arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۵۲۲۲
تعداد نظرات: ۱۴۷ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ : ۰۹ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۰
سئوال از رییس جمهور، به مراسم بگو و بخند احمدی نژاد تبدیل شد: مطهری بیشتر صحبت کرد، من هم باید بیشتر صحبت کنم/

احمدی نژاد: برای شاد کردن مجلس آمدم/ من 11 روز خانه نشینی کردم؟ این هم از آن حرفهاست/ طراح سئوال، با شاسی فوق لیسانس گرفته/ نامردید اگر کمتر از 20 به من بدهید!

یکی از مجلسی ها فرمان جنگ علیه دولت داده است. گفته باید با دولت جنگید. گفتند باید تابوی سئوال ازمن شکسته شود. من نه قدرتی دارم. من کف خیابانم. اگر جرات دارید کلمه ای بگوئید تا بفهمید جوانفکر چه می کشد. بالاخره ما برای شما هم کمپوت می آوریم. توهین به من نشانه ی شجاعت نیست.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
در حالی که بسیاری از مردم و تحلیلگران سیاسی منتظر چهارشنبه ی روز سئوال از رییس جمهور بودند، اما احمدی نژاد این مراسم را با طفره روی های بامزه! ، سعی کرد پاسخ به سئوالات نمایندگان را بپیچاند و عمده ی سخنانش را با شوخی و خنده و نقل جوک به پیش برد!

به گزارش سرویس سیاسی "انتخاب"، محمود احمدی نژاد به منظور پاسخ به سوالات ۷۵ تن از نمایندگان مجلس در صحن علنی مجلس حضور یافت.

احمدی‌نژاد را هنگام ورود به صحن علنی، محمدرضا رحیمی معاون اول، سیدمجتبی ثمره‌هاشمی، سیدمحمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد، علی ‌نیکزاد وزیر راه و شهرسازی، لطف‌الله فروزنده معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور، مهدی غضنفری وزیر صنعت، معدن، تجارت، حمید بقایی معاون اجرایی رئیس جمهور و ‌‌حجت‌الاسلام سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی معاون پارلمانی دولت همراهی می‌کرد.

شهاب الدین صدر، نایب رییس مجلس شورای اسلامی از رییس جمهور استقبال کرد و لاریجانی به وی و همراهانش خیر مقدم گفت. 

مطهری سئوال ها از احمدی نژاد را در طول 20 دقیقه توضیح داد که البته باید 15 دقیقه طول می کشید.

سئوالات بدین شرح است:

۱- چرا قانون تسهیلات ارزی برای متروی تهران و کلانشهر‌ها و حمل و نقل عمومی سایر شهر‌ها علیرغم نیاز مبرم این شهر‌ها به روانسازی ترافیک خصوصاً با آغاز هدفمندی یارانه‌ها، حامل‌های انرژی، ابلاغ و اجرا نشد؟

۲- طبق آمار اعلام شده از سوی برخی مسئولین اقتصادی، نرخ رشد اقتصادی کشور در سال ۸۹ حدود ۴. ۵ درصد بوده و اگر نرخ اعلام شده از سوی صندوق بین‌المللی پول را بپذیریم، به حدود ۳ درصد بوده است، در حالی که طبق برنامه باید حداقل ۸ درصد باشد، آیا این امر حاکی از ضعف مدیریت اقتصادی کشور نیست؟ همچنین با این نرخ رشد آیا ممکن است یک میلیون و ۶۰۰ هزار شغل در کشور ایجاد شده باشد؟

۳- در اجرای قانون هدفمندسازی یارانه‌ها سهم بخش تولید صنعتی و کشاورزی تاکنون به درستی پرداخت نشده و باعث گران تمام شدن هزینه تولید کالا و محصول و آسیب دیدن بنگاه‌های اقتصادی شده است، چرا دولت مقید به اجرای قانون مجلس نیست؟

۴- مقاومت ۱۱ روزه جنابعالی در مقابل حکم حکومتی رهبر انقلاب مبنی بر ابقای حجت‌الاسلام مصلحی وزیر محترم اطلاعات چه توجیهی دارد؟

۵- این سخن جنابعالی که «مجلس در رأس امور نیست»، چه هدفی را دنبال می‌کند؟

۶- وزیر ورزش و جوانان پس از ۵ ماه از ابلاغ قانون تشکیل وزارت ورزش و جوانان با نامه‌ای غیرمعمول به مجلس معرفی شد، آیا این امر نوعی تلاش برای گریز از اجرای قانون نیست؟

۷- مبلغ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان بودجه ارتقای شاخص‌های فرهنگی کشور در قانون بودجه سال ۱۳۸۹ چگونه هزینه شده است؟

۸- چه ضرورتی وجود داشت آقای منوچهر متکی وزیر سابق امور خارجه در زمان مأموریت خود به سنگال عزل شود، به طوری که علاوه بر تحقیر شخصیت ایشان، نظام جمهوری اسلامی ایران در سطح جهان آسیب ببیند؟

۹- چرا جنابعالی با علم به اینکه انتقاد از برخی مجریان قانون عفاف و حجاب در رسانه ملی، موجب کاهش اقتدار نظام در این حوزه و بد‌تر شدن وضع پوشش اسلامی در جامعه خواهد شد، در برنامه زنده تلویزیونی ضمن متهم کردن برخی مجریان این قانون برخلاف اجماع فق‌ها بر وظیفه دولت اسلامی در آن مرتبه از امر به معروف و نهی از منکر که نیازمند اعمال قانون است، با اعلام این مطلب که راه حل این مسئله منحصر به کار فرهنگی است. از دولت سلب مسئولیت نمودیم و پس از مخالفت گسترده مراجع تقلید، ائمه جمعه، علمای بلاد و نمایندگان مجلس با سخنان شما در مصاحبه زنده تلویزیونی بعدی اعلام کردید که سخن من‌‌ همان است که گفتم؛ این رفتار شما چگونه توجیه می‌شود؟

۱۰- چرا نظریه ترویج مکتب ایرانی به جای مکتب اسلام را که توسط رئیس دفتر شما بیان شد، علیرغم ضدیت با مبانی انقلاب اسلامی و مخالفت قاطبه مراجع عظام تقلید و علمای بزرگ و دلسوزان نظام تأیید و بر آن تأکید نموده و باعث تنزل جایگاه انقلاب اسلامی و زنده شدن تعصبات قومی در میان مسلمانان و سوءاستفاده مخالفان وحدت اسلامی گردیدیم، اصولاً چرا از گروه موسوم به جریان انحرافی علیرغم هشدار و اعلام خطر علمای بزرگ اعلام برائت نمی‌کنید، بلکه از این افراد دفاع می‌نمایید؟

احمدی نژاد پس از مطهری شروع به سخنرانی کرد و گفت: مطهری 33 درصد بیشتر صحبت کرد. عدالت باید باشد. من هم باید یک ساعت و 20 دقیقه صحبت کنم.

