arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۴۹۹۲
تعداد نظرات: ۵۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۱۵ - ۲۱ اسفند ۱۳۹۰
ما خود را در درون نظام مي دانيم/ خواستار اصلاح امور به شیوه مدنی هستیم

سید محمد خاتمی از چه چیزی اطلاع دارد؟ "خط تحریم از درون القاء می‌شد "

رییس جمهور سابق گفت: اگر این ادعا جا می‌افتاد می‌توانست موجب خسارت فراوان شود و آن وقت همه معترض بودند که چرا جلو آن گرفته نشد و اگر خدای ناخواسته چنین اموری اتفاق می‌افتاد بزرگ‌ترین خسارت نصیب نظام و کشور و مردم می‌شد بخصوص اکنون که فشار و توطئه از بیرون نیز متوجه کشور است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
خاتمی با تاکید بر این‌که اصلاح‌طلبان خود را درون نظام تعریف می‌کنند، تصریح کرد: باید تندروی را از سوی هر کس که باشد محکوم کرد.

به گزارش سرویس سیاسی "انتخاب"، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد خاتمی در دیدار با جمعی از اعضای شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران و دانشگاه علوم پزشکی تهران با یادآوری برخی شاخصه‌های پیوستگی و دلبستگی به انجمن اسلامی و نیز اصلاحات گفت: ما اسلام را قبول داریم. معتقدیم که اسلام و دین خدا محصور در چارچوب تعیین رفتار فردی و رابطه صرف انسان و خدا نیست، بلکه به جامعه و تنظیم زندگی این جهانی نیز توجه دارد، از جمله در سپهر سیاست و حیات سیاسی نیز دارای نظر، موضع و رهنمود است و از همین جا مرز میان معتقدان به این امور با سکولاریسم مشخص می‌شود و ما و شما موظفیم در این عرصه فکری کار زیادتری کنیم.

وی با تاکید بر این‌که باید این اشتباه که معتقدان به سکولاریسم به حقوق و حرمت انسان و آزادی‌های اساسی و کاربرد عقل و تدبیر بشری پایبندند و باورمندان به خدا و قیامت و ارزش‌های الهی نسبت به حقوق و سرنوشت انسان و نقش اندیشه و عمل عقلانی و حق حاکمیت آدمی بر سرنوشت خود بی‌تفاوتند، رفع شود گفت: ما معتقدیم پایبندی به اسلام و قبول نقش آن در عرصه حیات اجتماعی و زندگی این جهانی نه تنها منافی با حقوق و حرمت مردم و آزادی‌های اساسی و حق تعیین سرنوشت نیست، بلکه به همه این امور مهم فراخوانده است و خدا محوری با اهتمام به حق و حرمت انسان منافات ندارد و منظورمان از انسان نیز فقط انسان مسلمان نیست. همه انسان‌ها دارای حق و حرمتند.

وی افزود: مگر همین قانون اساسی ما «ملت» را برسمیت نشناخته و مگر بخش مهمی از همین قانون از حقوق ملت صحبت نکرده است و برای ملت حقوق و حرمت قائل نشده است؛ ملت ایران هم فقط شیعیان یا مسلمانان نیستند همه کسانی که در این کشور می‌زیند و به آن دلبسته‌اند جزء ملت هستند هر چند که اکثریت با مسلمانان است.

خاتمی خاطرنشان کرد: طبعا وقتی از نظام و حکومت سازگار با دین صحبت می‌شود نباید قوانین و ساز و کار‌ها مغایر با احکام شرع باشد و رعایت حق و حرمت و آزادی امور نه تنها مغایر با شرع نیست بلکه مورد تاکید آن است. در همین قانون اساسی رای و رضایت ملت و مردم پایه استقرار حکومت دانسته شده و حکومت در برابر مردم مسئول است.

وی با تاکید بر این‌که ما افتخار می‌کنیم که اسلام را اینگونه می‌بینیم و می‌دانیم که تنها با مردم سالاری و حقوق انسانی ناسازگار نیست، بلکه بر آن تاکید دارد افزود: حال اگر کسانی طور دیگری فکر می‌کنند معتقدیم آن‌ها از اسلامی که عامل مهم حرکت انقلابی مردم بود و اسلامی که هم تای جمهوری است دور هستند.

