arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۴۹۲۱
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۰۸ - ۲۱ اسفند ۱۳۹۰

میهمان ویژه برنامه نود مشخص شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

دو هفته است که اجرای برنامه نود متوقف شده و در حالی که فوتبال کشور پر التهاب ترین و حساس ترین روزهای خود را پشت سر می گذارد، سیاست های سازمان صدا و سیما باعث شده تا فوتبالدوستان کشور از پخش مهمترین برنامه حوزه فوتبال محروم شوند.

 اما آنگونه که مشخص شده است، این انتظار دوشنبه شب این هفته به پایان می رسد و عادل فردوسی پور برنامه نود را روی آنتن خواهد برد.
قرار است مهمان برنامه این هفته 90، علی کفاشیان باشد. مردی که البته بنا بود دوهفته زودتر از این به همراه دو رقیب خود در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال یعنی عزیزالله محمدی و حسین قریب به این برنامه بیاید.

این برنامه یک شب قبل از اجرا از سوی مسئولان رسانه ملی لغو شد و پس از آن هم در شنبه و یکشنبه پیش از انتخابات فدراسیون فوتبال اجازه پخش این برنامه به فردوسی پور داده نشد.

عادل فردوسی پور هم در اعتراض به این رفتار مسئولان شبکه سه، از اجرای برنامه در شامگاه دوشنبه هفته گذشته خودداری کرد و البته شاید بتوان گفت که این یکی از اشتباهات مجری با ذکاوت برنامه نود بود.

چرا که اتفاقات روی داده در محل مجمع عمومی فدراسیون فوتبال و سیر انتخاب کفاشیان به عنوان رئیس این فدراسیون، استعداد این را داشت که یک شب پرخاطره برای بینندگان نود بیافریند.

اما ادامه یافتن تلاش های پیدا و پنهان برای وادار کردن کفاشیان به استعفا از ریاست فدراسیون فوتبال و انتشار خبر احضار وی به دادسرای کارکنان دولت، باعث شده تا عادل فردوسی پور با دستی پر و برنامه ای احتمالا داغ و کم نظیر، برای رسیدن روز دوشنبه لحظه شماری کند.

آنچه مهم است اینکه، امروز علی کفاشیان با همه ضعف ها و کاستی هایش نماد استقلال مجمع عمومی فدراسیون فوتبال از دولت است و در چنین وضعیتی تنها یک رسانه مستقل می تواند به عنوان تریبونی قابل اعتماد برای مخاطبان، به او یاری رساند.

عادل فردوسی پور که همواره سعی کرده برنامه اش نسبت به همه اتفاقات فوتبال کشور منتقد و البته بی طرف باشد، روز دوشنبه این ظرفیت به دست آمده از استقلال برنامه 90 را در اختیار کسی قرار خواهد داد که باید نماد استقلال فوتبال باشد.

در این میان علی کفاشیان باید یک بار برای همیشه و در شرایطی که دیگر کسی او را رئیس منصوب مقامات بالادستی ورزش نمی داند، از آرای کسانی که او را برای ریاست فدراسیون بر دیگر گزینه ها ترجیح دادند، صیانت کند.

کفاشیان باید دربرنامه 90 این هفته به جای لبخند زدن، حرف بزند. این حداقل خواسته اهالی فوتبال و بینندگان نود از رئیس منتخبشان است.

نظرات بینندگان