arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۴۷۵۳
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۲۰ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۰

ورود نظامیان اسرائیلی به خاک لبنان

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
ایرنا نوشت:

عده ای از نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی(حدودا 10 نفر) با عبور از سیم خاردارهای مرزی وارد مناطق آزاد شده لبنانی در امتداد روستاهای غجر و وزانی شدند.

به گزارش ایرنا از جنوب لبنان، منابع امنیتی لبنان امروز (پنجشنبه) از تحركات جدید نظامیان رژیم صهیونیستی و حفاری های این رژیم در امتداد سیم خاردار و خط مرزی حدفاصل میان لبنان و سرزمین های اشغالی خبر دادند.

در همین راستا بلدوزرهای رژیم صهیونیستی اقدام به ایجاد جاده در امتداد سیم خاردار واقع میان مززهای لبنان و سرزمین های اشغالی و خط مرزی موسوم به 'خط آبی' مجاور آن در روستاهای 'مارون الرأس' و 'عیترون' واقع در منطقه 'بنت جیبل' در جنوب لبنان كردند كه این امر اعتراض شدید طرف لبنانی را برانگیخته است.

همزمان با استقرار نیروهای پیاده نظام ارتش رژیم صهیونیستی متشكل از 14 سرباز در امتداد خط فاصل میان لبنان و سرزمین های اشغالی واقع در روستاهای 'وزانی' و'غجر' و نیز ورود تانك های 'مركاوا' و خودروهای نظامی این رژیم به منطقه، نیروهای حافظ صلح سازمان ملل(یونیفل) مستقر در جنوب در این مناطق به حالت آماده باش درآمدند.

ارتش لبنان نیز ضمن ایجاد هماهنگی های لازم با نیروهای یونیفل، كنترل اوضاع منطقه را بدست گرفته و به حالت آماده باش درآمده است.
نظرات بینندگان