وی در ادامه با یادآوری این‌که انجمن و ما و بخش عظیمی از جامعه که خود را اصلاح طلب می‌داند خود را در درون نظام تعریف می‌کند، گفت: بنابراین با براندازی آن مخالف است، گذشته از اینکه این توهم که می‌شود این نظام را برانداخت، توهم باطل است. نظام به قیمت گرانی بدست آمده است هم به لحاظ اعتقادی و هم به لحاظ عملی نمی‌شود و نباید از آن دست برداشت، اصل نظام حاصل انقلاب بزرگی است و پشتوانه مردمی هم دارد.

وی افزود: اگر ادعای اصلاح امور می‌شود به این معنی است که همه به معیارهای دینی و فکری که نظام ما می‌بایست داشته باشد و مورد خواست اکثریت جامعه و پاسخگوی نیاز‌ها و خواست‌های تاریخی مردم است، برگردند.

خاتمی با تاکید بر این‌که اگر انتقاد و اعتراضی هست در درون نظام است نه علیه آن، ادامه داد: کسانی که خود را در درون نظام می‌دانند انتقادهایی دارند و راه و رسم بیان انتقادات را نیز راه و رسم مدنی و دوری از خشونت می‌دانند.

وی با بیان این‌که اگر مطالبه حقوق می‌شود‌‌ همان است که قانون اساسی ما هم برای مردم و شهروندان برسمیت شناخته است، افزود: همین جا بگویم اگر جامعه و حاکمیت به این تفاهم برسد که هر کس و هر چیز در جای خود قرار گیرد؛ زمینه امنیت با ثبات و آرامش و پیشرفت همه جانبه فراهم می‌آید و بسیاری از مشکلات درمان می‌شودو اصلاحات هیچگاه نباید به دست خود راه‌های رسیدن به چنین تفاهمی را ببندد.

خاتمی در بخش دیگری از سخنانش یادآور شد: ما هیچگاه انتخابات را تحریم نکردیم بلکه به صراحت گفته شد که ندادن لیست و عدم معرفی نامزد به معنی تحریم انتخابات نیست ولی از دو سو این طور القاء شد که اصلاح طلبان تحریم کننده انتخابات هستند بخصوص از سوی بعضی محافل تندرو و انحصار طلب در درون کشور که می‌خواستند بهانه‌ای پیدا کنند و مدعی شوند که اصلاح‌طلبان براندازند و از این راه تنگناهای جدیدی را ایجاد کنند.

وی ادامه داد: من اطلاع دارم که خط تحریم از درون القاء می‌شد و جریان‌هائی قصد داشتند با جا انداختن این دروغ، نظام را به رویارویی مجدد با همه افراد و جریان‌ها و نهادهائی بکشانند که انتقاد و اعتراض دارند.

وی افزود: اگر این ادعا جا می‌افتاد می‌توانست موجب خسارت فراوان شود و آن وقت همه معترض بودند که چرا جلو آن گرفته نشد و اگر خدای ناخواسته چنین اموری اتفاق می‌افتاد بزرگ‌ترین خسارت نصیب نظام و کشور و مردم می‌شد بخصوص اکنون که فشار و توطئه از بیرون نیز متوجه کشور است.

خاتمی با بیان‌این‌که اصلاحات به این نتیجه رسید که لیست و نامزد نداشته باشد، گفت: اما تصریح شد که این امر به معنی تحریم انتخابات نیست و هیچکس هم از شرکت در انتخابات منع نشد، ولی فضا به سویی رفت که انگار انتخابات از سوی اصلاحات تحریم شده است و با توجه به اینکه هردو طرف مدعی تحریم انتخابات؛ تبلیغات و امکانات وسیع تبلیغی داشتند برآن دامن زدند و متاسفانه ذهنیت و انتظاری در میان بخشی از نیرو‌ها بخصوص جوانان شکل گرفت. اگر بخواهم از خود انتقاد کنم باید بگویم که ما نبایست بگذاریم چنین ذهنیت و توقعی پدید آید ولی به هر حال این مشکل وجود داشت.

وی تاکید کرد: می‌بایست این توهم (و بدنبال آن توطئه‌ای که وجود داشت) خنثی شود و فکر می‌کنم شد؛ در حالیکه ما هیچگاه از اصول و موازین خود انحرافی نداشته‌ایم؛ ما خود را در درون نظام می‌دانیم منتهی خواستار اصلاح اموربه شیوه مدنی هستیم.

