arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۵۱۲۳
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۰۸ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۰

خواهش شهرداری از استاندار تهران: کرایه ها را بالا ببرید!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از افزایش 20درصدی نرخ کرایه تاکسی ها در سال آینده خبر داد.

 به گزارش انتخاب؛ تشکری هاشمی صبح دیروز و در جشن نوسازی ناوگان تاکسی رانی شهر تهران با اعلام این مطلب گفت: از استاندار تهران خواهش و درخواست می شود تا به اندازه نرخ تورم، نرخ کرایه تاکسی ها افزایش پیدا کند.

وی با بیان اینکه اگر می خواهیم راننده تاکسی، سرویس مناسبی به شهروندان بدهد باید امکانات لازم نیز فراهم شود، افزود: مسؤولان هیچ کمکی به ما نکنند فقط راه را برای ما باز بگذارند تا بتوانیم ماشین با کیفیت از سازندگان خارجی وارد کنیم و دولت پول گمرکی را در صورت امکان نگیرد و یا کمتر دریافت کنند.

معاون حمل و نقل ترافیک و شهرداری تهران با اشاره به اینکه سهمیه سوخت رانندگان تاکسی بهتر است افزایش یابد، گفت: در صورتی که انتظار سرویس دهی مناسب به همشهریان از سوی تاکسیرانی ها را داریم باید به انتظارات آنها توجه کنیم.

وی به وام 10میلیون تومانی برای رانندگان تاکسی اشاره کرده و گفت: 10 میلیون تومان به رانندگان تاکسی وام داده می شود که باید 14درصد بهره بدهند.

وی گفت: تاکسی باید در شهرها به صورت دربستی باشد و اتوبوس و مینی بوس را برای جابه جایی گسترده مردم قرار دهند.

تشکری هاشمی با اشاره به اینکه در دنیا سهم تاکسی در جابه جایی مسافران حدود 2درصد است، گفت: در تهران سهم تاکسی در جابه جایی ها حدود 22درصد است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران یادآور شد: امسال یک اتوبوس نیز برای تهران نگرفته ایم قرار بوده است هزار اتوبوس براساس برنامه ریزیها به ما بدهند که نداده اند.
نظرات بینندگان