وی افزود: قبل از انتخابات نیامدم، چون بر روی نتایج انتخابات تاثیر می گذاشت. فعلا هم دیوار کوتاه تری تر از ما وجود ندارد.

رئیس جمهور گفت: مردم به من می گفتند بروید مجلس و محکم جواب بدهید. بعضی دیگر هم گفتند کام مردم تلخ نشود.

وی تصریح کرد: نمی خواستیم بیاییم و تلاش هم کردیم اما نشد. هیئت رئیسه این طور تصمیم گرفت. هیئت رئیس هستش دیگه. ما مطیع این ها هستیم.

گزیده سخنان احمدی نژاد در پی می آید:

* طبق قانون دولت می‌بایست تا پایان سال ۸۹ از محل حساب ذخیره ارزی با رعایت قانون این پول را به شهرداری‌ها بدهد. خودش ضامن بشود و خودش هم پرداخت کند. ما چطور می‌توانیم در چنین شرایطی وام بدهیم؟ با توجه به اینکه بانک مرکزی اعلام کرده موجودی حساب ذخیره ارزی صفر است، وقتی آقای بهمنی بار‌ها اعلام کرده پولی در این حساب ندارد آیا ما می‌باید از محل بودجه بهداشت و درمان، عمران و روستا‌ها در اختیار آن‌ها می‌گذاشتیم؟ من فکر می‌کنم وقتی منبع مشخصی برای پرداخت این پول مشخص نیست پس طرح سوال آن هم طبق قانونی که به تایید شورای نگهبان هم رسیده صحیح نمی‌باشد.

من می‌دانم که شما دغدغه کلان شهر‌ها را دارید. ما هم همین دغدغه را داریم و می‌خواهم به چند مورد از کمک‌های دولت در چند سال اخیر به کلان شهر‌ها اشاره کنم.  ما در سه سال اخیر ۸۷۳۰ میلیارد تومان بابت عوارض به شهرداری‌ها کمک کرده‌ایم و ۳۱۱۰ میلیارد تومان هم به مترو کلان شهر‌ها کمک کرده‌ایم ضمن آنکه ۶ میلیارد تومان هم به صورت فاینانس به کلان شهرهای غیر از تهران کمک داشته‌ایم. ما علاوه بر همه کمک‌هایی که گفتم ۳۰۰۰ میلیارد تومان به صورت فاینانس در اختیار دوستان گذاشته‌ایم و علاوه براین مجوز ۱۰۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت هم به آن‌ها داده‌ایم ضمن آنکه ۲۵۰ میلیارد تومان هم یارانه دولت به مترو تهران بوده است.  دولت نهم و دهم در طول عمر خود ۲۵میلیارد بابت ترخیص واگن‌ها داده و البته ۳۰ میلیارد تومان هم بابت خرید واگن به شهرداری پرداخت کرده است. بهتر بود نمایندگان به جای سوال از رئیس جمهور پی گیر نحوه خرج بودجه شهرداری تهران می‌شدند.

*(در خصوص اشتغال زایی)شما نمایندگان مدعی هستید که این آمار اشتباه است اما من اعتقاد دارم که این آمار صحیح بوده و این اتفاق رخ داده است. صحبت‌های من براساس گزارش‌های بانک مرکزی و مرکز آمار ایران است که طبق آن ما در سال ۸۹ رشد اقتصادی 6.2 در صد و مرکز امار هم عدد ۷ و ۱ دهم درصدی را اعلام کرده است،. والله می توان یک میلیون شغل ایجاد کرد . شدیدترین محدودیت برای دولت بوده و  به اعتراف دوست و دشمن، عالی عمل کردیم. بیشترین حمایت را از تولید داشتیم.

*تولیدات کشور رشد زیادی داشته است. رشد اقتصادی سال 90 اگر کمتر از 89 نباشد بیشتر است. کجا ما تخلف کردیم.

*گرانی های اخیر ربطی به هدفمندی ندارد. بازی ها در بازار ارز را توضیح خواهم داد. عزیزان مجلس، قانونی را که تصویب کرده اید را خودتان بخوانید.

*من تو سازمان هدفمندی نیستم، حالا سئوال را از رئیس جمهور می پرسید؟

*گفته اند چرا راجع به مجلس این حرف(مجلس در راس امور نیست) را زده ای. هدفت چه بوده. اگر دنبال نیت مایید مخلص همه شما هستیم اما من با استدلال نظری را دادم شما هم با استدلال جواب بدهید.

*من 11 روز خانه نشینی کردیم؟ این هم از آن حرفها است. احمدی نژاد و خانه نشینی و استراحت. همه به من میگن استراحت کن. حتی یک روز هم کارها تعطیل نشده است. همکاران من پیچ و مهره ای شده اند . همشان تو مراکز قلب پدرشان در می آید. این وصله ها به دولت نمی چسبد.

*زندگی من نشان داده با ادبیات درست و منطقی از ولایت دفاع می کنم.

*شما نان زن و بچه ی من رو بدهید، من هم حقوق استاد دانشگاهی را برمی گردانم.

*من باید از شما بپرسم پول ها خرج شده . شما توی مراکز مرابوطع عضو هستید و پول ها را پخش می کنید.

*چه کسی به متکی ماموریت داده بود که به سنگال برود. من به ایشان ماموریتی نداده بودم و گفته بودم که ماموریت شما  در وزارت خارجه تمام شده است. خواستیم وزارت خارجه تغییراتی بکند.

