arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۵۰۹۵
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ : ۲۰ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۰

مشاوری که ناگهان بنز سوار شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مشاور یک رئیس فدراسیون که حواشی زیادی درباره او به گوش می رسد، مدتی است دچار جهش مالی عجیبی شده است.

به گزارش مشرق،‌ مشاورها نقش ویژه ای در ورزش و مدیریت آن دارند. تاثبرگذاری آنها به قدری است که برخی فدراسیون ها عملا از سوی آنها اداره می شود.

در این بین، مشاور یکی از روسای فدراسیون ها به قدری رشد مالی داشته که موجب حیرت بسیاری از اهالی این رشته شده است. این شخص که تا دیروز دارایی چندانی نداشت، اکنون در نقاط شمالی تهران خانه خریده و در آنجا مستقر شده است. وی با یک دستگاه بنز نیز رفت و آمد می کند. حتی در مجمع عمومی این فدراسیون که چندی قبل برگزار شد، وی با این وسیله حضور یافت که توجه بسیاری را برانگیخت که از کجا به چنین ثروتی رسیده است.

این مشاور که حتی در این رشته فعالیت چندانی نداشته و آشنایی با آن ندارد، به یک باره وارد این فدراسیون شد و عنوان مشاور را دریافت کرد. نکته حائز اهمیت این است که همواره سکوت کرده و خبری از وی در رسانه ها نیست. همین هم بر میزان ابهامات می افزاید.

براساس اخبار دریافتی، وی نقش ویژه ای در مدیریت مربوط به باشگاه های فدراسیون دارد. وی با همکاری آقازاده رئیس فدراسیون، به نوعی کارچاق کنی مشغول است. همین نیز باعث شده تا با درصدهایی که عموما از فدراسیون ها می گیرد، ثروت هنگفتی برای خود و آقازاده مورد نظر به دست آورده است.

در چنین فضایی است که می توان دریافت، چرا برخی روسای فدراسیون و همراهانشان حاضر به ترک مجموعه های خود نیستند. نفع مالی به قدری بالاست که برای آن می توان از هر چیز گذشت؛ حتی منافع یک ملت.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۵
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
1
32
کدوم فدراسیون؟ یا خبر را نزن یا درست بزن
یک هموطن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
2
22
اقا جان شاید ارث بهش رسیده یا شاید در خانه اشان گنجی پیدا کرده.اخه توی خونه ی همشون گنج پنهانه که اینا یه شبه پیداش میکنن.
امیر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
2
21
پس من پرش مالی داشتم که هفته پیش با 206 بودم و از دیروز با بی آر تی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۳
0
2
مگه این اولین پرش است ؟ همشون دچار پرش و جهش شدن.
نظرات بینندگان