وی با بیان‌این‌که همچنان باید روزنه‌های اصلاح را بازگذاشت و تندروی را از سوی هر کس که باشد محکوم کرد، افزود: امیدوارم بعد از انتخابات به یاری خداوند جلو بسیاری از توطئه هائی که علیه کشور و مردم بخصوص از بیرون وجود دارد گرفته شود.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۱
31
169
درود بر خاتمی
ali
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۱
22
139
فقط می توانم بگویم:
زنـــــــــــــــــــده بـــــــاد عشــــــــــــــــق
پاسخ ها
دنیادیده
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
چرا " زنده باد عـشـق " ؟

با عرض سلام به تمام دست اندرکاران سایت وزین انتخاب و خوانندگان محنرم این سایت.
مدتی است که در قسمت نظر خوانندگان برخی از خبرهای ارائه شده، عبارتی به نام " زنده باد عشق " از طرف بعضی از خوانندگان محترم ، درج می شود.
اساس و محتوای خبرهایی که با چنین عبارتی همراه می شوند، غالبا به خبرهایی مربوط می شوند که انعکاس دهنده اظهارنظر ، سخنرانی و یا بررسی عملکردهای آقایانی مانند سید محمد خاتمی ، سید حسن خمینی ، اکبر هاشمی رفسنجانی و ... می باشد که نوعی ابراز احساسات جانانه به آن خبر به حساب می آید و از طرف مابقی خوانندگان هم با رای بالایی تایید می گردد.
از آنجا که تاثیر و نقش این سه بزرگوار در انتخابات آینده ریاست جمهوری بر کسی پوشیده نیست و از آنجا که این عبارت، تاکنون فقط در سایت محترم انتخاب متولد و پرورش یافته است، چه خوب است که این سایت به عنوان سردمدار و لیدر ، بتواند شعار " زنده باد عشق " را به یک شعار ملی تبدیل نماید و با رهبری و سازماندهی جوانان حامی این شعار ، بتواند روح امید ، نشاط و شادابی را به جو جامعه ی فعلی باز گرداند.
لازم به ذکر است که انتشار همین متن نیز در راستای اطلاع رسانی و ادامه مستحکم تر این راه بی تاثیر نخواهد بود. با آرزوی موفقیت و سعادت برای تمام جونان ایرانی / یا حق
دنیادیده
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۱
20
166
استراتژی جناب آقای خاتمی و اکثر حامیان اصلاح طلب:
1-ایمان به خدای یگانه و اعتقاد به روز رستاخیز
2- اعتقاد به اسلام ناب محمدی (ص) و ظهور منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج)
3- اعتقاد به یادآوری، آموزش و حفاظت در زمینه اصالت فرهنگ و تمدن غنی کشور و ملت ایران
4- اعتقاد به اصل آزادی ، صلح و گفتگو
5- اعتقاد به اصل میانه رویی و پرهیز از هرگونه افراطی گری ، تند رویی و بی ادبی
6 - اعتقاد به اینکه فقط و فقط مـیـزان ، رای ملت ایران است.
7- اعتقاد به مبارزه با مفاسد سیاسی، اقتصادی ، فرهنگی ، اجتماعی و ... به شدت و با تمام وجود
8 - اعتقاد به پیشرفت همه جانبه روزافزون ایران و ایرانی
9- اعتقاد به پیشرفت انسانیت و معنویت در جهان
10- اعتقاد به اینکه ایرانی چشم بر حقایق نمی بندد و در راه آزادی و اصلاحات کوتاه نمی آید.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۱
27
125
بنویسید:
ما درون نظامیم و به همچین نظامی که امثال خاتمی ها و مطهری ها و سید حسن خمینی ها و.... و .... را دارد افتخار میکنیم و به آن پای بندیم.
بنویسید:
ما درون نظامیم.....
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۱
26
136
یکبار دیگر می آیی.
اینبار هم به عنوان رئیس جمهور مـلـت ایران.
بدون هیچ گونه جای شبه و با رایی قاطع و دندان شکن.
می آیی. می دانم که می آیی.
زنده باد دکتر سید محمد خاتمی فرزند ملت مظلوم ایران.
مأیوس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۱
19
122
سيد عجب بزرگواري و با درايت. اي كاش بزرگان كشور، همچون مردم قدر تو را بدانند و از وجودت و انديشه توانايت براي حفظ نظام و اسلام بهره لازم را ببرند.
پاسخ ها
حسینی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
هزاران هزار مثبت +++ ..
محمد+
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۱
21
113
سید دوست دارم
باران
|
UNITED STATES
|
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۱
19
108
این مرد واقعاً آمیخته ای از ادب و سیاست است
شهروند خوی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۱
17
112
دلم برای شنیدن صدای آرامبخش تو از تلویزیون تنگ است سید . دوستت دارد همه ایران
م.ه
|
UNITED KINGDOM
|
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۱
