arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۵۲
تاریخ انتشار: ۴۷ : ۱۴ - ۰۹ بهمن ۱۳۸۹

رحيم‌پور ازغدي استعفا داد

حسن رحيم‌پور ازغدي در جلسه اخير شوراي عالي انقلاب فرهنگي استعفاي خود از اين شورا را اعلام كرد.حسن رحيم‌پور ازغدي در جلسه اخير شوراي عالي انقلاب فرهنگي استعفاي خود از اين شورا را اعلام كرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
حسن رحيم‌پور ازغدي در جلسه اخير شوراي عالي انقلاب فرهنگي استعفاي خود از اين شورا را اعلام كرد.

يك منبع آگاه در شوراي عالي انقلاب فرهنگي در گفت‌وگو با خبرگزاري فارس، با اعلام اين خبر اظهار داشت: رحيم‌پور ازغدي مشغله فراوان كاري خود را يكي از دلايل اين استعفا عنوان كرده و گفته است كه به علت اين مشغله‌هاي فراوان فرصت حضور در جلسات را ممكن است كه نداشته باشد.

اين منبع آگاه با بيان اينكه احكام اعضاي شوراي عالي انقلاب فرهنگي از سوي رهبر معظم انقلاب صادر مي‌شود، خاطرنشان كرد: هنوز پذيرش يا عدم پذيرش استعفاي رحيم‌پور ازغدي اعلام نشده است.

برخي منابع خبري نيز امروز اعلام كرده‌اند كه رحيم‌پور ازغدي درباره استعفاي خود گفته است: گرچه شوراي عالي انقلاب فرهنگي در دولت جديد، نسبت به دهه گذشته بسيار موفق‌تر و موثرتر بوده‌است، ولي به اعتقاد وي بدون انسجام و كارآمدي اولا در تركيب و بافت شورا و ثانيا در فرآيند تصميم‌گيري و راي‌گيري‌ها و ثالثا در ضمانت اجراء و اختيارات واقعي شورا، امكان برآوردن مطالبات رهبري و نيز نخبگان دانشگاه و حوزه و پيگيري ضرورت‌هاي كنوني انقلاب و كشور به قدر لازم وجود ندارد و نمي‌توان پاسخگوي رهبري و امّت بود، چه رسد به پاسخگويي در محضر خداوند كه جايي براي بهانه و توجيه نخواهد گذارد.
برچسب ها: رحیم پور ، اذغدی ، استعفا
نظرات بینندگان