arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۵۰۵۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۱۱ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۰

بادامچیان: اشتباهات روزنامه ایران به پای احمدی نژاد نوشته می‌شود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

یک عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس هشتم، رفتار روزنامه ایران پس از انتخابات مجلس نهم را مصداقی برای ادامه بداخلاقی‌ها و حاشیه‌سازی‌ها خواند و گفت: روزنامه ایران در لباس دوستی با دولت، بدترین آسیب‌ها را به رئیس‌جمهوری وارد می‌کند. اسدالله بادامچیان در گفت‌وگو با خانه ملت، با طرح این موضوع که ضرورت دارد مجلس نهم از ابتدا با ایستادگی مقابل جریان حاشیه‌ساز، مجلس مستقل و صاحب رأی  بسازد، گفت: این کار سخت اما شدنی است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هر انتخاباتی همیشه با نگاه‌ها، تحلیل‌های متفاوت و حرف و حدیث همراه است، افزود: هم‌اکنون در اینکه کدام جریان در مجلس نهم صاحب بیشترین کرسی است، اختلاف نظر و حرف و حدیث وجود دارد.

 

حاشیه‌های پیش از انتخابات ادامه دار شده است

وی، با بیان اینکه حاشیه‌های قبل از انتخابات متاسفانه ادامه دار شده است، اظهار کرد: راه یافتگان به مجلس نهم از شهرستان‌ها که عضو حزب موتلفه اسلامی هستند و از سوی جبهه متحد اصولگرایی نامزد شده بودند به عنوان نامزد جبهه  پایداری معرفی می شوند، این رویه مصداق بداخلاقی انتخاباتی است.

 

به فکر ساختن مجلس تاثیرگذار بر دولت باشیم

 این عضو کمیسیون شوراها و امورداخلی مجلس هشتم، تصریح کرد: سهم خواهی‌های بعد از انتخابات درست نیست و بهتر است راه یافتگان به مجلس نهم به فکر ساختن مجلس قوی و تاثیر گذار بر دولت باشند. 

 

در لباس دوستی با دولت، بزرگترین آسیب را  به دولت می‌زنند

بادامچیان، رفتار و عملکرد روزنامه ایران بعد از انتخابات را مصداق ادامه همین بداخلاقی‌ها و حاشیه سازی‌ها خواند و گفت: روزنامه ایران در لباس دوستی با دولت، بدترین آسیب را به رئیس جمهوری می زند.

وی در باره بزرگنمایی سئوال از رئیس‌جمهوری در روزنامه ایران گفت: مثلا در این روزنامه گفته می شود به دلیل حمایت مردم از رئیس جمهوری، مردم به طراحان این سوال رای ندادند، این درحالی است که مردم خوب می دانند علی مطهری به عنوان طراح سوال، صاحب رای بالایی در تهران است.

این چهره شاخص فراکسیون اصولگرایان مجلس هشتم، با تاکید بر اینکه مردم خوب می‌دانند مطهری  در دو جبهه متحد و پایداری حضور نداشته، اما رأی خوبی به دست آورده است، بیان کرد: حمیدرضا کاتوزیان و دیگرانی هم هستند که به مرحله دوم انتخابات رفته‌اند، مشهور به منتقدان دولت هستند و از مردم رای آورند.

 

مطالب روزنامه ایران، ضد تبلیغ است

بادادمچیان یادآور شد: بنابراین مطالب روزنامه ایران یک نوع ضد تبلیغ است، در حالی که تخریب دیگران ممنوع و عملی ضد قانون است، اما روزنامه ایران در ستونی تحت عنوان شیپورچی بداخلاقی می‌کند.

وی، ادامه داد: در این ستون، به پایگاه خبری احمد توکلی گفته می‌شود پایگاه علف، یا به لیست صدای ملت، صدای نفرت، این مطالب طنز نیست به این نوع مطالب بداخلاقی انتخاباتی گفته می شود. 

 

اشتباهات روزنامه ایران پای رئیس‌جمهوری نوشته می‌شود

این عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس هشتم، با بیان اینکه همه این بداخلاقی‌های روزنامه ایران پای رئیس‌جمهوری نوشته می‌شود، یادآور شد: درست این است که روزنامه ایران، متناسب با شأن دولت کار کند، دولت برای همه است، اما این روزنامه با تبدیل شدن به یک جریان ناهماهنگ قصد دارد، با بقیه رقابت و دعوا کند.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
0
1
واشتباهات احمدینژاد ....
قاسم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
0
1
اشتباهات احمدی نژاد به پای کی نوشته میشه؟!
نظرات بینندگان