفته است ، حداكثر دو سال دیگر زنده خواهد بود.

در پی تشخیص ابتلای اردوغان به سرطان روده ، با وجودی كه پزشكان معالج وی 20 سانتی متر از روده وی را در عمل جراحی بر داشتند،ولی بیماری وی به پیشرفت است.
نظرات بینندگان