arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۵۱۹۳
تاریخ انتشار: ۲۸ : ۲۰ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۰

اعتراض نماینده مجلس به فیلترینگ "بازتاب"

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

در پی فیلتر شدن سایت بازتاب امروز، علی اکبر اولیاء، نماینده یزد به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص پرهیز از سیاست گسترش تعطیلی و توقف فعالیت رسانه‌ها و کاهش امنیت شغلی دست‌اندرکاران رسانه ها تذکر داد.

به گزارش ایسنا،  تذکرات کتبی نمایندگان مجلس شورای اسلامی به مسوولان اجرایی کشور از سوی امیدوار رضایی قرائت شد که متن آنها به شرح زیر است:

متن تذکرات کتبی به شرح زیر است:

**تابش نماینده اردکان به وزیر جهاد کشاورزی: تسریع در تامین کود شیمیایی کشاورزان شهرستان اردکان؛ به وزیر صنعت، معدن و تجارت: تسریع در تامین کافی آرد مرغوب جهت نانوایی‌های اردکان.

**بشیری نماینده پاکدشت به وزیر جهاد کشاورزی: تسریع در تامین کود شیمیایی کشاورزان پاکدشتی.

** گرانمایه‌پور و دهقانی نمایندگان کاشان و درود به رئیس جمهور: صدور دستور جلوگیری از تخصیص ارز جهت واردات غیر ضروری از جمله لوازم آرایشی و خوراکی.

**موسوی نماینده فلاورجان به وزیر ورزش: اتخاذ تصمیمات لازم جهت جلوگیری از تعلیق فدراسیون فوتبال ایران توسط فدارسیون بین‌المللی فوتبال؛ به وزیر صنعت، معدن و تجارت: جلوگیری از افزایش بی‌رویه قیمت اقلام مصرفی مردم؛ به وزیر راه و شهرسازی: جلوگیری از تاخیر در انجام پروازهای داخلی؛ به رئیس جمهور: صدور دستور بررسی علت ارسال پیامک از سوی سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها به اقشار کم درآمد.

**امیری، نماینده زرند به وزیر جهاد کشاورزی: تسریع در حل مشکل کمبود کود شیمیایی پسته‌کاران حوزه انتخابیه.

**سودانی نماینده اهواز به رئیس جمهور: صدور دستور لازم جهت جلوگیری از افزایش بی‌رویه قیمت کالاها و صدور دستور رسیدگی به وضعیت استخدامی کارگران و کارکنان بخش‌های دولتی و نیمه دولتی؛ به وزیر اقتصاد: تسریع در پرداخت مطالبات و تخصیص سهام ترجیحی به بازنشستگان صنعت و فولاد کشور؛ به وزیر نیرو: عمل به تعهدات اتخاذی در خصوص عدم انتقال آب کارون به سایر مناطق.

**سادات ابراهیمی نماینده شوشتر به وزیر کشور: تسریع در اقدام لازم جهت مقابله با پدیده گرد و غبار در خوزستان.

**محمدی نماینده سروآباد به وزیر راه و شهرسازی: تجدید نظر در قیمت 80 واحد واگذار شده مسکن مهر در شهرستان مریوان.

**کوچکی‌نژاد نماینده رشت به وزیر نفت: جبران خسارات ناشی از انفجار خط لوله در منطقه لاکان رشت.

**طاهرخانی نماینده تاکستان به وزیر راه و شهرسازی: تسریع در آغاز عملیات اجرایی طرح خارج کردن خط آهن از داخل این شهرستان؛ به وزیر ورزش: تسریع در احداث استادیوم ورزشی تاکستان.

**نقوی و کواکبیان نمایندگان ورامین و سمنان به وزیر خارجه: اتخاذ تصمیمات مناسب در خصوص مشارکت برخی از کشورهای منطقه خاورمیانه در مانور نظامی آمریکا.

**بادامچیان نماینده تهران به وزیر اقتصاد: جلوگیری از ارسال پیامک به سرپرستان خانوار برای قطع یارانه نقدی.

**سبحانی‌نیا نماینده نیشابور به وزیر امور خارجه: دستور رسیدگی و اعلام آخرین وضعیت هفت تکنسین ایرانی ربوده شده در کشور سوریه.

**اولیاء نماینده یزد به وزیر فرهنگ: پرهیز از سیاست گسترش و تعطیلی و توقف فعالیت رسانه‌ها و کاهش امنیت شغلی دست‌اندرکاران رسانه؛ به وزیر کشور: تطبیق عملکرد حوزه اماکن ناجا با قوانین مربوطه، حذف دخالت‌های غیرقانونی و تسهیل فرآیندهای مجاز.

**سنایی نماینده نهاوند به وزرای جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت: رفع مشکل گمرکی مواد اولیه تولید خوراکی دام مرغ‌داران کشور.

**محمدی نماینده مریوان به رئیس جمهور: تسریع در تغییر وضعیت نیروهای شرکتی و قرارداد مستقیم توسط وزارتخانه‌ها و دستگاه‌ها.

**ذاکر نماینده ارومیه به وزیر صنعت، معدن و تجارت: عدم توجه به استخراج و سرمایه‌گذاری در معادن استان آذربایجان شرقی.

**محمدیاری نماینده تالش به وزیر آموزش و پرورش: حذف شرط سنی برای استخدام نیروهای انجمنی شاغل در مدارس کشور.

**دلق‌پوش نماینده آستارا به وزیر کشور: تخلفات برخی مسوولان شهرستان به ویژه در انتخابات اخیر مجلس.

**ترابی نماینده گرمسار به وزیر صنعت، معدن و تجارت: ناتوانی و ضعف مدیریتی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی و لزوم تغییر وی.

 

نظرات بینندگان