arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۴۷۹۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ : ۱۸ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۰

واكنش مربيان تيمهاي همگروه ايران

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سرمربی تیم ملی ازبکستان گفت:من ترجیح می‌دادم به جای ایران، با ژاپن همگروه شویم چون قبلا این تیم را برده بودیم و از نظر من تیم راحت‌تری نسبت به ایران است.

«چون هان‌جین» سرمربي كره جنوبي از جمله چهر‌ه‌های سرشناس حاضر در مراسم قرعه‌کشی مرحله دوم مقدماتی جام جهانی برزیل از گروه آسیا در مراسم صبح روز جمعه (امروز) در شهر کوالالامپور مالزی بود.
وی که تیمش در گروه اول با ایران، لبنان، قطر و ازبکستان همگروه شد، درباره رویارویی با تیم تحت هدایت کارلوس کی‌روش هشدار داد و اظهار کرد: برای ما حضور در گروه اول یا دوم فرقی نمی‌کرد. هر دو گروه به یک اندازه دشوار هستند که دوره سختی را برای ما بوجود خواهند آورد. هر چند در این مرحله با ژاپن بازی نخواهیم کرد، اما چهار رقیب قدرتمند مثل ایران را پیش رو ‌داریم که باید برای رویارویی با این تیم‌ها فوق العاده آماده باشیم.

آدايف: ترجيح ميدادم بجاي ايران با ژاپن همگروه مي شديم
وادیم آبراموف سرمربی ازبکستان قبل از شروع قرعه‌کشی مسابقات انتخابی جام جهانی 2014 کنار کارلوس کي روش نشسته بود و با او صحبت می‌کرد. آبراموف پس از قرعه‌کشی در گفت‌وگوی کوتاهی با خبرآنلاین گفت: «هر دو گروه سخت هستند. ما کار سختی داریم، مخصوصا که در اولین مسابقه باید با ایران بازی کنیم. من ترجیح می‌دادم به جای ایران، با ژاپن همگروه شویم چون قبلا این تیم را برده بودیم و از نظر من تیم راحت‌تری نسبت به ایران است. بازی در ورزشگاه آزادی سخت است اما ازبکستان حریف دست و پا بسته‌ای نیست.»
سرمربی ازبکستان ادامه داد: «ازبکستان گروه سختی دارد ولی ما در مسابقات مرحله قبل نشان دادیم که می‌توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم.»

مربي لبنان:کاری را انجام مي دهیم که تا حالا نکرده‌ایم

تئو بوکر سرمربی تیم ملی فوتبال لبنان گفت: «ما الان باید ببینیم کجا هستیم و قبلا کجا بوده‌ایم. 6 ماه قبل اگر در خود لبنان می‌گفتیم به این مرحله می‌رسیم، کسی باورش نمی‌شد. ولی در فوتبال همه چیز ممکن است.»
بوکر در گفت‌وگو با نماینده اعزامی خبرآنلاین به مالزی ادامه داد: «نگاهی بیندازید به مسیری که ما طی کرده‌ایم تا به اینجا رسیده‌ایم. ما در لبنان یک سری چیزها را نداریم. مثل مثل کره و ایران از نظر بازیکن قوی نیستیم. از نظر بازی‌های بین‌المللی هم همین‌طور. لیگ لبنان با لیگ ایران و کره قابل مقایسه نیست. ولی من یک مشت بازیکن جوان دارم که آمده‌ام تا با آن‌ها کار کنم. من فکر می‌کنم همه چیز ممکن است.»
سرمربی لبنان در پایان گفت: «کسی از من انتظار ندارد. ما هر بردی که در لبنان جلوی تماشاگرانمان بیاوریم، برایمان یک جشن ملی است. پس می‌رویم کاری را انجام دهیم که تا حالا نکرده‌ایم.»
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
آرمین 23
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۹
1
7
اما ما تا آفای کفاشیان را داریم غم نداریم.. ایشان یک تنه ما را به برزیل می برد!!!!!!
نظرات بینندگان