*چرا هروقت پای فرهنگ می اید، ما مردم را اذیت می کنیم و با آن ها برخورد می کنیم والله ما می گوییم، مردم ایران پاک و مومن هستند. ما می گوییم با مردم برخورد نکنید و توهین نکنید. البته اگر کسی سازمان یافته با برنامه تخریب بکند آن تکلیفش معلومه. مسئول این موضوع قوه قضائیه است و حجاب و عفاف نیازی به برخورد عمومی ندارد و باید با حکم قاضی همراه باشد. باید مبنای رفتار با مردم با مهربانی باشد. کار فرهنگی با بگیر و ببند نمی شود. ما می گوییم، به دختر و پسر گیر سه پیچ ندهیم. والله این ها بچه های خودمان است. به همین جوانان احترام بگذارید، ببینید چه کار می کنند.

*حالا شب عید هست، بگذارید یک مقداری شاد بشویم. نمی شود هر موقع انتخابات و 22 بهمن شد، همه اقشار مردم را بیاوریم جلو. به محضی که این دوران گذشت یقه این افراد(کسانی که حجاب اسلامی را رعایت نمی کنند) بگیریم. تناقض هست و تناقض کار دست آدم می دهد. کدام یکی از ما گناه نکرده است. چه کسی با من و شما برخورد کرده است؟ مرگ خوب هستش، اما فقط برای همسایه.

*ایا من حق اظهار نظر ندارم و باید از من سئوال شود که چرا اظهار نظر کردی؟ می گویند چرا از ایران اسم می بری؟ داداش جان، همه دنیا و همه تاریخ می گویند که ملت ایران، ملت بزرگی است. مشی ملت ایران متفاوت است همه می گویند، می نمی گویم که.

*ملت ایران ادامه راه پیامبر را می رود. ملت ایران حقیقت طلب و هزار صفت خوب دارد. صدها میلیون انسان متعلق به فرهنگ ایران هستند. ایران یعنی شیعه علوی و ناب محمدی.

* اگر اینطور هستش، جنگ هشت ساله هم به خاطر اظهارات من است. حکم قتل ما(شیعیان ایران)را در این 1400 سال اخیر صادر کرده اند، ان هم تقصیر من است؟

* تمام شعارهای دولت های قبل را اجرا کرده ایم و مهربانی را ترویج کرده ایم. چرا اسمش را می گذارید انحراف؟  اگر اینطور است، تعاریفی که پیامبر از ما کرده اند، نعوذبالله هم موجب تعصبات قومی شده است. ما از اول گفتیم مشی بعضی ها را قبول نداریم. اگر سکوت می کنیم علامت تایید اتهامات نیست. بلکه علامت دلسوزی من است.

* اگر بگویند مکتب یونان و خراسان عیبی ندارد. به حکم وظیفه ام از ایران حمایت می کنم. چرا به خاطر یک اظهار نظر در مورد ایران جار و جنجال راه انداخته اید؟ شما هم ایران را دوست دارید، رودربایستی نکنید، اعلام کنید.

*ایران را بگذاریم کنار، کجا را بچسبیم؟ والله بالله، خدا هم ایران را دوست دارد.

*حتی ضعیف ترین قوانین را اجرا کرده ایم . اجازه نداده ام تبعات تحریم ها باعث آزار مردم شود.

* باید در مورد وظایف رئیس جمهور از بنده سئوال کنید. نه در مورد اظهار نظر یا مسائلی که به من ارتباطی ندارد.

* بر اساس قانون، سئوالات باید متناسب با وظیفه رئیس جمهور باشد.

* شب عیده بگذارید شوخی بکنیم. میشه از مجلس انتقاد کرد (نمایندگان در این لحظه اعتراض کردند) لاریجانی: اگر در خصوص این موضوعات باشد، اشکال ندارد.

*احمدی نژاد در ادامه گفت: مجلس قانون را در اصل 137 دور زده است. نمی تونید مصوبات دولت را یکطرفه لغو کنید. شوخی هستش دیگر، عصبانی نشوید. آخر می شود با فشار یک شاسی، فوق لیسانسه شد. ایا می شود، در ایین نامه برای دولت تعیین تکلیف کرد. اگر با فشار دادن شاسی می شود فوق لیسانس شد، می‌توان برای دولت هم تعیین تکلیف کرد.

* رئیس دیوان مکرمه محاسبات گفت احمدی نژاد دروغ می گوید. بعد رسیدگی کردیم، دیدیم دولت تخلفی نکرده است.

* یکی از مجلسی ها فرمان جنگ علیه دولت داده است. گفته باید با دولت جنگید. گفتند باید تابوی سئوال ازمن شکسته شود. من نه قدرتی دارم. من کف خیابانم. اگر جرات دارید کلمه ای بگوئید تا بفهمید جوانفکر چه می کشد. بالاخره ما برای شما هم کمپوت می آوریم. توهین به من نشانه ی شجاعت نیست.

*طراح سئوال از من هم انگار با شاسی فوق لیسانس گرفته است. اظهاراتم(در مجلس)، تماما برای شاد کردن بود. سئوالاتتان، خیلی هم سخت نبود. ما یک مشت مطلب هم اضافه گفتیم

*یک ذره از 20 کمتر به من بدهید، نامردی کرده اید.

سخنان احمدی نژاد در مجلس پایان یافت. در همین لحظه نمایندگان مجلس اعتراض شدیدی کردند و تعدادی بسیاری به احمدی نژاد تذکر دادند.

لاریجانی گفت: دور زدن اصل 137 معنا ندارد.

رئیس مجلس در واکنش به اعتراضات نمایندگان گفت: بیایید دیگر از بحث سئوال عبور کنیم.

لاریجانی در خصوص اظهارات احمدی نژاد در مورد با شاسی فوق لیسانس گرفتن گفت، مجلس جای این حرف ها نیست.

