arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۵۵۳۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۴۷ : ۱۶ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۰

پیشنهاد پورمحمدي به احمدي‌نژاد درباره کفاشيان

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رييس سازمان بازرسي كل كشور در پي آنچه كه آن را «نقض قوانين در فدراسيون‌هاي ورزشي مخصوصا فدراسيون فوتبال و بي‌توجهي وزارت ورزش و جوانان به اين موضوع» مي‌داند، به رييس‌جمهور نامه نوشت كه اين نامه حاوي يك پيشنهاد براي حل مشكل انتخابات فدراسيون فوتبال نيز هست.

به گزارش انتخاب به نقل از ايسنا ، در بخش‌هايي از نامه حجت‌الاسلام و المسلمين مصطفي پورمحمدي خطاب به محمود احمدي‌نژاد آمده است: «سازمان بازرسي كل كشور از سال 1388 تا 13 اسفند 90، هشدارهاي شفاهي، مكتوب و رسمي مكرري را به مسئولان وقت سازمان تربيت بدني و متعاقبا وزارت ورزش و جوانان در خصوص منع به‌كارگيري نيروهاي بازنشسته در فدراسيون‌هاي ورزشي داده بود اما وزير ورزش و جوانان با وجود آگاهي لازم، به وظيفه قانوني خود عمل نكرده است.
 
علي كفاشيان بدون مجوز هيات وزيران نمي‌تواند قانونا در سمت رييس فدراسيون فوتبال انجام وظيفه كند و مقتضي بود وزارت ورزش و جوانان قبل از برگزاري انتخابات فدراسيون فوتبال، نظر هيات وزيران را درباره اعاده به‌كار علي كفاشيان اخذ مي‌كرد تا در صورت موافقت، وي براي كانديدا شدن رياست فدراسيون فوتبال واجد شرايط باشد.
 
پيشنهاد مي‌شود هيات وزيران با اعاده به خدمت كفاشيان براي مدتي كوتاه و با حكم سرپرستي توسط وزير ورزش و جوانان موافقت كند. همچنين اين تصميم فرصت مناسبي نيز به مجلس شوراي اسلامي خواهد داد كه با بررسي‌هاي لازم، قانوني جامع درباره فدراسيون‌هاي ورزشي وضع كند.


سازمان بازرسي كل كشور، استفاده از بازنشستگان در كميته ملي المپيك، فدراسيون‌هاي ورزشي و هيات‌هاي ورزشي را به صواب نزديك‌تر مي‌داند و بر همين اساس نيز در سال‌هاي گذشته با نمايندگان مجلس مذاكراتي داشتيم و از هر لايحه و طرحي كه از اين ايده دفاع كند، پشتيباني مي‌كنيم.»
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
آرمین 23
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۷
1
3
اگر صدای مردم برایتان مهم است آقای کفاشیان را بردارید تا نفس فوتبال بیشتر از این گرفته نشود.. 90 درصد مردم نمی خواهند این آقا در راس فوتبال باشد.. صدای ما را می شنوید؟؟؟؟؟
نظرات بینندگان