arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۴۹۴۰
تعداد نظرات: ۸ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ : ۰۱ - ۲۱ اسفند ۱۳۹۰

آشنایی با شرورترین انسان های جهان + عکس

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
انسان های شرور زیادی در طول تاریخ در این دنیا وجود داشته اند. قاتلین سریالی و یا بعضی از رهبران سیاسی از جمله افرادی هستند که به نوبه خود موجب مرگ انسان های بسیار زیادی شده اند. اگر بخواهیم به تمامی این افراد و جنایات مرتکبه توسط آنها بپردازیم شاید مجبور شویم زمان زیادی را صرف کنیم که از توان و حوصله این مکان و زمان خارج است. در این مطلب قصد داریم تا شما را با تعدادی از شرورترین انسان ها در طول تاریخ آشنا کنیم.

اسامه بن لادن
رهبر گروهک ترویستی " القاعده" یکی از افرادی است که امروز در بسیاری از نقاط به عنوان فردی شرور شناخته شده است. این فرد عربستانی در سالهای اولیه دهه 1980 میلادی با حمایت سرویس های اطلاعاتی غربی و با سوء استفاده از احساسات مردم مسلمان منطقه به کشور افغانستان عزیمت کرده و با تشکیل گروه القاعده به نبرد با سربازان شوروی مشغول شد. پس از خروج نظامیان شوروی از کشور افغانستان ، وی حمله به منافع بعضی از کشورهای غربی را آغاز کرد .

بسیاری او و شبکه تروریستی القاعده را به عنوان مغز متفکر حادثه 11 سپتامبر سال 2001 میلادی در آمریکا می دانند. حادثه ای که به دلیل آن آمریکا به منطقه خاورمیانه لشگرکشی کرد. اما در سالهای اخیر مدارک زیادی در مورد ارتباطهای پیدا و پنهان او با سرویس های اطلاعاتی غرب منتشر شده است و سوالات بزرگی را در مورد چهره واقعی بن لادن و اهداف او از انجام این عملیاتها مطرح کرده است. وی نهایتا در سال 2011 میلادی به اثر حمله نیروهای ویژه آمریکا به مخفیگاهش در خاک پاکستان کشته شد.

ماری آن کاتون
این زن انگلیسی یک از معروفترین قاتلهای سریالی کشور انگلستان است که بنا بر تحقیقات مختلف تا 21 نفر را به قتل رسانده است. او که مدتی به عنوان پرستار هم کار کرده بود در سن 20 سالگی و در سال 1852 با همسر اولش ازدواج کرد. این زوج دارای 4 فرزند بودند که 3 نفر از آنها در دوران کودکی از دنیا رفتند.

همسر اول او در سال 1865 به دلیل بروز اختلال در روده از دنیا رفت. پس از مرگ همسر او وی چیزی در حدود 35 پوند از اداره بیمه دریافت کرد که در آن زمان مبلغ بسیار زیادی بود. وی پس از آن برای 3 مرتبه دیگر نیز ازدواج کرد و دو همسر بعدی وی و همچنین چندین فرزند او به دلیل ناراحتی در ناحیه شکم و یا تب روده از دنیا رفتند. پس از مرگ آخرین همسر وی ، او روابط نامشروع خود را در با چند مرد دیگر ادامه داد و به شکل اسرارآمیزی این چند نفر هم با اعلائمی مشابه از دنیا رفتند. نهایتا پلیس با مشکوک شدن به وی او را بازداشت کرد و وی در دادگاه به مسموم کردن قربانیان خود با سم آرسنیک اعتراف کرد. وی در 24 مارس 1873 اعدام شد.

هاینریش هیلمر
نام این مرد با اردوگاه های کار اجباری و نظریات برتری نژادی در زمان حکومت نازی ها گره خورده است. او رهبر تشکیلات حفاظتی هیتلر با عنوان " SS " بود که در سالهای حکمرانی نازی ها بر آلمان مایه ترس و وحشت بسیاری از مردم در مناطق تحت اشغال آلمانی ها بود. هیلمر یکی از اشخاصی بود که شدیدا به برتری نژاد آریایی و آلمانی معتقد بود و در راه رسیدن به مقاصد نژادی خود از دست زدن به هیچ جنایتی روگردان نبود. انجام آزمایشات پزشکی بر روی زندانیان جنگی و یا مردم شرق اروپا که از نظر نازی ها انسان های درجه دوم محصوب می شدند اکثر از تفکرات این شخص نشات گرفته بود. وی پس از پایان جنگ دوم جهانی به اسارت متفقین درآمده و در زندان به وسیله کپسول سیانور خودکشی کرد.

