arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۵۴۹۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۴۷ : ۱۱ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۰

حداكثر قيمت مجاز مرغ 4 هزار تومان است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رييس سازمان صنعت، معدن و تجارت تهران با اذعان به نوسان قيمت مرغ به دليل افزايش تقاضا براي اين محصول حداكثر قيمت مجاز آن را چهار هزار تومان در حالي عنوان كرد كه به گفته او متوسط قيمت مرغ در تهران هم‌اكنون 4200 تومان است.

يدالله صادقي در گفت‌وگو با ایسنا در مورد نوسان قيمت مرغ گفت: آزادسازي ذخاير مرغ منجمد همچنان در حال انجام است اما تقاضا براي خريد مرغ گرم افزايش پيدا كرده كه اين افزايش شديد تقاضا باعث شده قيمت مرغ افزايش يابد.

وي ادامه داد: طبق آخرين تصميم ستاد تنظيم بازار قيمت مرغ 3900 تومان بود اما اكنون در سطح شهر تهران معدل قيمت اين محصول به 4200 تومان رسيده است. اين به دليل آن است كه در برخي مناطق مرغ گرم با قيمت چهار هزار تومان و در برخي مناطق ديگر با قيمت 4500 تومان عرضه مي‌شود.

صادقي يادآور شد: اكنون در مراكز عمده مانند ميدان ميوه‌و‌تره‌بار ميدان بهمن مرغ گرم به صورت عمده با قيمت 3700 تومان عرضه مي‌شود.

وي با اشاره به فعاليت بازرسان براي مقابله با گران‌فروشي در بخش عرضه مرغ تاكيد كرد كه حداكثر قيمت مجاز براي مرغ گرم چهارهزار تومان است.

رييس سازمان صنعت، معدن و تجارت تهران همچنين متذكر شد: به دليل افزايش تقاضاها نمي‌توان از طريق بازرسي‌ها به شبكه توليد و عرضه فشار بيش از حد وارد كرد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
دانشجو خارج از کشور
|
UNITED STATES
|
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۷
0
0
مسئولین، خدا قوت تون بده خیلی خیلی دارین زحمت می کشین
دم عیدی یه کم بیشتر خسته گی در کنید چونکه بعد از عید حسابی سرتون شلوغ میشه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۷
0
0
در مراكزبعمده مانند ميدان ميوه‌و‌تره‌بار ميدان بهمن مرغ گرم با قیمت 4100 تومان می فروشند . دروغ بسه
نظرات بینندگان