برای خواندن متن انتقادات نمایندگان مجلس بر روی لینک های زیر کلیک نمایید:

ادبیات و واژگان احمدی​نژاد در حد و شان رییس جمهوری ایران نیست

کواکبیان: آقای لاریجانی! نجابت شما بیش از حد بود؛ احمدی نژاد به همه نمایندگان توهین کرد

خباز: مجلس جای شوخی نیست/ما معنی فشار دادن شاسی را نمی‌دانیم

از لاریجانی انتظار می رفت جلوی توهین احمدی نژاد به مجلس را بگیرد

نماینده زابل: زمانی که احمدی‌نژاد لیسانس نداشت، من دکتری داشتم

محمد تقی رهبر: پاسخ احمدی‌نژاد به ملت غیرمنطقی، غیرقانونی و فرار رو به جلو بود

مصباحی مقدم: از نظر حقوقی پاسخ رئیس‌جمهور به سئوالات نمایندگان بررسی شود

قدرت الله علیخانی: آرزو دارم رئیس‌جمهور در همین مجلس استیضاح شود
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۴۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۱۴
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
8
304
آقاي صدر كه صلاحيت ندارد براي چه به استقبال رييس جمهور رفته
پاسخ ها
mattew
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
کبوتر با کبوتر باز با باز !!!
بابایی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
گاهی دلم میخواست سرم اینقدر محکم بود تا بعد ازشنیدن خیلی از سخنان ان را محکم به دیواربکوبم،طفلکی سوال کنندگان،اونها چه حالی دارند؟؟؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
فقط پاسخی که برای سوال نهم فرمودند قابل قبول و معقول است
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
7
303
همه چی به خیر و خوشی تموم میشه انگار نه انگار اتفاقی افتاده بیشتر از این از مجلس انتظار نمیره چون دولت روش نفوذ داره
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
2
253
پس چرا عمو اسفنديار نيومده؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
داشته اسپند دود می کرده دکترچشم نخوره
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
1
20
یعنی خیلی رو میخواد ها ! از این طرف از مردم مایه میزاره از اون طرف هم علنا میگه که هر کاری کرده که نیاد مجلس ، این هر کاری شامل خیلی موارد میشه دقت دارین که !
خب اگه تو میتونی جواب بدی چرا دست به هر کاری میزنی که نیایی؟
حامی عدالت
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
0
2
واقعا که! با این عکس انتخاب کردنتون!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
82
186
درود بر علي مطهري و تمام نمايندگاني كه با شجاعت تمام در برابر جريان تحجر و انحراف ايستاده اند
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
درود؟الان چه اتفاق مثبتی افتاد؟؟؟دوطرف مثل مهمانی دوستانه حرف زدند چه نتیجه ای برای گرانی و این وضعیت کشورشد؟؟؟؟اگرمنظورت اینه که سرگرم شدید و وقتتون گذشت اونکه بله موافقم
ناشناس
| UNITED STATES |
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
شجاعت ؟ یکی باید بره از خود نمایندها سوال کنه!!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
انصاف داشته باشیم بهترین نتیجه این بود که بالاخره مطهری تونست این طرف رابه مجلس بکشونه اگه درزندگی این تیپ افراد مطالعه کنید می دونید که همین هم برای یک ...سخت وزجرآوره
احسان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
1
12
ما جزء انون مردمی که این ها ازشون دم می زند نیستیم.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
12
103
بايد هر چه زودتر مترو و شهرداري مميزي شود تا بيشتر از اين حساب سازي نشود
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
بهتر است به حساب و کتاب شهرداری در زمان تصدی آقای احمدی نژاد رسیدگی شود و قضیه 300 میلیون ( در 7-8 سال قبل ) رسیدگی شود.
محمد مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
46
206
ولی انصافاً در مورد قانون حجاب و بگیر و ببند و مکتب ایرانی خوب حرف زد
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
اینطور مواقع بلدن که نقطه ضعف مردم کجاست
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
هفت سال پيشم گفت مشكل ما مدل موي جوانان نيست. ولي مردم بايد آگاه باشند ببينند كداميك از اين ادعاها عملي شد. ايشان بعد از هفت سال يكجوري حرف ميزنه انگار هيچكارس!
بی بی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
افرین به ناشناس. خوب گفتی
ناشناس
| UNITED STATES |
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
یعنی مکتب ایران شده نقطه ضعف مردم؟
ایرج کی شمس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
اشتباه می کنی, این را از باطن نگفته, ظاهر این آقا این جوری است, برای اینکه جوانان را به سمت خودش جذب کنه؟ و گرنه مگه مشکل جوانان ملت حجاب است.
در مورد تورم - کار - اجرای قانون که چیزی نگفت و جزء حاشیه رفتن و ماست مالی چیزی دست گیرمان نشد, در مورد وزیر ورزش و حلقه دوستان انحرافی هم چیزی نگفته در مورد برکناری وزیر امور خارجه مگه میشه یکی برکنار بشه و از همه مهمتر بدون اجازه رئیس به مأموریت بره.
lمهدی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
ناشناس جواب خوبی داده...هر وقت کم میارن از مکتب ایران و گیر ندادن به جوون ها حرف میزنن...اما در عمل یه کار دیگه می کنن...!
بابایی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
ایشون میدونه کجا دست بذاره که امثال تو خام بشند
ناشناس
| UNITED STATES |
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
اقای بابایی عزیز.یادمان نرفته که گشت ارشاد زمان اقای خاتمی و اقای قالیباف تاسیس شد.و متاسفانه تبعات ان هنوز که هنوزه ادامه دارد...
ایرانی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
من قضاوتی درباره خوب یا بد بودن حرفاش در مورد قانون حجاب و بگیر و ببند و مکتب ایرانی ندارم ولی اینو میدونم که به هیچکدوم از این حرفاش اعتقاد نداره و فقط برای همراه کردن عده ای از مردم که این سخنان رو می پسندند زده!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
