arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۴۸۷۱
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ : ۱۱ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۰

جمهوری آذربایجان نروید

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

شرق در ستون "مهم نیست" با اشاره به بدرفتاری پلیس و ماموران دولتی جمهوری آذربایجان با شهروندان ایرانی نوشته است: یک منبع آگاه با اشاره به اوضاع نامناسب فرهنگی و اجتماعی در جمهوری آذربایجان گفته پلیس این کشور عامدانه بر اخذ رشوه و باج اقدام به بدرفتاری با ایرانیان می کند و از هموطنان خواست که با توجه به مخاطرات فراوان از سفر به جمهوری آذربایجان خصوصا در ایام نوروز خودداری کنند. بر خلاف سنت میهمان نوازی مردم جمهوری آذربایجان، پلیس و ماموران دولتی این کشور به انحاء مختلف به اخاذی از ایرانیان می پردازند. وی در ادامه با ابراز تاسف از اینکه سیاست رسمی جمهوری آذربایجان معرفی ایران به عنوان دشمن جمهوری آذربایجان است افزود: بر اثر نفوذ رژیم صهیونیستی در ساختارهای جمهوری آذربایجان به ارگان های رسمی این کشور ابلاغ شده است که عامدانه با ایرانیان بدرفتاری کنند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
غزل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۰
3
8
جا قحطه ؟ کجاشو ندیدیم ؟ ان جاده های درب و داغون افتضاحشو ؟ ان مامرای باج بگیر سر گردنه دزدشو که بالای 40 تا تو بیابون می ری جریمه ات می کنن ؟ اون کالاهای بی کیفیت از پاساژهای ایوان ملک تا بازار کلی فروشی های ضایع آراپورتشو ؟ آذرباجان هم شد جایی ؟مردمش گدا پلیسش دزد راننده هاش در حد ... .یه روز باید پسش بگیریم درستش کنیم
امیر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۰
5
7
شما هم رفتار مثل آنها انجام بدید.با هر کس مثل خودش رفتار کنید
امین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۰
5
16
بد رفتاری ویژه کسانی هست که قانون شکنی می کنند.
من تازه از سفر جمهوری آذربایجان برگشته ام.
هیچ بدرفتاری و مورد غیر عادی مشاهده نکردم و برعکس انسانهای ساده دل و مهربانی هستند.
ولی چنانچه کسی قانون شکنی یا کار خلافی انجام دهد ( مخصوصا موقع رانندگی ) کمتر گذشت می کنند که این موضوع هم فقط مختص آذربایجان نیست همه کشورهای اروپائی با قانون شکنی قاطعانه برخورد می کنند .
مشکل اینجاست که ما عادات ناپسندی مثل عدم رعایت حق تقدم یا سرعت غیرمجاز و ... را اصلا بعنوان خلافی که باعث بخطر افتادن جان و سلامت دیگران می شود قبول نداریم.
صادقانه باید بگویم که چنانچه از مقررات پیروی نموده و مرتکب خلافی نشوید، هیچ اذیت و برخورد نامناسبی نخواهید دید.
با تشکر
پاسخ ها
غزل
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۱
امین جان سفر کردی ؟ خوب .من دو سال در باکو زندگی کرده ام .اونم به عنوان دیپلمات با پاسپورت سیاسی البته پاس سبز .ماشین پلاک قرمز بنده رو بارها و بارها جریمه 100 مناتی کرده اند عرف مرف سرشون نمی شه .مردمش نمی گم بدند خیلی هم مهربونند اما خداییش پلیسهاش دزدند .شما از مرز آستارا وارد آستاری اونا شو و تفاوتها رو ببین .جاده هاشون رو دیدی مخصوصا جاده های مواصلاتی به تفلیس ..؟ چاله هایی که شتر و بارش توی اون گم میشه وای خدا دیگه نصیب نکنه
نظرات بینندگان