14
107
واقعا" آدم لذت مبره از خواندن صحبت های ایشان و باعث افتخار هست که روزگاری فردی همچون ایشان رئیس جمهور ایران بوده است. صحبت بدون توهین و بی احترامی به سایرین. هنر این است.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۱
12
82
زنده باد عشق ...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۱
15
87
درود بر شما که سیاست تان عین دیانت است به دور از ریا ومردم فریبی بدور از کمترین دوری ازملت زبان راستگوی تو وقار ومتانت تو ادب واحترام تو همه ی ملت را شیفته ات کرده است پاینده باشی ای مرد.
didi hala
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۱
16
86
دیدی حالا این خاتمی میارزه به صدتا ......
رضا
|
GERMANY
|
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۱
102
36
آقای خاتمی
تو را به خدا دست بردار دیگر! تو را به همان جد بزرگوارت اگر قادر نیستی باری از دوش این مردم برداری، حداقل بار اضافی سوارشون نکن و به حال خودشون رهاشون کن!
پاسخ ها
باران
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
آقا رضا احساستون قابل درکه و شاید ته دل همه ما این حرف شما زمزمه میشه ولی شما اگر از زاویه ای دیگه به موضوع نگاه کنید نظر دیگه ای خواهید داشت که بدون وجود امسال آقای خاتمی آیا برای مردم امیدی باقی می مونه این احساس شما دلیلش اینه که مردم ایران سیاست زده شدن و بیشتر عمرشون رو با گوش دادن و برنامه شنیدن طی کردن اما تغییری ندیدن ولی مطمئن باشید بدون وجود امسال آقای خاتمی این اندک تحملمون هم سلب میشه پس این امید پنهان مردم رو نا امید نکنید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۱
18
92
زنده باد سيد بزرگوار
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۱
32
126
سلام بر این مرد بزرگ . اگر دینی و آیینی بخواهد پایدار بماند تفکر و اندیشه خاتمی است و لاغیر
پاسخ ها
saeed
| UNITED STATES |
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
چی می گی؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
انتخاب جان چرا جمله بی ادبانه سعید از آمریکا را گذاشتی ؟ آفرین بر ناشناس عزیز.
علی حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۱
24
111
پاینده باشی سید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۱
24
104
لب سخنرانی خاتمی همین یک جمله است:می‌بایست این توهم (و بدنبال آن توطئه‌ای که وجود داشت) خنثی شود و فکر می‌کنم شد؛ «خاتمی جان دوستت داریم»
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۱
21
93
ای کاش بزرگان سیاست و نظام قدر این سید جلیل القدر را بیشتر میدانستند . رفتار و منش این بزرگوار میتواند پلی باشد بین ایران . اسلام و جهان
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۱
17
65
خاتمی با تاکید بر این‌که ما افتخار می‌کنیم که اسلام را اینگونه می‌بینیم و می‌دانیم که تنها با مردم سالاری و حقوق انسانی ناسازگار نیست، بلکه بر آن تاکید دارد افزود:
حال اگر کسانی طور دیگری فکر می‌کنند معتقدیم آن‌ها از اسلامی که عامل مهم حرکت انقلابی مردم بود و اسلامی که هم تای جمهوری است دور هستند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۱
18
60
خاتمی :مگر همین قانون اساسی ما «ملت» را برسمیت نشناخته و مگر بخش مهمی از همین قانون از حقوق ملت صحبت نکرده است و برای ملت حقوق و حرمت قائل نشده است؛ ملت ایران هم فقط شیعیان یا مسلمانان نیستند همه کسانی که در این کشور می‌زیند و به آن دلبسته‌اند جزء ملت هستند هر چند که اکثریت با مسلمانان است.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۱
16
59
خاتمی در بخش دیگری از سخنانش یادآور شد: ما هیچگاه انتخابات را تحریم نکردیم بلکه به صراحت گفته شد که ندادن لیست و عدم معرفی نامزد به معنی تحریم انتخابات نیست ولی از دو سو این طور القاء شد که اصلاح طلبان تحریم کننده انتخابات هستند بخصوص از سوی بعضی محافل تندرو و انحصار طلب در درون کشور که می‌خواستند بهانه‌ای پیدا کنند و مدعی شوند که اصلاح‌طلبان براندازند و از این راه تنگناهای جدیدی را ایجاد کنند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۱
17
53
خاتمی با بیان‌این‌که اصلاحات به این نتیجه رسید که لیست و نامزد نداشته باشد، گفت: اما تصریح شد که این امر به معنی تحریم انتخابات نیست و هیچکس هم از شرکت در انتخابات منع نشد، ولی فضا به سویی رفت که انگار انتخابات از سوی اصلاحات تحریم شده است.
