arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۵۵۱۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ : ۱۳ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۰

بارش برف شدید مسافران نوروزی گیلان را غافلگیر کرد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
بارش برف شدید موجب غافلگیری مسافران و گردشگران نوروزی به گیلان و مسدود شدن محور اسالم به خلخال شد.

 به گزارش خبرگزاری فارس از رشت بارش برف شدید که از عصر دیروز آغاز شده همچنان با شدت در حال باریدن است، مسافران و گردشگران گیلان را در موج نخست مسافرت نوروزی غافلگیر کرد.

رئیس پلیس راه گیلان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با بیان اینکه موج نخست سفرهای نوروزی به گیلان آغاز شده است، اظهار داشت: در حال حاضر تمام محورهای ارتباطی استان به استثنای دو محور اسالم به خلخال و پونل به دوران، تردد در تمام محورها در جریان است.

مجید جمشاد افزود: محور اسالم به خلخال و پونل به دوران به دلیل بارش شدید برف تا اطلاع ثانوی مسدود است و تردد در دیگر محورها با زنجیر چرخ انجام می‌شود.

وی، از رانندگان خواست تا از عجله و شتاب پرهیز کنند و با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی به توصیه‌های پلیس راه توجه داشته باشند.

این مسئول، شماره 7755004 -0131 را برای تماس مسافران از آخرین وضعیت راه‌های استان اعلام کرد.

وی، خاطرنشان کرد: تغییر ناگهانی وضعیت جوی شرایط خاصی را در جاده‌های استان فراهم آورده و موجب لغزندگی سطح جاده‌ها و کندی عبور و مرور خودروها شده است بنابراین رانندگان احتیاط لازم را داشته باشند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
آرمین 23
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۷
0
1
بارش برف در رشت و شهرستان های اطراف به 60 سانت رسیده.. مسافران نوروزی پاقدمشان خوش یمن بوده.. اما متاسفانه از حالا خانه نشین شده اند..
نظرات بینندگان