ببینم ! این نیروی انتظامی ( زیر مجموعه وزارت کشور ) پس چی کاره است که هی به مردم و جوانان گیر سه پیچ میده ؟ از کجا دستور میگیره ؟ وزیر کشور ، وزیر کدوم دولته ؟ رییسش کیه ؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
مکتب ایرانی ؟ خیلی مبهم گویی شده ! منظورش مکتب خونه های قدیمه یا . . . ؟؟؟!!!
این وضعی که برای ایران و ایرانی درست شده ، دستپخت کیه ؟ اگه این مکتب ایرانیه . . .
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
اتفاقا" بزرگترین ( و شاید تنها ) هنر ایشون حرف زدنه !!!!!!!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
منظورم از نقطه ضعف اینه که چون میدونن مردم نسبت با ایرانی بوذن تعصب دارن یه طوری میخوان با این حرفا دل مردم رو بدست بیارن
شهرام
|
UNITED STATES
|
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
158
21
يكم دكتر بهتر شده ها
پاسخ ها
احمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
آقا شهرام، دکتر جلوی دوربین و عوام همیشه خوب بوده ! مشکل پشت پردست.....
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
اين حرفها رو فقط عوام باور ميكنن...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
2
196
گروني رو گردن كي انداخت؟
پاسخ ها
مجیید
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
lمعلومه دیگه من و تو یارانه بگیر
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
دشمن ديگه
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
دشمن فرضی
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
حتی ضعیف ترین قوانین را اجرا کرده ایم . اجازه نداده ام تبعات تحریم ها باعث آزار مردم شود.
یعنی اعلام کرد گرانی نیست و همه چی آرومه
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
همه مشکلات به گردن دشمن وجریان فتنه هستش دیگه
ناشناس
| NETHERLANDS |
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
گرونی کجا بوده
برو سر کوچه دکتر هر چی میخوای بخر نصف قیمت
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
3
125
واقعاً که؟؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
1
130
چرا که گرانی ربطی به هدفندی یارانه ها ندارد دارد خوب هم دارد وقتی سوخت انرژی گران میشود همه اجناس گران میشود وقتی پول گاز مدرسه در 4ماه بیش از 2ملیون مآید و.......
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
من نبودم دستم بود تقصیر آستینم بود
تهرانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
1
153
بالاخره ایشان هم قبول کردند که گرانی هست. چه عجب؟!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
آخه سوپري سر كوچشون تعطيل شده. از وقتي مجبور شده از فروشگاههاي عمومي خريد كنن حال عموم رو مي‌فهمن!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
5
55
اين پاراگراف آخر حرف درست وواقع بينانه ای بود.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
3
93
ما كه نفهميديم چي گفته
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
خودشون هم نفهمیدند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
0
17
به به چه جوابي دادند اي كاش اعلمي الان در مجلس بود و با آن صراحت و صداقت جواب قاطعانه به قانون گريزها مي داد حتي به رئيس مجلس . من مستقيم برنامه مجلس را گوش مي كردم و آقاي لاريجاني به جاي دفاع از مجلس از آقاي احمدي نژاد دفاع مي كرد و خبري هم از راي اول تهران آقاي حداد نبود مثل اينكه ايشان هم كارهاي آقاي احمدي نژاد را به كل قبول مي كند آفرين بر اين انتخاب اول تهراني ها !
ع .ر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
2
97
مشکلات کشوردرحال حاضربسیارگسترده ترازاین است که بخواهیم درموردگیردادن یاگیرندادن به جوانهابحث نمائیم جناب آقای رئیس جمهور مهمترین مسئله برای جوانان ایجادشغل وامنیت شغلی برای ایشان است که درطی این چندسال مخصوصا سال 90 بسیارحاد وبغرنج شده است چطورشمامی فرمائیدکه مایک میلیون شغل ایجادکردیم ورشداقتصادی بالاست و...شمادرکشوری صحبت می فرمائید که همگی دراین کشورزندگی می کنیم ومشکلات رالمس می کنیم ...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
4
92
ما كه نفهميديم چي گفته
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
این شگرد رئیس جمهوره
همه چیزو به مسخره می گذرونه
و به گردن این و آن می اندازه
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
منم با اینکه تا آخر خوندم ولی چیزی نفهمیدم.نمیدونم مشکل از منه یا از حرف های احمدی!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
26
3
اين انسان پاك ودرستكار رو اذيت نكنيد ولله راست ميگه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
0
12
فیلمشه، الان به نفعشه که این حرفها را بزنه،
کارهایی که دولت خودش آغاز کننده طرحش بوده الان می گه بده....
اره ، تو خوبی...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
1
11
تشریف آوردند و توهین های مجددی به مجلس کردند. جالب است که رئیس مجلس خیلی دلش می خواهد که سر و ته قضیه را هم بیاورد و قضیه را به نفع رئیس جمهور تمام کند.
مهدي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
0
10
چرا هر چي تا جالا فرستادم نگذاشتي جناب انتخاب؟؟؟؟
اقاي احمدي نژاد دوباره پشت سر مردمي سنگر گرفتند كه در غير از موقع انتخابات و امروز متاسفانه احترامي براي شعورشون قايل نبوده!
تهرانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
0
9
بالاخره ایشان هم قبول کردند که گرانی هست. چه عجب؟!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
0
6
این جملش درباره کمپوت بردن رو ننوشتید،لطفاً اضافه کنید
عباس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
1
23
تاسف - تاسف و باز هم تاسف

