arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۴۷۱۰
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۴۴ : ۲۲ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۰

هشدار به وزیر کار درمورد انتصاب مرتضوی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس کمیته امنیت داخلی مجلس، با اشاره به احتمال انتصاب مرتضوی به عنوان رئیس سازمان تامین اجتماعی گفت: انتصاب مرتضوی به این سمت برای وزیر کار تعاون و رفاه مشکل ایجاد می کند، چرا که نمایندگان مجبور می شوند از وزیر سوال کرده و این سوال حتما به طور جدی مطرح خواهد شد.

به گزارش انتخاب، پرویز سروری رئیس کمیته امنیت داخلی در گفتگو با مهر، در خصوص انتصاب سعید مرتضوی از متهمان پرونده کهریزک به عنوان رئیس سازمان تأمین اجتماعی گفت: بنده به اتفاق 15 نفر از نمایندگان مجلس نامه ای خدمت رئیس جمهور نوشتیم و از وی خواستیم تا در این رابطه با تأمل و در نظر گرفتن همه ابعاد تصمیم بگیرد.

وی در ادامه افزود: انتصاب مرتضوی با توجه به اتهاماتی که متوجه وی است، حتما آثار مثبتی را در پیش نخواهد داشت و این موضوع باید در دادگاه بررسی شود.

سروری خاطرنشان کرد: اگر کسی به واسطه قرار گرفتن در طبقات قدرت از پیگیری مصون بماند، امری مضمون و مغایر گفتمان انقلاب و اصولگرایی است.

عضو کمیسیون امنیت ملی اظهار داشت: فکر می کنیم که ادامه این روند حتما آثار خوبی نداشته و موج منفی را در رابطه با حاشیه امنیت مسئولین ایجاد می کند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه مرتضوی در دادگاه کهریزک متهم بوده است، گفت: تنها نقطه ای که در پرونده کهریزک مورد پیگیری قرار نگرفت همین پرونده آقای مرتضوی بود.

رئیس کمیته امنیت داخلی مجلس، در پاسخ به این سوال که مجلس چه اقدامی را در خصوص انتصاب مرتضوی در سازمان تأمین اجتماعی انجام خواهد داد اظهار داشت: فکر می کنم انتصاب مرتضوی به این سمت برای وزیرکارتعاون ورفاه هم مشکل ایجاد کند، چرا که نمایندگان مجبور می شوند از وزیر کار سوال کرده و این سوال حتما به طور جدی مطرح خواهد شد.

سروری خاطرنشان کرد: به مصلحت وزارت کار تعاون و رفاه نیست که در ابتدای کار خود با یک اخطار از طرف مجلس مواجه شود، چرا که تأمین اجتماعی یکی از زیرمجموعه های وزارت کار و تعاون می باشد.

وی گفت: با این کار قطعا نمایندگان مجبور می شوند از وزیر این سوال را بپرسند که به چه تناسبی این حکم برای مرتضوی صادر شده و این کار حتما وزارت تعاون را با حاشیه های جدی روبرو خواهد کرد.

نماینده مردم تهران تصریح کرد: این دولت ادعا داشته در مقابل قانون همه باید از یک حقوق یکسان برخوردار باشند، اما با این کار این موضوع به ذهن متباتر می شود که برخی فراقانونی واز پیگیری های قانونی مصون هستند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۷
1
32
ک صحبتی دارن شهید چمران قریب به این مضمون که وقتی ازشون سوال میشه ، مسئولیت ها به افراد متخصص غیرمتعهد سپرده بشه بهتره یا افراد متعهد ولی غیرمتخصص؟ شهید چمران میگن: یک فرد متعهد اگر در زمینه ای تخصص نداشته باشه به هیچ عنوان اون مسئولیت رو قبول نمیکنه...
تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۷
1
25
یک انتخاب ناشایست می تواند جامعه را به ابتذال و تباهی بکشاند و فقط برای تعدادی محدود ثروت آور و ویران کننده عموم مردم باشد ، در مقابل انتخاب بجا و شایسته می تواند به نفع تک تک افراد جامعه باشد و باعث رشد و تعالی شود .
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۸
8
0
زنده باد مرتضوی. مردی برای تمام فصول
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۸
0
3
واقعاً یا ما خیلی کودنیم (دوراز جون شما خوانندگان محترم) یا بعضی های خیلی استعداد دارن
همین آقای خاص هم قضاوت هم مالی هم فنی هم مدیریت و... بلده ولی ما چی 15 ساله تویک شرکت خصوصی کار می کنم فوق لیسانس دارم خیلی هم از کارم راضین تازه قائم مقام مدیرعاملم...
سکوت
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۸
0
4
مگه نقاط دیگه پیگیری شد؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۹
0
3
آقای احمدی نژاد باید توضیح بدن که چرا در عرض 6 سال 7تا مدیر عامل رو به سازمان تامین اجتماعی آوردن و برداشتن؟!!سازمانی که به قدری بزرگ و عریض و طویل است که مدیری که از بیرون سازمان میاد حداقل یکسال طول می کشه تا با ساختارش و فرآیندهاش آشنا بشه...
واقعا" باید توضیح بدن...کاش برای یه بار هم که شده این مجریان تلویزیونی که جلوی ایشوون میشینن و هر چی ایشون می گه ،...سرشونو تکون میدن،این سوال رو از جناب احمدی نژاد بپرسن...
اگه علت این تغییرات این هست که ایشون مدیر منتخبشون رو بعد از مدتی کوتاه مناسب نمی بینن سوال اینه که چرا در موقع انتخاب دقت کافی نمی کنن؟!تقصیر بیمه شده های نگون بخت این وسط چیه؟
آیا این مردم استحقاق این رو ندارن که برای سازمانی که منابع اون 100% از جیب خود همین مردم و حق بیمه کسر شده از حقوق بخور و نمیرشون(نزدیک 30% حقوق ماهیانه) تامین میشه،مدیری شایسته و متخصص داشته باشن که ثبات لازم رو هم برای سامان دادن به وضعیت بحرانی این صندوف بین النسلی داشته باشه؟!
نظرات بینندگان