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۱
15
53
خاتمی با بیان‌این‌که همچنان باید روزنه‌های اصلاح را بازگذاشت و تندروی را از سوی هر کس که باشد محکوم کرد، افزود: امیدوارم بعد از انتخابات به یاری خداوند جلو بسیاری از توطئه هائی که علیه کشور و مردم بخصوص از بیرون وجود دارد گرفته شود.
ناشناس
|
NORWAY
|
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
120
40
آقای خاتمی دیگر حنای شما رنگی ندارد
آرمین 23
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
20
88
مرذم ایران دوستدار شخصیت روشنفکر محمد خاتمی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
3
19
صدایت از تلویزیون خوبه سید
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
4
21
زنده باد خاتمی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
3
21
درود برخاتمی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
3
17
درود بر خاتمي عزيز و دوست داشتني . اميد ايران تنها به همين نوع نگاه و رفتار و منش است .
حميد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
3
20
خاتمي كجايي. دلم برات خيلي تنگه . تو رو خدا بيا پا پيش بذار براي رييس جمهوري آينده ما را از اين فلاكت ...و فشار و سختي زندگي و تورم و بيكاري نجات بده. نفت 10 دلاري مي فروختي اما وضعمون صدپله بهتر از حالا بود.
قربان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
7
39
سید جان
الهی درد و بلات بخوره تو سر همه کسانی که به تو توهین کردند و قدر تورو تو این وانفسا نمیدونند ....!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
11
47
سيد كاش قدر وجودت رو تا ديرتر از اين نشده بدونن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
5
14
جناب آقای دنیادیده ؛ یکی از اصلی ترین استراتژی های آقای خاتمی و اصلاح طلبان واقعی اعتقاد به اصل ولایت فقیه است ...
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
3
19
سید جان باورم نمی شود که تو یک روز ریس این کشور بوده ای انگار یک خواب بود یک رویای شیرین که حتی دلخوشی به همین رویا هم امید زندگیه
دوباره با این امید زنده ام
به امید روزی که بیایی و جمله «انسانم ارزوست» را زنده کنی
جلال
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
40
3
جناب خاتمی شما در هشت سال برای مردم چه کار کردید جز
1- بیچاره شدن مردم زیر خط فقر و صعود تصاعدی فحشا
2- تبدیل سینمای ارزشی به سینمای مبتذل با آن وزیر ارشاد فراری
3- تعطیلی تمام فعالیت های هسته ای و موجب شدن قدرت استکبار برای حمله به عراق و افغانستان
و................
18 تیر 78
قتلهای زنجیره ای
کنفرانس برلین خیانت دوستانت
رام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
3
24
کی میشه خاتمی یا امثال ایشان ریس جمهور ایران بشن؟؟

واقعا میشه؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
25
6
حیف که فقط خوب حرف می زنی! اراده و عظم چیزی نیست که از بقالی سرکوچه بخری!
منتظر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
4
22
اندكي صبر سحر نزديك است
روزي كه هاشمي و خاتمي دوباره در صحنه سياسي كشور و جهان موجب افتخار ايران و اسلام شوند، دور نيست.
دست خدا با جماعت است
بابک
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
3
18
سرفراز و پاینده باشد روحانی روشن فکر
مسعود - نیشابور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
4
18
سید عزیز کاش بار دیگر شاهد ریاست جمهوری شما باشم و به آن افتخار کنم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
3
19
شجاعت رای دادن خاتمی مثال زدنیست همه انگها را به جان خرید چون به مردم فکر میکنه نه قهرمان شدن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
4
15
هر چه نیرو خواهند داشت به کار خواهند بست تا اقای مشایی برنده ریاست جمهوری سال 92 نشود
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
6
16
درود بر سه سید فاطمی خمینی خامنه ای خاتمی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
2
20
خدایا سید ما رو نگه دار برای ملت ایران
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۳
2
2
سید دوستت داریم
نظرات بینندگان