میرا هندلی و ایان بریدی
این زن انگلیسی به همراه شوهر خود ایان بریدی در دهه 60 میلادی 3 کودک در سن زیر 12 سال و دو نوجوان 16 و 17 ساله را ربوده و بعد از آزار و اذیت جنسی به قتل رساندند. پلیس انگلستان در تحقیقات خود به این زوج در حوالی شهر منچستر ظنین شد و با زیر نظر گرفتن آنها سعی کرد تا به اصل ماجرا پی ببرد. این زوج دارای یک صندوق امانت بودند که پلیس با جستجوی این صندوق به کشفی مهم و در عین حال دردناک رسید.

در این صندوق یک نوار صوتی از یکی از قربانیان وجود داشت که در زمان شکنجه شدن از او ضبط شده بود. بعد از نشان دادن این مدرک این دو نفر ناچار به اقرار شدند. این زن انگلیسی به عنوان " شیطان صفت ترین زن " در تاریخ انگلستان شناخته شد و در سال 2002 میلادی در زندان به دلیل ناراحتی قلبی درگذشت. شوهر وی نیز هم اکنون در یک بیمارستان روانی تحت نظر است.

آدولف هیتلر
بسیاری این شخص را شرورترین انسانی می دانند که تاکنون بر روی این کره خاکی زندگی کرده است. این سرجوخه اهل اتریش در جنگ اول جهانی ، با رویا تسلط نژاد آلمانی بر تمام دنیا وارد سیاست شده و با به راه انداختن جنگ دوم جهانی چیزی در حدود 64 میلیون نفر را به کام مرگ فرستاد. اما نکته جالب در مورد این شخص این است که جنایات او و اثرات آن تنها به زمان جنگ محدود نشد.

بعضی از اعمال وی بود که بهانه را به دست عده ای صهیونیست فرصت طلب داد تا با جعل کردن یکی از بزرگترین دروغ ها در تاریخ بشر مدعی سوزانده شدن 6 میلیون یهودی در کوره های آدم سوزی نازی ها شوند و به همین بهانه سرزمین فلسطین را اشغال کرده و بیش از 6 دهه است که با زور سرنیزه و با موجی از جنگ و ترور در منطقه خاورمیانه ساکن هستند. به این لیست اضافه کنید بسیاری دیگر از مردم جهان سوم را که در طول جنگ سرد به عنوان نتیجه جنگ دوم جهانی در بین بازی های ابرقدرت های جهانی گرفتار آمدند و به وحشیانه ترین شکل ممکن به دست عوامل ابرقدرت شرق و یا غرب کشته شدند. خود او نیز در روزهای پایانی جنگ دوم جهانی در پناهگاه خود در شهر برلین خودکشی کرد.

* باشگاه خبرنگاران

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۱۶
آرمین 23
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۱
2
30
میرا هندلی و هیلمر بسیار خطرناک تر از این افرادی که نام بردید هستند.. در کتاب دالان های بی انتها از این دو و کارهایشان زیاد گفته شده..
پاسخ ها
فریبرز
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۱
هاینریش هیملر درسته نه هیلمر! یه کم مطالعه هم بد نیست به خدا!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۱
مخصوصا هیلمر
عباس اسدي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۱
1
16
صدام حسين از قلم افتاده
ع
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۱
2
17
لطفاً نام چنگیز خان مغول را هم اضافه کنید!
شمس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۱
0
6
البته هيملر صحيح است.
مهدی79
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۱
13
12
لطفاً نام هیتلر را از این متن حذف کنید.چه خوشتون بیاد چه نیاد وهر چقدر هم که منفی بدین بازم من طرفدار هیتلرم.زیرادرمورد ایشان فقط شروع جنگ وکشتار را مطرح میکنند در حالی که تفکرات دیگری هم داشت مانند ساخت یک تمدن پیشرفته که امروزه خرابه هایی از آن باقی مانده.خوبه وقتی درمورد یه نفر صحبت میشه هم کارهای منفیش وهم مثبتش اعلام بشه وقضاوت بر عهده خواننده گذاشته بشه
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۱
23
13
بوش و روسای دیگر آمریکا و بقیه ی جنایتکارایی که عامل بمباران اتمی هیروشیما بودن چی؟
نظرات بینندگان