arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۵۰۹۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۲۰ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۰

پرسپولیس بازهم از پس مس برنیامد/ جدول لیگ

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
تيم‌ فوتبال پرسپوليس همانند دور رفت نتوانست مس کرمان را شکست دهد و به تساوی مقابل این تیم رضایت داد.

هفته بيست و هفتم ليگ برتر فوتبال با تساوی تیم های پرسپولیس و مس کرمان در ورزشگاه آزادی پایان یافت.

در اين ديدار ابتدا محسن خليلي مهاجم مس کرمان كه محبوبيت خاصي نزد هواداران پرسپوليس دارد در دقیقه 12 روی یک پاس عرضی براي اين تيم گلزني كرد. پرسپولیس 6 دقیقه بعد می توانست بازی را مساوی کند اما علی کریمی ضربه پنالتی بدست آمده برای سرخپوشان را به دستان ارشاد یوسفی زد و در برگشت هم روی تعلل بیش از حد نتوانست گلزنی کند.

پرسپولیس بعد از چند حمله روی دروازه مس سرانجام روی ارسال علی کریمی و ضربه سر جواد کاظمیان به گل رسید. البته تصاویر تلویزیونی آفساید بودن این گل را به خوبی نشان می داد که از چشم کمک داور پنهان ماند.

دو تيم در نيمه دوم براي رسيدن به گل‌هاي بيشتر تلاش كردند كه حملات پرسپولیس بیشتر بود و درخشش یوسفی مانع از گلزنی مهاجمان پرسپولیس شد. تیم مس هم در چند ضدحمله فرصت گلزنی داشت که هیچ کدام به ثمر ننشست. در ثانیه های پایانی بازی روی فرار زاید از کمند مدافعان مس موقعیت خوبی برای گلزنی پیش آمد که با دخالت مدافعان ایمون زاید نتوانست به توپ ضربه بزند تا بازی با همان 2 گل نیمه اول با تساوی به پایان برسد. پرسپولیسی ها در این صحنه مشکوک معتقد به پنالتی بودند.
در دیگر دیدار امروز تراکتورسازی با یک گل سپاهان صدرنشین را شکست داد.

بدین ترتیب در پایان هفته بیست و هفتم در مجموع 23 گل از خط دروازه ها گذشت. هفته بعدی لیگ برتر جمعه با دیدار نفت تهران و پرسپولیس آغاز می شود . البته نفتی ها به نشانه اعتراض به جلو انداختن یک روزه این بازی تهدید به بازی نکردن کرده اند.

ترکیب پرسپولیس: ميثاق معمارزاده، محمد نصرتي، رضا نورمحمدي، اميرحسين فشنگچي، عليرضا محمد، محمد نوري، سامان آقازماني، علي كريمي، جواد كاظميان، ايمون زايد و غلامرضا رضايي

ترکیب مس :ارشاد يوسفي، شجاع خليل‌زاده، سپهر حيدري، قاسم دهنوي، فرزاد حسين‌خاني، محسن خليلي، كيوان امرايي، احمد حسن‌زاده، وحيد اسماعيل بيگي، احمد زنده‌روح و عادل كلاه‌كج

جدول رده بندی لیگ برتر تا پایان هفته بیست و هفتم :




نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
1
5
به این میگن تیم.بدون بازیکن،با کلی حاشیه،با مشکلات مالی،بدون کمک های دائمی فداراسیون باز هم صدرنشینه
ارومیه
|
NETHERLANDS
|
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
8
4
فقط تراکتور
یاشاسین تراختور
نظرات بینندگان