arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۵۴۱۰
تاریخ انتشار: ۱۶ : ۱۲ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۰

یالثارات به دولتی ها: اگر پشت گوشتان را دیدید مردم کرج هم پلاکارد خیر مقدم دیدند!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

هفته نامه یاثارات در ستون «سیاست به روایت یک هم​ولایتی» در مطلبی با عنوان «زمستان و بهار» نوشت:

قطار سفر‌های استانی رئیس‌جمهور، زمستان را به بهار تبدیل کرد. سفر احمدی‌نژاد به کرج مانند دیگر سفر‌های استانی ساده بود. (ایران 22/12/90)

1- شاید به همین دلیل است که فردای سفر شاهد هجوم یک جبهه هوای سرد به کرج و سایر مناطق استان البرز بودیم! بهاری که با قطار رئیس‌جمهور بیاید با بازگشت این قطار برمی‌گردد!
2- به عزیزان نهاد ریاست جمهوری پیشنهاد می‌شود به نویسنده مطالب «قطار سفر...» یک پاداش ویژه بدهند که بنده خدا از این همه شکرافشانی بهره‌ای هم ببرد!

3- اما آنچه ما را کشته همین سادگی در تبلیغات سفر‌های استانی است! روز شنبه اگر شما پشت گوش و کلته‌تان را دیدید مردم کرج هم بنر و پارچه‌نویسی و پلاکارد خیر مقدم به رئیس‌جمهور را دیدند! در کل استان حتی یک بنر یا پلاکارد خیر مقدم نصب نشده بود! فقط در شهر‌ستان‌هایی مانند طالقان یکی دو تا پلاکارد کوچک (20 در 30 سانت) نصب شده بود که کاشف به عمل آمد برو بچ با پول توجیبی خودشان اقدام به تهیه و نصب آنها کرده‌اند!

ضمنا به اطلاع می‌رساند صد‌ها بنر و پلاکاردی که در ابعاد چندین و چند متر در شهر کرج و برخی شهرستان‌های استان البرز نصب شده بود کلا کار آنهایی بود که عدالت گستری دولت‌های نهم و دهم نانشان را آجر و منافع نامشروعشان را قطع نموده و برای تخریب رئیس‌جمهور محبوب و مردمی و فرزند ملت مرتکب چنین رفتار‌هایی شدند. آنها همان هایی هستند که به قول رئیس‌جمهور محبوب و مردمی دکتر احمدی‌نژاد به بهانه‌های واهی بازار ارز و سکه را آشفته کرده و بعد با رسانه‌هایشان بر آتش دمیده و با هدف ضربه زدن به طرح تحول اقتصادی به صورت مرتب طراح‌هایشان را برای اخلال در بازار اجرا کرده و به صورت کاذب گرانی ایجاد و بعد شایعه گرانی را در کشور پخش کرده‌اند!
نظرات بینندگان