arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۵۵۵۶
تاریخ انتشار: ۳۱ : ۰۱ - ۲۸ اسفند ۱۳۹۰

چه کسی زمان درگذشت حاج آقا مصطفی و حاج احمدخمینی را پیش بینی کرده بود؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
حجت الاسلام والمسلمین مهدی امام جمارانی در مصاحبه با ویژه نامه ای تحت عنوان 'امین امام' که از سوی دفتر نشر آثار امام خمینی(ره) منتشر شد گفته است:

یکبار حاج احمد آقا برای من نقل میکردند، «درسال 55 که من، برادرم و آیت الله موسوی بجنوردی به بعلبک لبنان رفتیم ما کنار خیابانی نشسته بودیم، مرد عربی پیش ما آمد و نشست. حاج آقا مصطفی گفت: این مرد عرب به نظرم چیزهایی بلد باشد، زیرا چشمهای جذاب و گیرایی دارد، علی القاعده باید از او استفاده کنیم. آقا مصطفی با آن مرد عرب گرم گرفت و عرب شروع به صحبت کرد. او میگفت شما دنبال اهدافی هستید که این اهداف، اهداف خیلی مهمی است و نزدیک است به آنها دست پیدا کنید. حاج آقا مصطفی گفت: ازکجا این خبر را میدهید؟ گفت: وقتی به اهدافتان میرسید دیگر شما نیستید! حاج آقا مصطفی با شوخی گفتند من کجا هستم؟ مرد عرب میگوید سال آینده در همچین روزی شما اصلاً نیستید. حاج آقا مصطفی از این حرف تعجب کرد؛ حاج احمد آقا پرسید من چه طور؟ او گفت: بله! تو هستی و خیلی بزرگ میشوی. واقعیت نیز این بود سال آینده در چنین روزی حاج آقا مصطفی نبودند.

گویا چنین پیشبینی در اواخر عمر احمد آقا در مورد ایشان هم صورت گرفته بود؟

سال 73 حاج احمد آقا را دیدم که گفت، آن آقایی که پیشبینی کرده بود داداش فوت میکنند به ایران آمده بود و به من گفته است تا شش ماه دیگر فوت میکنم. همانطور هم شد. من در همان لحظه که ایشان این موضوع را با من در میان گذاشت، میخواستم از ایشان بپرسم آن فرد کیست و کجاست .بعد هم قضیه را فراموش کردم. ظاهراً ایشان چنین به خانواده شان گفته بودند که آن مرد عرب پیشگویی کرده من تا 6 ماه دیگر نیستم. همسرشان پرسیده بود آن 6 ماه یعنی کی؟ گفته بودند یعنی تا شب عید.
نظرات بینندگان