arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۴۸۶۷
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۱۱ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۰

سفیر ایران در لبنان: 11 هزار فروند موشک آماده شلیک به آمریکا و اسرائیل است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سفیر جمهوری اسلامی ایران در بیروت در پاسخ به سؤالی تأکید کرد: رژیم صهیونیستی اگر واقعا بخواهد به تاسیسات هسته ای ایران حمله کند آن را بدون هیچ صحبت و موضعگیری قبلی انجام می دهد.

به گزارش انتخاب به نقل از مهر، "غضنفر رکن آبادی" در پاسخ به سوال خبرنگار النشره لبنان درباره تهدیدات رژیم صهیونیستی علیه ایران گفت:مقامات تل آویو پیش از این "جرج بوش" رئیس جمهور آمریکا را درباره حمله به ایران در مهلتی دوهفته ای تهدید کرده بودند اما این تهدید هرگز عملی نشد.

در این نشست که در موسسه حکیم در منطقه سلطان ابراهیم بیروت برگزار شد، اظهار داشت: البته ایران کمترین احتمالات را هم جدی می گیرد. ما خود را آماده کرده ایم و هم اکنون 11 هزار فروند موشک آماده شلیک به آمریکا و اسرائیل و مصالح آنها در جهان داریم.

سفیر ایران در بیروت افزود: ما در موضع دفاعی قرار داریم و اگر مورد حمله قرار بگیریم پاسخی سخت و دردناک به این حمله خواهیم داد.

رکن آبادی با اشاره به حمایت ایران از مطالبات بر حق مردمی در جهان تاکید کرد: اکثریت مردم سوریه اصلاحات به رهبری "بشار اسد" را قبول دارند و ایران نیز موضع اکثریت ملت سوریه را تایید می کند.

وی افزود: "رابرت فورد" سفیر آمریکا در سوریه پس از مخالفت اسد با این خواست اسرائیل که از مقاومت دوری گزیند و رئیس جمهور مادام العمر شود، مامور به سرنگونی نظام دمشق شد.

سفیر ایران در بیروت در پاسخ به سوال دیگری جناح اپوزیسیون در ایران را تنها 2 درصد از ملت 75 میلیونی ایران دانست و افزود: طی سال گذشته هیچ تظاهراتی از مخالفان در ایران برگزار نشد.
نظرات بینندگان