تاسف از اینکه رئیس جمهور مملکت همه چی رو به بازی گرفته
ملت و مملکت براش شوخی بیش نیستند

50مرد متاهل - 50 نان آور خانواده دیروز از کارخونه ما تعدیل شدند ، اول از همه مدیرعامل شرکت گریه کرد ، چون به علت گرانی ارز و تحریم دیگر قادر به تامین مواد اولیه نیست
50 خاتنواده شب عید بیکار شدند از یک مجموعه صنعتی ، و تلخ تر دیدن بغض گلوگیر 50 مرد ...
بخند آقای رئیس جمهور - بخند ...

هر چند همه میدونن ولی خواهش میکنم منتشر کن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
169
11
از هفتاد و چند نفر سوال كننده از دكتر بيش از پنجاه و چند نفر توي مجلس بعدي ديگه نيستن،مردم جواب مطهري و چند نفر ديگه رو هم توي انتخابات مرحله دوم ميدن
پاسخ ها
ناشناس
| UNITED STATES |
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
لابد رای نیاوردن دیگه؟؟؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
لازم نیست مردم جوابی بدن
دولت خودش جواب داده
جوابش رو هم همه دارن میبینن
واقعا که وقتی ادبیات یک رئیس جمهور این باشه دیگه انتظاری از هیچ کس نمیشه داشت
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
4
8
خیلی خوب گفته است دقت کنید:
حجاب و عفاف نیازی به برخودرد عمومی ندارد و باید با حکم قاضی همراه باشد. باید مبنای رفتار با مردم با مهربانی باشد. کار فرهنگی با بگیر و ببند نمی شود. ما می گیم به دختر و پس ر گیر سه پیچ ندهیم. والا این ها بچه های خودمان است. به همین جوانان اخترام بگذارید ببیننید چه کار می کنند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
5
169
تا حالا اینقدر مجلس تحقیر شده بود؟؟ این مجلس اگر یک مدرس داشت فردا معلوم نبود رئیس جمهور کجا بود.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
0
13
مثل همیشه احمدی نژاد فرافکنی کرد...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
0
14
" تمام شعارهای دولت های قبل را اجرا کرده ایم و مهربانی را ترویج کرده ایم. چرا اسمش را می گذارید انحراف ? " پس 1- گراني و تورم شعار دولت هاي قبلي بود 2- اختلاس 3000 ميلياردي شعار دولت هاي قبلي بود 3- انتصاب افرادي مساله دار چون رحيمي و مشايي و مرتضوي و ... در پست هاي مهم اجرايي و هزار مورد ديگر شعار دولت هاي قبلي بود !!!!!
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
31
0
زنده باد احمدی نژاد .واقعا اگر حرفی هم میزنه حتی اگر اجرا نکنه بازم از دل جونا و مردم این سرزمین صحبت می کنه . راسته میگه چرا موقع 22 بهمن صدا و سیما از بی حجاب و با حجاب تصویر نشون می ده ولی بعد برخورد می کنیم. به گفته احمد نژاد یکم مهربونی با این مردم به کسی بر نمی خوره.حتما نظروانتخاب بزاری
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
0
10
جوجه، جوجه طلایی.. نوکش سرخ و حنایی...!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
0
14
باز هم فرافکنی از رئیس جمهور ...
کامی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
1
14
حال کردم با این رییس جمهور مردمی،منتخب و شجاع!!!!...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
1
13
با از سیستم منسوخ شده سوال را با سوال جواب دادن استفاده کرد!!! در این زمینه دکتر صاحب سبکه!!!
نتیجه اخلاقی: سوال از رئیس جمهود اب در هاون کوبیدن است.
بهزاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
0
14
خب اين همه جار و جنجال براي سوال برا همين بود كه نماينده ها و مجلس مسخره بشن؟!

اقدام بعدي مجلس چي هست؟
محمود
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
0
13
چرا اینا فکر میکنن ملت چیزی نمیفهمن ؟؟؟ بخدا حالیمون میشه % حالم بد شد با این طرز جواب دادن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
0
10
چرا احمدی نزاد مثل بچه ها هماش شوخی کرد تاکی با همه چیز شوخی مگر مملکت شوخی بردار است.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
1
8
انتخاب سوالی دارم و دوست دارم از شما جواب بشنوم.
مدتی است که از نمایش کامنتهایم خودداری میکنید و احتمالاً بنا به دلایلی مورد غضب قرار گرفتم!
با توجه به این نکته که پیامهای حقیر اصلاً حاوی توهین نیست و دغدغه اصلی اینجانب که دفاع از اصل نظام جمهوری اسلامی ایران است اگر از شما بیشتر نباشد کمتر هم نیست(بنا به دلایلی که جای آن اینجا نیست). با این وجود بنظر میرسد سایت شما به نمایش کامنتهای شعاری! که هیچ سودی در آن نیست علاقه بیشتری دارد(هر چند اگر حاوی توهین هم باشد) اما پیامهای تحلیلی را برنمی تابید(هر چند مستدل و مؤدبانه باشد). به همین دلیل این تناقض سایت شما را به سمت عوام پسندی سوق میدهد و از وزانت آن می کاهد.
با احترام به انتخاب شما:
1.انعکاس و جواب منطقی شما به حقیر احترام به مخاطبین و بهترین رسالت شماست.
2. انعکاس این پیام بدون جواب نشانگر احترام شما به نظرات کاربران است.
3. عدم انعکاس این پیام در توان شماست!
حسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
1
15
من خودم طرفدار احمدی نژاد نیستم ولی واقعا مجلسی که به این راحتی میشه خردش کرد و صدای رییسش هم در نیومد در راس اموره اینا جرات دفاع از خودشون رو نداشتن چطوری میخاستن از حقوق ما دفاع کنن
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
1
3
جدایی از حرفای همیشگی و خسته کننده,
سوال منطقی:
به جاي اين همه فشار به دولت بهتر نبود يک سري به شهرداري مي زديد ببينيد کجا اين پول ها را خرج کرده اند؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
0
8
رييس جمهور فقط خوب مي تونه حرف بزنه بيچاره مطهري با كي درافتاده . امروز اخبار از صدا وسيما ببينيد بعد بريد تو كوچه و خيابون اونوقت همه ميگن ببين احمدي نژاد كارش درسته نميشه كاريش كرد اينهم عوام فريبي
LUCKU LOOK
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
18
1
هیچ وقت از احمدی نژاد دفاع نکرده بودم والبته عاشق خاتمی بودم.ولی نمیدونم چرا امروز اینقدر با صحبتاش تو مجلس حال کردم!!!واقعا نمیدونم
انصاري
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
1
10
مطهري با اين شجاعت و نطق هاي سنجيده اش و نيز اصالت خانوادگي تبديل به مدرس انقلاب اسلامي شد.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
0
8
سوال نمیکردن سنگینتر بود اخه این چه جوابایی بود به مردم تو کوچه خیابون جواب میداد بهتر حرف میزد جوابا مثه بودجه ها فله ای بود
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
2
4
سئوالات که در واقع درد دل مردم گرفتار نبود!, سئوال از علت گرانی, ارز و ... اینها که نبود!, پس بیشتر جنبه شخصی داشت! احمدی نژاد هم خوب جواب داد.
دنیادیده
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
1
15
باید روی اشخاصی که نامشان محمود است ، تمرکز بیشتری داشته باشیم و عملکردشان را بیشتر بررسی کنیم، جالب است ها! مثلا
محمـود عباس
یا محمـود بهمنی
یا محمـود احمدی نژاد
و یا محمـود رضا خاوری و ...
حالا جدا از شوخی ، این قضیه جدی نیست؟؟؟!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
0
17
من بعنوان یک شهروند ایرانی می خام از این آقای رییس جمهور به خاطر توهین به شعورم و به مجلسم شکایت کنم جایی برای این کار هست؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
1
39
عجب راست گفت پاكترين دولت جهان ببينيد عجب
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
1
5
میگم این نمایندگی هم یه سری از اون شغل هاست که خیلی ها رو از بیکاری نجات داده، این دیگه چجور سوال پرسیدنیه ؟
اكبر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
1
42
بين خودمون باشه احمدي نژاد تو پيچوندن نمايندگان مهارت داره
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
ايشون بايد رييس پيچوندن مي شد نه رييس دولت !!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
19
14
سئوالات که در واقع درد دل مردم گرفتار نبود!, سئوال از علت گرانی, ارز و ... اینها که نبود!, پس بیشتر جنبه شخصی داشت! احمدی نژاد هم خوب جواب داد.
فرزين
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
2
45
چه سئوالائی و چه جوابائی؟ من که شرمنده شدم! از هر دو طرفش.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
39
0
دم همشون گرم
مجید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
76
5
جواب کوبنده بود
پاسخ ها
kamyar
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
آره واقعا دو دستی کوبیدیم تو سرمون
یک اهل سنت
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
4
27
جناب رئیس جمهور پس ما تو این کشور چکاره ائیم از ادبیات تفرقه استفاده کردید!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
2
51
خب همه چیز به خیروخوشی تموم شد والان دکتریااسفندیارش نشستند وبه ریش همه می خندند
وااااااااای مردم ازخوشی
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
1
61
دوستان یادشون رفته تو همین مجلس، احمدی نژاد را حلوا حلوا میکردن
tamasha
|
CANADA
|
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
2
55
نمایندگانی که نمیتونن از جایگاه خودشون دفاع کنند چطور میشه بهشون اعتماد کرد از حق مردم دفاع کنند.
ما به کی رای دادیم|؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
3
54
برای این مجلس فقط میشه تاسف خورد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
2
46
مجلس؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
2
38
مجلس؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
م.ح
|
SWITZERLAND
|
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
3
41
یعنی واقعا اومد فقط تحقیر و توهین کرد رفت.خوب کسی نیست گیر بده بهش دیگه.مثلا رئیس جمهوره دیگه!!!ولی من گفتم قبلا فقط میاد توهین و تحیر میکنه و جواب نمیده و مظلوم نمایی میکنه و میره.به همین راحتی.
ایرانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
2
54
من با هیچ کس کار ندارم. فقط و فقط و فقط برای خودم متاسفم..............
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
مثل من! كه احتمالا باعث شدم بياد بالا !
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
2
40
کسی که مسئولیت قبول میکنه باید پاسخ کارشم باشه
پس این ادم که اداء مدریت جهانی رو میکنه
چطور از زیر مسئولیت کار های خودش شانه خالی
می کنه
اخرشم میگه کی بود کی بود من نبودم .......
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
9
41
این موارد عالی بود آقای احمدی نژاد خوشم اومد



