arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۵۱۳۸
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۱۱ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۰

خباز: پیشنهاد گفت‌وگو به جای سوال عجیب بود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
محمدرضا خباز در رابطه با پیشنهاد هفت تن از نمایندگان تهران مبنی بر موضوع گفتگو با رییس جمهور بجای سوال از رییس جمهور، گفت: معتقدم هر سخن جایی و هر نکته مکانی دارد. به نظر من تعجب آمیز‌ترین پیشنهادی که در این مدت شنیدم این پیشنهاد بود، که برخی که خود از سردمداران سوال از رییس جمهور بودند بعد از ۸ ماه انتظار، حالا كه مقدمات آن در حال فراهم شدن است ناگهان چنین پیشنهادی می‌دهند.

خباز در گفتگو با خبرنگار ایلنا، افزود: حق هر کسی است که پیشنهاد بدهد اما در این مورد باید بگویم که قطعا این افراد می‌دانند که مذاکره بی‌نتیجه است، اما این افراد به یک حرکت غیرمنطقی دست زدند.

این نماینده مجلس ادامه داد: یک انتظاری در مردم به وجود آمده است و امید در مردم به وجود آمده است که دستگاههای ما پاسخگو هستند و متاسفانه پیشنهادی مطرح می‌شود، که سوال را به گفتگو تبدیل کنند.

وی گفت: نمایندگان سوال کننده هزینه طرح سوال را در انتخابات و در دفاع از حقوق ملت پرداختند و برخی که مورد بی‌مهری دولت قرار گرفتند، از آن جا که در انتخابات به دور دوم راه پیدا کردند می‌خواهند مهربانی دولت را جلب کنند.

وی اظهار داشت: شایسته این افراد نبود که چنین پیشنهادی بدهند و با این حرکت مجلس را ضعیف ‌کنند و متاسفانه به دلیل برخی تصوراتی که خودشان دارند می‌خواهند هیمنه مجلس را بشکنند و راس امور بودن مجلس را خدشه دار کنند.
نظرات بینندگان