arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۵۳۵۸
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۱۷ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۰

پیام نوروزی وزیر خارجه انگلیس

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
به دنبال تعطیلی سفارت انگلیس در ایران، وزارت خارجه این کشور با راه‌اندازی وب‌سایت جدیدی برای ایرانیان خود را به مردم کشور ایران نزدیک کند.

به گزراش فارس به نقل از رسانه‌های آمریکایی، وزارت خارجه انگلیس روز گذشته وب‌سایت جدیدی را برای ایرانیان به راه انداخته تا از این طریق بتواند ارتباط خود با مردم ایران را نزدیک کند.

پس از تعطیلی سفارت انگلیس در تهران، دولت انگلیس تمامی تلاش خود را به کار گرفته تا بتواند ارتباط خود را با مردم ایران کانال ارتباطی قوی برقرار کند.

بر اساس این گزارش، انگلیس در صدد است از طریق این سایت با ارائه اطلاعاتی درباره فرهنگ انگلیس، خود را به مردم ایران نزدیک کند.

وزارت خارجه انگلیس در صدد است از این طریق بتواند کانال ارتباطی با مردم ایران را تقویت کند و حتی با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که در پی بسته شدن سفارت انگلیس، دولت این کشور علاقمند است از طریق اینترنت با مردم ایران در تماس باشد.

"ویلیام هیگ" وزیر خارجه انگلیس نیز به مناسبت راه اندازی این وب‌سایت نیز ضمن استقبال از راه‌اندازی این وب‌سایت اعلام کرد که از این طریق می‌توان زمینه برای پرسش و پاسخ با مردم ایران را فراهم کرد.

وزیر امور خارجه انگلیس تایید کرد که از آنجاییکه مناسبات بین دولتهای ما دشوار است ما می‌خواهیم تا آنجا که می توانیم با مردم ایران روراست باشیم.

هیگ همچنین در پیام سال نو ایران گفت: ما می‌خواهیم ارتباط بین مردم ما ادامه پیدا کند و در آینده شکوفا شود و من امیدوارم ۱۳۹۱ سالی باشد که در آن بدون توجه به میزان اختلاف بین دولتهای ما بتوان تاریخ، فرهنگ و طبیعت ملتهایمان را جشن بگیریم، تماس بین آنها تقویت شود و هردو طرف از آن بهره مند شوند.
نظرات بینندگان