چه کسی به متکی ماموریت داده بود که به سنگال برود. من به ایشان ماموریتی نداده بودم و گفته بودم که ماموریت شما در وزارت خارجه تمام شده است. خواستیم وزارت خارجه تغییراتی بکند.

*چرا هروقت پای فرهنگ می اید، ما مردم را اذیت می کنیم و با آن ها برخورد می کنیم والله ما می گوییم، مردم ایران پاک و مومن هستند. ما می گوییم با مردم برخورد نکنید و توهین نکنید. البته اگر کسی سازمان یافته با برنامه تخریب بکند آن تکلیفش معلومه. مسئول این موضوع قوه قضائیه است و حجاب و عفاف نیازی به برخورد عمومی ندارد و باید با حکم قاضی همراه باشد. باید مبنای رفتار با مردم با مهربانی باشد. کار فرهنگی با بگیر و ببند نمی شود. ما می گوییم، به دختر و پسر گیر سه پیچ ندهیم. والله این ها بچه های خودمان است. به همین جوانان احترام بگذارید، ببینید چه کار می کنند.

*حالا شب عید هست، بگذارید یک مقداری شاد بشویم. نمی شود هر موقع انتخابات و 22 بهمن شد، همه اقشار مردم را بیاوریم جلو. به محضی که این دوران گذشت یقه این افراد(کسانی که حجاب اسلامی را رعایت نمی کنند) بگیریم. تناقض هست و تناقض کار دست آدم می دهد. کدام یکی از ما گناه نکرده است. چه کسی با من و شما برخورد کرده است؟ مرگ خوب هستش، اما فقط برای همسایه.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
آخيش، اين ها رو كه گفتي نون ارزون شد!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
0
12
چه جوابای قانع کننده ای به نماینده های ملت داده
خسته نباشی آقای احمدی نژاد
هیچی تقصیر شما نیست نه گرونی نه ورشکستگی بنگاه های اقتصادی
شما خودتو ناراحت نکن
آرمین 23
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
0
40
آن زمان که مردم فریاد ابهام در خیلی مسایل , گرفتاری های روزافزون و وعده های پوشالی و گرانی را سر می دادند, همین نمایندگان مردم سکوت کرده بودند, حق این مجلس همین است..
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
0
34
پس کی می خواد جواب این نابسامانی ها رو می خواد بده
کی بود میگفت هدفمندی یارانه ها خدمت دولت به مردم اما حلا که همه چیز با بی برنامه گیش خراب کرده داره میگنه اصلا من تو ش نقشی ندارم
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
0
41
بلاخره نگفت مجلس کجای اموره؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
2
63
من از اول تا اخر سخنان ریس جمهور را گوش دادام . همه چیز توش بود از جمله مسخره کردن مجلس با اون ادبیات چاله میدونی تهدید با افشا گری و......... تنها چیز که نبود جواب سوال ها بود . اگر قبول نداراین سوال جواب ها رو مرور کنید.
از قم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
1
26
احمدی نژاد با این جوابها همه ملت را به استهزاء گرفت. وای بر این نمایندگان
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
0
19
***حالا وظيفه/تكليف نماينده ها چيه؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
2
28
یاد روسای جمهور گذشته و اقتدارشان بخیر
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
0
19
می خواستم بپرسم آیا با این بیانات تحقیر آمیز برخوردی هم میشه؟! یا این قضیه سوال ماسمالی شد رفت؟!
حسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
2
41
دلم برای ادبیات وشحصیت خاتمی تنگ شده
پاسخ ها
محمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
واقعا
يكي از همين دانشجوها
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
0
19
آقاي دكتر !

