arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۵۵۵۰
تاریخ انتشار: ۴۱ : ۱۹ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۰
با حضور مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا؛

افتتاح پروژه توسعه ظرفیت و بهبود کیفیت شرکت ایندامین

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

پروژه توسعه ظرفیت و بهبود کیفیت در شرکت ایندامین آغاز به کار کرد. با توجه به بهره برداری از این پروژه ظرفیت اسمی شرکت ایندامین از تولید روزانه 8000 عدد کمک فنر به 12000 عدد افزایش می یابد.

به گزارش سایپانیوز با حضور مهندس نعمت الله پوستین دوز مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا پروژه توسعه ظرفیت و بهبود کیفیت در شرکت ایندامین افتتاح شد.

در این مراسم مهندس پوستین دوز اظهار داشت: ظرف سال گذشته روند رو به بهبودی را در زمینه تولید کمک فنر شاهد بوده ایم و امیدواریم با برنامه ریزی های صورت گرفته شاهد گسترش هرچه بیشتر اقدامات در این حوزه باشیم.

وی افزود : سال آینده سال مالی و اقتصادی در سایپا نامگذاری شده و در سال 91 علاوه بر گسترش حوزه تحقیق و توسعه، طراحی مهندسی و کیفیت نگاه ویژه ای به مباحث مالی و اقتصادی خواهیم داشت.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا پس از افتتاح رسمی سالن های مونتاژ جدید ایندامین از خطوط مختلف تولید بازدید کرده و در جریان فعالیت های این شرکت قرار گرفت.

در ابتدای این مراسم داود کاغذگران مدیرعامل شرکت ایندامین به مشروح اقدامات و فعالیتهای انجام شده در رابطه با این پروژه پرداخت و اظهار داشت: با توجه به بهره برداری از این پروژه ظرفیت اسمی شرکت ایندامین از تولید روزانه 8000 عدد کمک فنر به 12000 عدد افزایش یافته و زیر ساختهای استاندارد جهت تولید کمک فنر از جمله سالنهای مونتاژ تمیز clean hall و اتاقهای تمیز clean room جهت کلیه عملیات پیش مونتاژ ایجاد شده است.

وی افزود: تبدیل فرآیند عملیات مونتاژ کمک فنرهای جوشی به سیستم رولی از دیگر دستاوردهای این پروژه بوده است.

کاغذگران حرکت شرکت ایندامین در مسیر برنامه های گروه خودروسازی سایپا، کیفیت گرایی و مشتری مداری و حفظ و بهبود جایگاه بازار، ساماندهی زنجیره تامین و شبکه خدمات پس از فروش را از مهم ترین اهداف و استراتژی های شرکت ایندامین برشمرد.
نظرات بینندگان