arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۵۵۲۶
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۴ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۰

"حالا که علیه هاشمی گفتند، ضد انقلاب شد منبع موثق؟"

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
جمهوری اسلامی به انتشار نوشته  سید محمود علیزاده طباطبایی، وکیل دادگستری پرداخت و به نقل از وی نوشت:

با توجه به رویکرد جدید بعضی از رسانه‌ها در انتساب اخبار دروغ به خانواده آیت‌الله هاشمی رفسنجانی که همزمان با تمدید حکم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به عنوان رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام از سوی آیت‌الله خامنه ای، خط دروغ و تهمت را دنبال می‌کنند و کمافی السابق در انتشار جوابیه‌ها و تکذیبیه‌ها، خود را به تغافل و تجاهل می‌زنند، متن ذیل جهت تنویر افکار عمومی ارسال می‌شود تا انشاءالله براساس رسالت رسانه‌ای خویش نسبت به چاپ و انتشار آن اقدام نمایید.


در روزهای سه شنبه و چهارشنبه مورخ 23 و 24/12/90 مطلبی کذب به نقل از "کاریکاتوریست فراری (نیک آهنک کوثر) علیه آقای مهدی هاشمی موکل اینجانب در برخی سایت‌های خبری و روزنامه‌ها منتشر شد که حاوی افترا و نشر اکاذیب درخصوص موکل اینجانب بوده و البته در این کار قصدی جز تشویش اذهان عمومی علیه وی متصور نیست. از دست اندرکاران این رسانه‌ها به عنوان رسانه‌ای در جمهوری اسلامی، آن هم با ادعای اصولگرایی، انتظار می‌رود در نقل اخبار و تحلیل‌های خبری حتی درباره مخالفین خود، به سخنان ضدانقلابیون استناد نکنند و پیش از انتشار مطالب خود، صحت و سقم آن را بررسی نمایند. ضمن اینکه مطالب از قول فردی بیان شده که کاریکاتورها و مواضع ضدانقلابی موهن او در سایت‌های ضدانقلابی به صورت مداوم منتشر می‌شود.


نکته جالب در این نقل قول این است که تنها "محکی" که دیگران را با آن می‌سنجند، این بار گویا درباره خودشان صدق می‌کند و خود "همصدا با رسانه‌های بیگانه و ضدانقلاب خارج از کشور" و "دست به دامان افراد معلوم‌‌الحال" گشته‌اند و با ذوق زدگی به باز نشر اکاذیب او به قصد تخریب چهره موکل من پرداخته‌اند.


اگر این فرد را منبعی موثق برای رسانه‌های خود به شمار می‌آورند که گفته‌های او ارزش استناد و درج به عنوان یک مطلب خبری را دارد، آیا حاضرند دیگر دروغ‌ها، توهین‌ها، تهمت‌ها و افتراهای وی را که در قالب مطلب و کاریکاتور می‌نویسد و خوراک رسانه‌های بیگانه و ضدانقلاب می‌شود، منتشر نمایند؟!! این سؤالی است که افکار عمومی انتظار دریافت پاسخی روشن توسط دست اندرکاران آن رسانه‌ها را دارند.


جای شگفتی است که این رسانه‌ها، با هدف خبرسازی علیه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و خانواده وی، حاضر می‌شوند بلندگوی کسانی باشند که هدفی جز مقابله با انقلاب اسلامی ندارند و نکته اینجاست که تقابل با هاشمی رفسنجانی نقطه اشتراک می‌شود ظاهراً این خصومت مشترک تا حدی است که هرچه علیه آیت‌الله هاشمی و خانواده وی در "هر جایی" و توسط "هر کسی" نقل شود، برای این رسانه‌ها، خبری است موثق و بهره‌برداری از آن جایز و باز نشر آن رسالت رسانه‌ای است. البته به یاری خداوند متعال و براساس صداقت کاری آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، این تلاش‌ها به جایی نخواهد رسید و توهین کنندگان مثل همیشه سردر گریبان شرمندگی می‌برند. مبرهن است که درصورت عدم درج تکذیبیه، موکل از حق قانونی خود برای شکایت از آن رسانه‌ها استفاده خواهد نمود و البته تکذیبیه مذکور برای تنویر اذهان عمومی در فضای مجازی نیز منتشر خواهد شد.


سید محمود علیزاده طباطبایی
وکیل مهدی هاشمی بهرمانی

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
یکی
|
NETHERLANDS
|
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۷
14
5
شما مطمئنی مهدی هاشمی کار نکرده و همه اش خبرسازیه؟!
پاسخ ها
دوتا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۷
وشمامطمئنی که هرچیز درمورددیگران میگویند درست است؟!
آرمین 23
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۷
0
5
راست گفته خب! جالا که بد آقای هاشما رو گفتن موثق شدن؟؟؟؟ آخه تناقض چقدر؟؟ تا کی؟؟؟؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۸
0
0
وقتی هدف وسیله را توجیه میکند حتی منافقین نیز میتوانند منبع موثق باشند
نظرات بینندگان