بعضي وقت ها شوخي شوخي جدي ميشه ها . . .
babak
|
UNITED STATES
|
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
14
11
آقای مطهری خیر سرش سوال پرسیده این حرف دل مردم بود؟ چرا تو سر مردم نزدید؟؟!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
اول مؤدب باش
ثانیا مگه مطهری کم تلاش کرد آخه بااین مجلس چه کاری بهترازاین میشه کرد؟
انصاف داشته باشیم وازهرکس قدرتوانش توقع داشته باشیم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
0
24
دکترتون باخداو پیغمبر و... وخلاصه باهمه دنیاشوخی میکنه فقط نتیجه شوخیاش شده قطعنامه ها ودشمن سازی های فراوان
کدوم سیاست مدار عاقل!!!!!!! این کارهارا میکنه
mohsen
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
0
21
یاد حرف های بعضی ها افتادم که هر کدوم یه اوضاع خراب پیدا کردند می دونید بعضی ها زودتر می فهمند کجا چه خبر است و کی چی مگیوید و کی به دنبال چی و به دنبال کجاست نمونه اش اقای هاشمی رفسنجانی آدم تیز و خبره و سیاستمدار سرد و گرم چشیده ای است جنس بعضی ها را خوب شناخت این مجلس هم به جز بعضی مثل دکتر مطهری در خوابند یا خودشونا زدند به خواب . نه اون سکوت چندین ساله شون قابل توجیه هست نه این سوال دقیقه نود همه اش مسخره است کی چی می خواهد بگوید و کی چه کسی رو می خواهد بگیرد بعضی ها همه از یک جنسن و من و شما مسخره دست اینها
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
0
20
اخبار که یه چیز دیگه میگفت
پاسخ ها
محمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
پ ن پ
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
0
19
چشم نخوری آقای رییس جمهور
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
5
27
آقا میشود هر وقت 22 بهمن و انتخابات است، دوربین را روی همه مردم با همه تیپ ها برد؟ اما بعد از انتخابات به آنها گیر داد. این تناقض نیست؟
انصافا احمدی نژاد این تیکه رو درست گفت
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
0
26
من همه نظراتونو خوندم . ما همه سر کاریم
کلی خندیدم
دیدگاه ایندگان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
0
36
اگر این آقا ذره ای بابت استیضاح میترسید این گونه مجلس که نمایندگان مردم هستند را مسخره نمیکرد.......
شایان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
54
6
من به دکتر افتخار میکنم. درود بر شجاعتت دکتر که از هیچکس و هیچ چیز نمیترسی.
پاسخ ها
زرشک بدبو
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
تو به دکترافتخار کن منم به تو
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
دکتر عاشقتم
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
شیکمت سیره هاااا
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
43
5
خیلی خوب جواب دادی دکتر
مخصوصا قسمتی که گفتی به مردم گیر ندین
از زرند کرمان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
2
14
صحبت های رئیس جمهور در خصوص بحث های فرهنگی و جوانان و نهادینه کردن فرهنگ به جای شداد در برخوردها قابل تمجیده ولی در خصوص سایر مباحث ایشون از رویه همیشگی خودشون یعنی فرار به جلو و متهم کردن و تمسخر دیگران استفاده کردند.نهایتش هم که همه فهمیدیم هیچی به هیچی
مجید
|
-
|
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
18
1
به نظرمن رئیس جمهور کار خودشودرست انجام داداین نمایندگان مجلس هستند که باید سوالاتشون روواقع بینانه تربیان کنند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
0
12
برخی دوستان باعجله عنوان می کنند که این جلسه چه سودی داشت ولی من مطمئنم سودزیادی داره که دردرازمدت خودش رانشون میده
همین امروز چقدرتکذیبیه بر حرفای احمدی نژاد ازاطراف رسیده.... البته انتظار بیشتردراین اوضاع کمی بی انصافیه
ناشناس
|
UNITED KINGDOM
|
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
0
12
نوش دارو پس از مرگ سهراب
دکتر سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
1
15
نکته جالب اینکه در حالی که تا همین دیروز گشت های ارشاد یا همان گشت امنیت اخلاقی وخودروهای ون والگانس در تمام سطح شهرها حضور داشتند وبه قول رییس جمهور به مردم گیر می دادن ...از عصر همین امروز در تمام میادین شهر هیچ اثری از گشت ارشاد نبود!!
ظاهرا نیروی انتظامی منتظر این نظر صریح رییس جمهور در مورد گشت ارشاد بوده تا بلافاضله با این بهانه انها را جمع آوری کند!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
10
3
نمی دانم چرا فکر می کنم سوال نمایشی است.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
14
9
مطهری مظلوم مانند پدرش
درود برهردو
علیرضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
0
31
امروز روزی بود که مردم خیییییییییییییییییلی خوب اقای احمدی نژاد رو شناختن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
1
22
دوستانی که فکر می کنید برخی قسمت ها را خوب گفته، با کمی تفکر می توانید بفهمید که داستان چیه...
کارهایی که خودش آغاز کننده الان می گه بده...
فقط محموددددددددددددددد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
50
1
فقط محموددددددددددددددددددددددددددددد
mohammad
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۵
1
36
يكي از نماينده ها بعد از سوال گفت پس چرا راي گيري نميكنيد؟!لاريجاني گفت داداش اين سواله راي گيري نداره!نمايندست داريم؟؟!
لیسانس بیکار
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۶
0
6
معلومه که اومده بودجک بگه- توهین کنه- طعنه زهرداربزنه- مدرک روکنه - سند ارائه بده -افشاگری بکنه- پس فکرکردید... اومده که به سوالاتشون جواب بده . حال کردین حالاخوب جواب سوالاتتون روگرفتین . بابا حضرت احمدی نزادبایدبه چه زبونی بشما بگه که شمادرراس امورنیستین . حالامطمئن شدین.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۷
0
7
یه درخواست عاجزانه از سایت خبری انتخاب دارم.
لطفا یه نظر سنجی بزارین که ضعیفترین دوره مجلس کدوم دوره بوده از اول انقلاب تا الان.
نظرات بینندگان