arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۴۷
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۱۴ - ۰۹ بهمن ۱۳۸۹

"اسم کروبی و موسوی را می شود برد، اما اسم طراح اصلی فتنه را نه!"

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اسم كسانی كه در حاشیه امن هستند و اساس فتنه را طراحی كردند نمی‌توان نام برد، زیرا آنان در میان مردم پایگاه دارند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اسم كسانی كه در حاشیه امن هستند و اساس فتنه را طراحی كردند نمی‌توان نام برد، زیرا آنان در میان مردم پایگاه دارند.

به گزارش خبرگزاری انتخاب به نقل از فارس، حجت‌الاسلام علی سعیدی، كه در مشهد سخنرانی می كرد با بیان اینكه اسم كروبی و موسوی را می‌توان نام برد، تصریح كرد: اما اسم كسانی كه در حاشیه امن قرار دارند و اساس فتنه را طراحی كردند نمی‌توان نام برد، زیرا آنان در میان مردم پایگاه دارند.

وی با اشاره به اینكه این پایگاه‌ها اصیل نیستند، افزود: اما مردم عوامل فتنه را با درك، شعور و آگاهی شناختند،  كسانی كه فتنه را پایه‌ریزی كردند، گناهشان بالاتر و سنگین‌تر است.

وی با تاكید بر اینكه جرم اشخاصی كه در مقابل رهبر معظم انقلاب ایستادند از افرادی كه در برابر امام خمینی (ره) ایستادگی كردند به مراتب سنگین‌تر است، افزود: امروزه می‌بینیم كه بعضی‌ها در برابر ولی فقیه ایستاده‌اند. حمایت از رهبر معظم انقلاب اساسی‌تر و ارزش بیشتری دارد، در غیر این صورت كسی جرات نمی‌كرد در زمان امام (ره) در مقابل امام بایستد.

نماینده ولی فقیه در سپاه همچنین به روند فتنه سال گذشته اشاره كرد و بیان داشت: چهره كسانی كه اساس ظلم را بنا می‌كنند پنهان است و عناصر اصلی كه پایه‌گذار ظلم هستند به طور معمول در حاشیه قرار دارند و به سادگی نمی‌توان آنها را شناخت.

وی ادامه داد: كسانی كه اساس ظلم را پی‌ریزی كردند در ‌مردم پایگاه دارند و چهره‌شان شناخته شده نیست.

حجت الاسلام سعیدی تصریح كرد: مگر می‌توان با تاریخ بازی كرد، هنوز طلحه و زبیر در حاشیه امن قرار دارند.
برچسب ها: کروبی ، موسوی ، فتنه ، سعیدی
نظرات بینندگان